افزایش بازدید از سایت و یا یعنی افزایش ترافیک سایت، هدف اصلی هر هستش. اما واسه تحقق این هدف نباید به هر روش و عملی دست زد. بعضی از راه ها غیر قانونی هستن و منتهی به این می شن که گوگل شما رو در بلک لیست (لیست سیاه) بذاره و سایت شما رو جریمه و یا حتی تخریب کنه. بنابر این باید از روشای قانونی واسه این منظور استفاده کرد.

لازمه بدونین که در به کار گیری همین روشای قانونی هم اگه درست دقت نکنین، تاثیر منفی اونا می بینید. مثلا، به کار گیری ، یه روشیه که گوگل هم ان رو تایید می کنه و اگه به درست انجام شه در رتبه بندی سایت شما بسیار موثره ولی اگه اعمال این روش، ضعفی داشته باشه، نه فقط واسه شما به درد بخور نخواد بود بلکه تاثیر منفی بر سایت شما می ذاره. بنابر این در به کار گیری راه باید به چند نکته توجه داشت:
۱- هر سایتی رو واسه اشتراک پست مهمون انتخاب نکنین.
سایتی رو انتخاب کنین که یا خود سایت و یا صفحه ای که پست شما در اون قرار میگیره، اعتبار بالایی داشته باشه. با این کار اعتبار سایت شما هم بالا میره. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که سایتای مستهجن و یا سایتایی با تبلیغات فراوون، تاثیر منفی واسه شما دارن.
۲- مدت زمان آپدیت سایت انتخابی رو بررسی کنین.
پس از انتخاب سایت مناسب، شما باید بررسی کنین که این سایت در چه بازه وقتی مطالب خود رو به روز می کنه و در نتیجه تا چه یه وقتی، پست شما در صفحه اول اون سایت قرار داره. چون این موضوع خیلی با اهمیته مقالاتی که در اول باشن بیشتر در دید خواننده قرار دارن. بعضی وقتا یه سایت واسه گذاشتن پست مهمون عالیه ولی زمان زیادی رو به پست شما اختصاص نمی ده بنابر این این هم واسه شما به درد بخور نخواد بود.
۳- سایت انتخابی باید با سایت شما قرابت موضوعی داشته باشه.
در هر سایتی مبادرت به پست گذاری نکنین. اگه تو یه سایت غیر در رابطه، پست مهمون بذارین، کاربری که مطالب اون سایت رو مطالعه می کنه، لزومی واسه مطالعه مقاله شما نمی بینه چون ربطی به موضوع انتخابی اون نداره و در نتیجه این سایت حتی اگه رتبه خوبی هم در گوگل داشته باشه، بازم در رتبه بندی سایت شما موثر نخواد بود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لینک های بی ارزش

حتما بخونین :

  • پیج رنک و اهمیت اون در سئو
  • ۵ اصل مهم واسه دسترسی به بازار هدف در شبکه های اجتماعی
  • پای درد دل وبمستران : لینک ها مهم و موثر اما دوست نداشتنی
  • آشنایی با اندازه فرار سایت ؛ رقمی تلخ و سرنوشت ساز واسه همه!
  • ایندکس مطالب سایت در موتور جستجو با به کار گیری سئو
اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست