iPhone 4S به صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن 960 در 640 مجهز می باشد. پردازنده این گوشی هوشمند مدل دو هسته ای  Apple A5 با فرکانس کاری یک گیگاهرتز برای هر هسته می باشد و چیپست گرافیکی آن نیز مدل PowerVR SGX543 MP2 می باشد. در نهایت 512 مگابایت نیز حافظه رم دارد. سیستم عامل این اسمارت فون آی او اس (ویرایش پنجم) می باشد و در نهایت باتری ایفون 4 اس دارای ظرفیت  1432 میلی آمپری می باشد. البته همانطور که می دانید با آپدیت نسخه آی او اس بهبود های زیادی در عملکرد گوشی اتفاق می افتد و مسلما یکی از نتایج این آپدیت ها نیز بهبود وضعیت باتری می باشد. نسخه حاظر در این تست مجهز به همان ویرایش اولیه می باشد اما هم اکنون نسخه 6.1 برای آن موجود می باشد.

 

همانطور که در تست ها مشاهده می کنید مدت زمان دوام باتری در مکالمه هفت ساعت و چهل و یک دقیقه می باشد که با توجه به میانگین حدودا هشت ساعتی برای اکثر اسمارت فون ها این گوشی نیز نمره قبولی را کسب می کند و نتیجه آن راضی کننده است. زمانی که نوبت به تست دوم یعنی مدت زمان دوام باتری در وب گردی می رسد این اسمارت فون بهتر از تست قبلی ظاهر می شود و نتیجه راضی کننده ای را ارائه می کند. مدت زمان شش ساعت و پنجاه و شش دقیقه بهترین نتیجه برای این گوشی می باشد که بسیار راضی کننده است و بیشتر اسمارت فون های اندرویدی در آرزوی کسب چنین نتیجه ای می باشند! به یاد داشته باشید که این تست هیچ وقت روی خوش به محصولات اندرویدی نشان نداده است و اکثرا نتایج این محصولات حدود پنج تا شش ساعت می باشد. در بخش مدت زمان دوام باتری در پخش ویدئو iPhone 4S باز هم خود را به نیمه بالایی جدول می کشاند! iPhone 4S در این قسمت توانست میزان زمان نه ساعت و بیست و چهار دقیقه را برای خود ثبت کند که با کمی ارفاق می توان لقب بسیار عالی را به آن داد. در نهایت زمان استند بای گوشی نسبت به موفقیت هایی که در دو تست از سه تست قبلی کسب کرد عددی راضی کننده و قابل قبول می باشد. در صورتی که به طور متوسط روزانه حدود یک ساعت با گوشی خود هر یک از 3 فعالیت مورد نظر را انجام دهید باتری ایفون 4s حدود چهل و پنج ساعت برای شما شارژ نگه می دارد که زمانی قابل قبول و راضی کننده برای iPhone 4S می باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   شرکت تندیس تولید کننده برترین محصولات سلولزی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری مرکز تخصصی باتری موبایل و تبلت در ایران  ارایه دهنده انواع باتری موبایل و شارژر با گارانتی تعویض  همکاران ما پاسخگویی سوالات شما خواهند بود