در پست های قبلی در مورد و شکل های جور واجور اون و روش های واسه گوگل توضیح دادیم. در این پست می خوایم لینک بیلدینگ به روش کلاه سفید رو معرفی کنیم.
یکی از راه های اصولی ، است. ایجاد صفحات سایت با در نظر گرفتن قوانین بهینه سازی، به تنهایی اثر زیادی بر بالا رفتن رتبه سایت در یافته های جستجوی گوگل نخواد داشت. بلکه در کنار اون لازمه شبکه ای از لینک ها بین سایت مبدأ و بقیه سایت های پربازدید ایجاد شه.
به کارایی گفته می شه که در نتیجه اون یه ساختار محکم از لینک ها بین سایت ها ایجاد می شه. ایجاد این ساختار منتهی به بالاتر رفتن رتبه هر دو سایت مبدأ و مقصد می شه. البته اونطور که به نظر می رسد، ساده نیس و قوانین خاص خود رو داره. عوامل بسیاری مانند رنک سایت مبدا، تعداد لینک های موجود در اون، عبارت لینک شده و…، بر اندازه تاثیر بر رتبه سایت اثر می گذارن.

شبکه لینک های یه سایت شامل سه نوع لینکه

– لینک داخلی یا لینکی که از یه صفحه سایت به صفحه دیگه اون می رود.
– لینک خارجی یا لینکی که از یه سایت به سایت دیگه می رود.
– بک لینک یا لینکی که از سایت های دیگه به سایت مبدأ میاد.
در ایجاد لینک های داخلی بهتره کلمات کلیدی رو هدف بگیرین. ایجاد لینک های خارجی هم باید با در نظر گرفتن عواملی انجام شه تا اثر داشته باشه. از جمله این عوامل می توان به ربط داشتن محتوای سایت مورد نظر با سایت مبدأ، فعال بودن و به روز شدن دائمی سایت، رتبه اون در یافته های جستجوی گوگل و… اشاره کرد.
براساس قوانین گوگل، ایجاد لینک بین سایت ها باید به صورت به طور کاملً طبیعی انجام شه و خرید بک لینک، حساب می شه. یعنی لینک گرفتن بوسیله سایتای دیگه، باید بدون دخالت مدیر سایت و در نتیجه به درد بخور بودن خدمات یا محتوای سایت انجام شه. اما از اونجا که دریافت لینک به روش طبیعی کمتر احتمال داره، در عمل مدیران سایت ها رد و بدل کردن لینک رو به روش خاکستری انجام میدن. یعنی در مقابل لینک کردن به یه سایت، از اون لینک دریافت می کنن.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات مهم در انتخاب سایت برای پست مهمان