به کار گیری ترفند بک لینک، یکی از روشای قانونی واسه است. اگه بخوایم روشای رو دسته بندی کنیم، بک لینک، یکی از بهترین و موثرترین روشای واسه افزایش رتبه بندی سایت شما هستش تاثیر این روش به حدیه که بعضی از وبمسترها به فکر خرید بک لینک میفته. اما در زمان خرید بک لینک اگه نکاتی رو رعایت نکنین، گوگل تشخیص میده که شما یه کار غیر قانونی انجام دادین و بنابر این این کار یه عمل منفی به حساب خواهد امد.

چگونگی تشخیص بک لینک خریداری شده بوسیله گوگل

هر زمان که یه راه غیر قانونی واسه بهینه سازی سریع سایت ایجاد شه، گوگل هم دست بکار می شه و یه راه حل واسه ان پیدا می کنه. در مورد خرید بک لینک هم گوگل چند روش واسه تشخیص سایتا فروشنده بک لینک و هم اینکه سایتای خریدار داره :

۱-     تیم حرفه ای گوگل

گوگل دارای یه تیم بسیار حرفه ای و خاصه که در میان سایتای جور واجور جست و جو می کنه و هر سایت فروشنده بک لینک رو پیدا می کنه.

۲-    بررسی تعداد لینکای ورودی به سایت شما

۳- کمک گرفتن از کاربران

در این روش گوگل از کاربران می خواد که هر سایت خریدار و یا فروشنده بک لینک رو شناسایی کردن به گوگل اطلاع بدن.

۴-  به کار گیری الگوریتم پنگوئن

اگه شما در صفحه ای، زیادتر از اندازه از انکر تکست استفاده کنین این الگوریتم این عمل رو تخلف محسوب کرده و در نتیجه گوگل در دسته تخلفات بک لینک قرار میده.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مفاهیم کلی سئو

چند تا نکته مهم در خرید بک لینک

شما الان فهمیدین که درصورتی که گوگل متوجه خرید بک لینک بوسیله شما شه، امتیاز منفی واسه شما دید می کنه و در نتیجه در رتبه بندی سایت شما تاثیر منفی داره. بنابر این ما به شما نکاتی رو گوشزد می کنیم که در زمان خرید بک لینک باید به انا توجه داشت:

۱-    به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که نباید تو یه فاصله وقتی کوتاه، از یه سایت بک لینک بخرین این اشکارترین راه واسه تشخیص گوگله.

۲-    تلاش کنین در تموم صفحات یه سایت تبلیغات نداشته باشین بلکه بهترین صفحات رو بخرین و از اونا بک لینک بگیرین.

۳-    بک لینک رو از سایتایی بخرین که کار اصلی انا تبلیغات نیس چون این سایتا یه جور فروشنده بک لینک هستن و گوگل اونا رو خیلی راحت شناسایی انجام میده.

۴-    نباید از هر سایتی بک لینک خرید بلکه خرید رو از سایتایی که هم موضوع شما هستن و هم اینکه اعتبار دارن انجام بدین.

۵-    کلا باید این قانون رو در نظر بگیرین که نسبت بک لینک به لینکای ورودی باید از ۱۰ درصد کمتر باشه..

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست