iran

اینترپل ظهر امروز سه شنبه مبادرت به انتشار تصاویر دو جوون ایرونی حاضر در هواپیمای مسافری مفقود شده خطوط هوایی مالزی کرد.

به گزارش آلامتو به نقل از مهر، اینترپل (پلیس بین الملل) پس از مشخص شدن هویت دو جوون ایرونی حاضر در جمع مسافران هوایپمای مسافری مفقود شده، مبادرت به منتشر کردن تصاویر اونا کرد.

براساس اخبار موجود این دو جوون مهاجر بوده و واسه پناهنده شدن به آلمان، میخواستن تا از راه مالزی به چین و بعد آلمان برن.

این دو جوون ایرونی که هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت اونا در دست نیس، “پوریا نورمحمد مهرداد” و “دلاور سید محمدرضا” نام دارن. براساس اخبار موجود پوریا جوونی ۱۹ ساله س.

روز گذشته رسانه های غربی هیاهوی زیادی رو در مورد اینکه استفاده کنندگان از پاسپورتای سرقتی ایرونی بودن به راه انداخته و در مورد اینکه هواپیمای مسافری خطوط هوایی مالزی، هدف یه عملیات تروریستی قرار گرفته داستان سرایی کرده بودن.

تصویر ایرانیان حاضر در هواپیمای مفقود شده مالزیایی منتشر شد

اما پلیس مالزی امروز سه شنبه اعلام کرد که افراد استفاده کننده از پاسپورت سرقتی ایرونی بودن که به دنبال پناهندگی در کشورای اروپایی بودن.

روز ۱۷ اسفند یه فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی با ۲۳۹ سرنشین موقع پرواز بر فراز دریای چین جنوبی پنهون شد. با گذشت سه روز از این حادثه هنوز هیچ نشونه ای از این هواپیما پیدا نشده.

الان به غیر از ناوگان ویتنام، بیست و دو هواپیما و چهل کشتی از کشورای تایلند، سنگاپور، اندونزی، چین و آمریکا در منطقه به جستجو مشغول هستن.  روز ۱۷ اسفند یه فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی با ۲۳۹ سرنشین موقع پرواز بر فراز دریای چین جنوبی پنهون شد. با گذشت سه روز از این حادثه هنوز هیچ نشونه ای از این هواپیما پیدا نشده.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های دیدنی از دره جهنمی

الان به غیر از ناوگان ویتنام، بیست و دو هواپیما و چهل کشتی از کشورای تایلند، سنگاپور، اندونزی، چین و آمریکا در منطقه به جستجو مشغول هستن.

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

خواص عشق واسه بدن

noindex