دنیا، دنیای گردشگری مجازی هست و هر اندازه به سایتا و اپلیکیشنای قوی دسترسی داشته باشین، مقصدای گردشگری و فرصتای تفریح بهتری رو واسه سیر در آفاق و انفس در اختیار دارین.

در این نوشته، ۳۰ سایت برتر دنیای گردشگری رو تقدیم حضوتون می کنیم.

گردشگری در دنیای الان که به دهکده جهانی معروف شده، بدون دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات تقریبا غیر ممکنه. خیلی از مقصدای گردشگری دنیا و حتی فرصتای گردشگری و اگاهی از رویدادهای تفریحی و فرهنگی و هنری  و حتی دسترسی به پکیجای تور در سراسر دنیا، از راه اینترنت و گوشیای موبایل شدنیه. هواپیمایی ارزون قیمت ریان ایر ایرلند که صدها پرواز در سراسر اروپا داره، حتی ۱ دفتر هم واسه فروش بلیط نداره و از خدمات رزرواسیون بلیط هواپیما تا ارسال کارت پرواز رو به طور کامل اینترنتی انجام میده.

در واقع با خدمات گردشگری مجازی میشه کاغد کم تر مصرف کرد و خدمات بهتر و دسته بندی شده و رقابتی رو در اختیار داشت. قابلیتی که ۳ دهه پیش در اختیار گردشگران قرار نداشت.

۱-سایت Adioso.com: نام دامنه ای ساده، اما پرتالی قوی واسه معرفی مقصدای گردشگری روز دنیا براساس سلیقه و بودجه و قابلیتا و اهداف شما. هر نوع مقصد گردشگری، هر نوع وسیله گردشگری واسه سلایق جور واجور در این سایت در دسترس هست.
توانایی جست وجو براساس قاره، کشور، منطقه و شهر واسه معرفی فرصتای گردشگری متناسب با جیب شما. حتی اگه می خواین بدونین که مثلا بهترین نقاط واسه ساحل گردی یا موزه گردی یا گالری گردی کجاس، این سایت خدماتی خوبی به صورت رایگان ارانه می کنه.

۲-سایت Routehappy.com: بلیطای ارزون با قابلیتای خوب مانند زمان کوتاه واسه کانکشنای بین پرواز و نبود استاپای زیاد در طول راه پروازی، از جمله خدمات سایت هست که مسیرایی واسه گردشگران خوشحال ارائه می کنه! طراحی کاربر مدار سایت دلیل می شه تا شما بلیطای پروازی رو براساس چیزای مورد علاقه خود دسته بندی کنین و بهترین رو انتخاب کنین و از مراجعه به ده ها سایت بی نیاز بشوید. توضیحات جالبی درباره این سایت به وسیله یدونه کرانچ ارائه شده که پیشنهاد می کنیم بخونین. اطلاعاتی که درباره پروازا در این سایت ارائه شده، مثل روش مقالات آکادمیک سیستم peer-review داره تا کیفیت اطلاعات زیاد شده و مشتریان بتونن با درک بهتری بلیطای خود رو انتخاب کنن. شعار Differentiating flight travel واسه این سایت انتخاب شده.

اگه پرواز بین تهران و استکهلم رو انتخاب کنین، تصویر زیر نشون داده می شه که فرصتای پروازی با خطوط جور واجور و آپشنایی که هر پرواز واسه شما بنا به قیمت و طول پرواز جفت و جور می کنه، ارائه شده.

۳-سایت Yapta.com: بله. یاپتا دات کام پرتالیه که به شما این امکان رو میده که وقتی قیمت بلیط مورد نظر شما واسه مبدا مقصد مشخص در تاریخ خاص، کم شد به شما اطلاع میده. این سایت خدماتی واسه شرکتا به واسطه رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل واسه تعداد بالا جفت و جور می کنه که خدمتی خیلی مهمن. شرکتای بزرگ مانند شل و توتال، از مشتریان این سایت فعال در میدون رزرواسیون کلی هستن. به هر حال واسه رصد کردن قیمت بلیط و هتل مورد نظر خود در طول هفته و بررسی تغییرات قیمتی، این سایت ایده آله.

۴-سایت Kayak.com: جست و جو گر غول بلیط هوای هوایی در اینترنت، از معروف ترین سایتا واسه گردشگران مجازی هستش.
کایاک دات کام از سایتای فعال واسه مشاهده قیمت خطوط هوایی جور واجور واسه مقصدای جورواجور و انتخاب بهترین خط براساس سلیقه، هدف ، قیمت و شرایطیه که شما مورد توجه دارین همه تو یه مکان. این سایت در فهرست ششصد سایت پر بیننده اینترنت قرار داره و سال ۲۰۰۴ میلادی تاسیس شد.
این سایت از مجموعه پرتالای فعال در میدون گردشگری به نام Priceline.comه. اپ این سایت در سال ۲۰۱۳ میلادی به انتخاب Travel_Leisure به عنوان اپ سال انتخاب شد.
هر خدمات که در این سایت ارائه می شه با ۳۵ درصد تخفیف به نسبت خرید خدمات از سایتای اصلی همراه س که این از قابلیتای این پرتال فعال گردشگری هستش.

از قابلیتای این سایت میشه به ارائه اطلاعات به ۳۹ زبون زنده دنیا و امکان تبدیل ارزای عادی دنیا به همدیگه و مشاهده نظرات کاربران استفاده کننده از مکانای اقامتی دسترسی یافت که ظرفیتای خوبی واسه انتخاب موثر مکانای اقامتی در سراسر جهان هستش.
نسخه موبایلی این سایت مطرح گردشگری رو در نشانی https://www.kayak.co.uk/mobile دریافت کنین.

۵- سایت SeatGuru.com:  اگه به دنبال بلیط هواپیمایی هستین که اینترنت سریع، خدمات مطلوب رو در کنار صندلی هواپیمای راحت جفت و جور کنه و یه جای خوبی واسه شما ترتیب ببینه و فضای کافی واسه دراز کردن پای خود در اختیار داشته باشین، از این سایت استفاده کنین که نسبت به فضایی که در هواپیما بهتون میده،‌ قیمت مطلوبی داره.

۶-سایت Points.com: سایتی با دامنه باحال و خدمات باحال تر واسه گردشگرانی که می خوان وضعیت هتل و بلیط هواپیما و خدمات تفریحی در شهر مقصد رو همه در پکیجای جور واجور خوب در اختیار داشته باشن و حوصله گشت زدن روی قیمتای جورواجور و ورود دستی اطلاعات رو هم ندارن. به نظر می رسه پوینت، پوینتای خوبی واسه گردشگران مجازی داشته باشه.

۷-سایت Rome2rio.com: سایتی واسه برنامه ریزی سفره. همه قابلیتای ممکن واسه پرواز، برنامه ریزی سفر و خطوط تاکسیرانی و هواپیمایی رو واسه شما در شهر مقصد جمع آوری و مدیریت کرده و پکیجی رو ارائه میده که واسه سلایق جور واجور،‌ قابل قبول باشه. یه وقتی که واسه هر وسیله نقلیه در طول سفر نیاز دارین هم نمایش میده.

اگه راه هوایی تهران به استانبول ترکیه رو در این سایت وارد کنیم، تصویر زیر  نشون داده می شه و به شما می گن که اگه از تهران بخواین به استانبول برید اول بهتر اسن به میدون آزادی رفته و بعد به فرودگاه امام خمینی و از ان چا به این کشور سفر  کنین. در اون جا هم در فرودگاه آتاتورک هر ۵ دقیقه یه بار اتوبوس شما رو به مرکز شهر منتقل می کنه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   سفر به قشم: از تنگه چاهکوه تا دره ستارگان [قسمت اول]

 

 

(راه حرکت تهران به استانبول در سایت Rome2iro.com)

۸-سایت Cruisecitic.com: سایتیه که خدمات رزرواسیون رو ارائه می کنه و reviewای تخصصی که کاربرانش روی خدمات مختلفی که عرضه کرده، این پرتال رو مثل tripadvisor  پرتالی مهم واسه برنامه ریزی سفر و باخبر شدن از مقاصد جور واجور گردشگری می کنه.
تخفیفایی که سایت ارائه می کنه بعضی وقتا تا ۷۹ درصد رو هم شامل می شه.
خدمات Price Drop Alerts که خیلی در میان سایتای گردشگری مد شده، در این سایت قدیمی هم در دسترسه تا اگه قیمت تور یا مقصد گردشگری شما کاهش خاصی پیدا کرد خیلی سریع به شما اطلاع رسانی کنه.

۹-سایت Viator.com: بیشتر از هزار و پانصد مقصد گردشگری در سراسر دنیا از برج ایفل پاریس گرفته تا لوکیشن فیلمبرداری بازی تاج و تخت در کشور مالت، تورای مختلفیه که ویاتور ارائه می کنه.
همیاری سایت با iPhone Passbook ارزشمنده. واسه کسایی که پکیج گرا در گردشگری مجازی هستن، این سایت انتخاب خوبیه  و میلیونا بیننده ظرف چند سال گذشته رو تجربه کرده.  فوربس در سال ۲۰۱۴ میلای از تصرف این سایت به وسیله Tripadvisor به رقم ۲۰۰ میلیون دلار خبر داده بود. ۲۰ هزار پکیج گردشگری در کنار ۶۰۰ هزار نظر جور واجور کاربران این سایت درباره مقاصد گردشگری که این سایت ارائه داده، یه فرصت عالی واسه گردشگران مجازی هستش.
بیشتر از ۳ هزار شخصیت حقیقی و حقوقی در تولید اطلاعات این سایت همکاری دارن و محتوا به ۱۰ زبون زنده دنیا در اختیار عاشقان گردشگریه. این سایت چهارمین تریپ ادوایزر در چند سال اخیره.

۱۰-سایت Worldmate.com:  سایتی واسه رزرواسیون هتل و بلیط و حتی رزرواسیون رستورانا در سراسر جهان. به کار گیری اپ اون پیشنهاد می شه.
این سایت همکاری شرکت کارلسون واگونلیته که بزرگ ترین شرکت گردشگری دنیا با ۱۸ هزار کارمنده.

۱۱-سایت Airbnb.com: اگه دوست دارین در خونهای اجاره ای مردم شهر مقصد اقامت کنین و از شر هزینه های زیاد هتلا و هاستلا رهایی پیدا کنین و دوستان جور واجور هم پیدا کنین، این سایت که استارت آپ موفق چند میلیارد دلاری سانفرانسیسکوه رو به شما پیشنهاد می کنیم.
میلیونا نفر در سراسر دنیا در ۱ دهه گذشته مخاطب این سایت معروف گردشگری هستن. سایتای homeaway یا villas.com هم بررسی کنین. این سایت همونطور که گفته شد، پرتالی واسه به اشتراک گذاشتن فرصتای مربوط به اجاره محل اقامت در سراسر دنیاس. بیشتر از ۱ میلیون محل اقامت از یه اتاق چوبی گرفته تا خونهای باشکوه در ۱۹۲ کشور دنیا، در این پرتال آماده میدون به گردشگران و علاقمندان به تجربه زندگی در خونهای شخصی یا مکانایی غیر از هتل هستن. علاقمندان به به کار گیری خدمات این سایت باید اول در اون ثبت نام کنن و کد کاربری و رمز عبور دریافت کنن. همه کاربران می تونن خیلی راحت با هم درتماس باشن و به رد و بدل کردن اطلاعات و ارتباطات دست به کار شن. این فرصت مشارکتی، زمینه پیشرفت کار و کاسبی دیجیتالی سایت رو جفت و جور کرده.

تحقیقی که به وسیله موسسه A&HR انجام شده نشون داد که در فاصله وقتی جون ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲ میلادی، این سایت تونسته ۵۶ میلیون دلار به اقتصاد سانفرانسیسکو کمک کنه و بیشتر از ۸۰ درصد این مبلغ صرف پولایی شده که مخاطبان این سایت در شهرهای محل اقامت خرج کردن و حتی دلیل افزایش اندازه اقامت متوسط گردشگران در این شهر از ۳٫۵ روز به ۵٫۵ روز شده که قابل تامله.

۱۲-سایت Booking.com: معروف ترین سایت رزرواسیون اینترنت هست که میلیونا مخاطب هرساله داره.
مهم ترین توانایی این سایت این هست که تنها وقتی که وارد هتل یا هاستل شدید، از شما کارت اعتباری بین المللی یا پول نقد می خواد نه زمان رزرو! کنسل بدون جریمه، وقتیه که reservation confirmation این پرتال بهتون میده و حتی با این ووچر می تونین مدارک درخواست روادید خود رو کامل کنین. به کار گیری این سایت، بخش جدانشدنی فعالیت گردشگران مجازی در سراسر دنیا هستش.

شمام امتحان کنین!

(تصویر ایندکس سایت معروف گردشگری بوکینگ دات کام واسه رزرواسیون مکانای اقامتی در سراسر دنیا)

اگه واسه درخواست روادید از کشورای جور واجور دنیا به دنبال پیدا کردن مکانی هستین تا ووچر جفت و جور کنین و در کنار فرم درخواست و مدارک دیگه قرار بدین، به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات گسترده این سایت استفاده کنین. یکی از فایده های این پرتال، دسترسی به reviewای گوناگونیه که مشتریائی که از مکانای اقامتی استفاده کردن، واسه اطلاع بقیه ارائه می کنن. با مرور این کامنتا درمی یابید که مثلا فلان رستوران یا مکان اقامتی در فلان نقطه دنیا، از چه مزیتا و معایبی برخورداره و این شما رو در برنامه ریزی واسه اقامت و انتخاب یا نبود انتخاب مکان مورد نظر راهنمایی می کنه.

پس بوکینگ دات کام فقط سایتی واسه رزرواسیون نیس.

بلکه گردشگران هم چون سایت تریپ ادوایزر، از اون به عنوان فرصتی واسه دریافت ارزیابیای مشتریان قبلی استفاده می کنن. ۹۶ میلیون کامنت ثبت شده در این سایت ، فرصت بررسی و آزمایش بهتری واسه شما واسه جست و جو در میان ۹۶۰ هزار فرصت اقامتی که در سراسر دنیا به وسیله بوکینگ عرضه شده، جفت و جور می کنه.

۱۳-سایت HipMunk.com: اگه دوست دارین مثلا هتلی نزدیک برج ایفل یا مسجد ایاصوفیه استانبول داشته باشین و این هتل از امکانات خاص بهره مند باشه، این سایت که اینجور خدمات خاصی رو ارائه میده به شما پیشنهاد می کنیم.
حتی اگه نمی دونین که بهترین رستوران یا مقصدای گردشگری فلان شهر کجاس تا نزدیک اونا محل اقامت خود رو انتخاب کنین، این سایت این امکانات رو بهتون میده. شعار این سایت اینه که شما رو به جایی که باید برید، راهنمایی می کنه!

این مطلب را هم از دست ندهید :   با ۱۰ سقف بسیار زیبا و منحصر به فرد در سازه های نقاط مختلف جهان آشنا شوید

(تصویر ایندکس سایت هیپ مونک دات کام)

۱۴-سایت Hoteltonight.com: هتل واسه امشب، عنوان سایتی که اتاقای ارزون قیمت در هتلای خوب رو به صورت لحظه آخری (last minute) معرفی می کنه.
تا ۵ شب می تونین اتاقای لحظه آخری ارزون قیمت رو در سراسر دنیا به وسیله این سایت چک و رزرو کنین.

۱۵-سایت hotels.com: از معروف ترین سایت رزرواسیون در اینترنته که از بهترین دامنه های وب هم هستش.
بیشتر از سیصد هزار هتل در سراسر دنیا به وسیله این سایت قابل رصد کردن و بررسی میشه که قیمت پایین همه انا تضمین شده.

هتل دات کام و hostel.com رو یادتون نره!

 

(تصویر ایندکس سایت هتلز دات کام)

 

اگه از خدمات این سایت واسه رزواسیون هتل استفاده کنین، به ازای هر ۱۰ شب اقامت، ۱ شب اقامت رایگان به کاربر داده می شه.
این سایت واسه expedia.com بوده که خود یکی از پرتالای فعال در میدون گردشگری مجازی هستش و خیلی از گردشگران اروپایی و آمریکایی از خدمات این سایت واسه برنامه ریزی سفر استفاده می کنن. سایتای orbitz.com و venere.com  و CarRentals.com هم از جمله مجموعه هایی هستن که به سایت hotels.com در تعامل هستن و شما می تونین از خدمات اونا به صورت کامل استفاده کنین. اپ سایت هتلز دات کام یکی از پر استفاده ترین اپا واسه رزرواسیون از راه گوشی موبایلای هوشمند هستش.

۱۶-سایت priceline.com: قبلا در باره این سایت توضیح دادیم. در این سایت، شما تعیین می کنین که روی چه رنج قیمتی بلیط هواپیما و هتل در سراسر دنیا می خواین. بعد خط قیمتی این سایت به شما خدمات جالبی ارائه می کنه.
بعد بعد از ارائه قیمت، کارت اعتباری خود رو باید وارد کنین تا در وقتی که هتلی یا بلیطی با رنج قیمتی شما match شد، خرید واسه شما انجام شه.
این فرصت خوبی واسه کسانیه که دنبال قیمتای خیلی مفت در مقصدای گردشگری شلوغ هستن! سایت biddingtraveler.com امکانات خوبی واسه این سایت تدارک دیده.

۱۷-سایت Tripadvisor.com: یکی از معروف ترین سایتای واسه گردشگران مجازی که در واقع انجمن اینترنتی و پاتوق خیلی از گردشگران مجازی در دنیا هستش.
بررسی این که گردشگران درباره فلان مقصد گردشگری یا رستوران یا مکان دیدنی و تجربه های جور واجور خود در فلان نقطه چه می گن، در این سایت در دسترس هست که میلیونا بییننده در سال داره.
خیلیا قبل از حرکت، reviewای این سایت رو واسه بررسی مقصدای گردشگری خود بررسی می کنن و در نظر می گیرن.

(تصویر ایندکس سایت Tripadvisor.com که از معروف ترین سایتای در میدون گردشگری مجازی هستش)

اگه تهران رو در این سایت جست و جو کنین، بیشتر از ۹۹۱ صفحه اطلاعات درباره مکانای گردشگری، اقامتی و تفریحی اون ارائه می شه که به وسیله ده ها هزار کاربر و گردشگر ایرونی و خارجی منتشر شده و می تونه راهنمای خوبی واسه عاشقان ایران به خصوص تهران گردا باشه.

(تصویر بخش تهران در سایت تریپ ادوایزر)

سایت TripAdvisro.com در کنار سایت Booking.com می تونه ۲ انتخاب خوب واسه گردشگری مجازی جهت برنامه ریزی سفر شما باشه. در این سایت، ۳۷۰۰ نتیجه جست و جو درباره IRAN ارائه شده که نشون میده کشور ما واسه گردشگران فعال در این سایت، یکی از مقصدای مهم گردشگری در قاره قدیمی هستش.

۱۸-سایت Tingo.com: سایتی که امکان رزرواسیون رو از راه موتور جست و جویش بهتون میده و همیشه مخاطبان رو نسبت به به روز رسانیای قیمتی و امکاناتی اگاه می کنه.

از سایت backbid.com هم استفاده کنین.

(توصیر ایندکس سایت تینگو دات کام)

۱۹-سایت optionsaway.com: اگه دوست دارین قیمت خاصی رو واسه ۲۱ روز در اختیار داشته باشین و دودل هستین که برنامه سفر شما حتمی می شه یا نه و از طرفی نمی خواین ۲۱ روز بعد قیمت بالا تری رو پرداخت کنین، با پرداخت ۴ تا ۴۵ دلار به این سایت، قیمت واسه شما فیکس رزرو می شه.
البته سایت levelskies.com هم رفتار مشابهی داره اما شما رو بین ۲۰ تا ۵۰ دلار شارژ می کنه اما قیمت رو تا ۳۰ روز واسه شما ثابت نگه می داره.

(تصویر سایت آپشن)

۲۰-سایت flightfox.com: سایتی که شما برنامه سفر رو به ان اعلام می کنین و واسه شما بهترین پکیج رو در نظر میگیره. فلایت فاکس دات کام رو بررسی کنین.

(تصویر ایندکس سایت فلایت فاکس دات کام که مشاوره اینترنتی سفر ارزون قیمت رو ارائه می کنه)

۲۱-سایت flight-plus.com: بررسی مسیرای پروازی در سراسر جهان به صورت زنده س و ما رو یاد flighyradar24.com سوئدیا میندازه! اپای جذابی هم چون FlightAware، GateGuru و FlightBoard رو که ۳ دلار هزینه داره می تونین دانلود و نصب کنین.

(تصویر ایندکس سایت فلایت پلاس دات کام)

۲۲-سایت Loungebuddy.com: اگه نیاز به حموم، اینترنت وای فای نا محدود و خدمات خاصی در فرودگاه های دنیا در طول فعالیتای پروازی دارین، این سایت خدمات خوبی رو به شما پیشنهاد می کنه.

۲۳-Relayrides.com: سایتی واسه اجاره خودروای شخصی بدون راننده.

۲۴-سایت Lifes360.com:  اگه دوست داشته باشین دوستان شما بدونن که شما لحظه به لحظه قبل از رسیدن به اونا در کجا هستین، لایف ۳۶۰ این خدمات رو ارائه می کنه.
البته شما باید Location خود رو turn on بکنین تا از خدمات سایت استفاده کنین.

این مطلب را هم از دست ندهید :   شیوه های مهاجرت به کانادا

(تصویر ایندکس سایت لایف ۳۶۰ دات کام که زمینه گردشگری خانوادگی گسترده رو واسه گردشگران از راه دنیای مجازی جفت و جور می کنه و همه رو با هم در طول راه همراه می کنه تا از هم باخبر شن)

 ۲۵-سایت the transitapp.com: سایتی که به شما زمان حرکت قطارا در کشورای جور واجور دنیا رو گوشزد می کنه.

۲۶-سایت weather.com: همه گردشگران نیازمند اگاهی از وضعیت آب و هوا در شهرای محل اقامت هستن. بهترین سایت آب و هوای اینترنت همین سایته.

۲۷-سایت mpassport.com: اگه در جاده هستین و می خواید از اطلاعات پزشکی استفاده کنین، این سایت خدمات خوبی به گردشگرن مجازی میده. ۶۷۰۰ دکتر آماده اطلاع رسانی به شمان. براساس سیاست HTH Travel Insurance خدمات رایگان ارائه میده.

۲۸-سایت skype.com: معروف ترین پیام رسانی ویدئویی و متنی رایگان دنیا که درتملک مایکروسافت قرار داره و محصول سوئدیا بود. اسکایپ رو همه بایدداشته باشن. مخصوصا در سفر! اسکایپ هر چند خودش سرویس گردشگری نیس،  اما تقریبا ابزاری لازم واسه گردشگران در سراسر جهان هستش.
چون مهم ترین وسیله ارتباطی رایگان با دوستان و آشنایان همینه.

۲۹-۰سایت Spotify.com: اگه در سفرین و می خواین به ۲۰ میلیون آهنگ از صدها خواننده گوش کنین،  اسپوتیفای که اتفاقا اینم سوئدیه رو یادتون نره!

۳۰-سایت couchsurfing.com: میزبانای رایگان در سراسر دنیا آماده هستن تا دست کم یه تخت از خونه خود رو به شما بدن تا در شهر اونا احساس غربت نکنین. کوچ سرفینگا حالا بیشتر از ۱۱ میلیون نفر در هزاران شهر دنیا هستن. به کار گیری سایت به طور کامل مجانیه. میزبانای رایگانی که خدمات مختلفی واسه گردشگران جفت و جور می کنن، در ۲۰۰ هزار نقطه در دنیا در دسترس هستن و شما می تونین در هر شهری در کشورای جور واجور جهان، از سیدنی استارلیا گرفته تااستکهلم سوئد و ریو دو ژانیروی برزیل، از خدمات free host استفاده کنین. فلسفه سایت اینه که هر کسی در دنیا، واسه گردش، محتاج محل خواب نباشه. حتی اگه محل خواب یه کاناپه باشه! به خاطر همین میلیونا نفر که عضو سایت هستن، در خونهای خود تختی یا اتاقی واسه میزبانی رایگان گردشگرانی که به شهر اونا سفر می کنن جفت و جور کرده تا افراد بتونن از این روش خیلی راحت به شهرای جور واجور سفر کرده و دوست پیدا کنن.

فایده به کار گیری این سایت اینه که معمولا همه کاربران دارای پروفایل هستن و اگه کاربری از خدمات کاربر دیگه استفاده کرد، معمولا کامنت مثبت براش می نویسند و این کامنتای مثبت، اعتبار و ارزشی رو واسه کاربران جفت و جور می کنه تا به خدمات همدیگه اعتماد کنن. البته این معنیش این نیس که خدمات کاربران تضمین شده.
حتی پیش اومده که میزبان رایگانی یه روز قبل از میزبانی مهمون خود، از ارائه خونه بیخیال شده! پس اگه از این سایت استفاده کردین به این موضوع هم توجه کنین که خطر رد درخواست شما بالا هست.
پس از این سایت به عنوان یکی از گزینه های پیش روی استفاده کنین.

سایت مثل پرتال اینترنیشن، رودادای مختلفی رو به وسیله کاربرانش طراحی و ارائه می کنه که می تونین ازش استفاده کنین. رویدادایی که در شهرای جور واجور دنیا از جمله تهران هم برگزار می شه و هزاران مخاطب داره.

مسافران که در این شبکه به اونها Surfer میگن علاوه بر کم شدن هزینه اقامت از هزینه سفرشون این امکان رو دارن که چند روزی با میزبانشان که از یه فرهنگ دیگری زندگی کنن و با عمق فرهنگ و زندگی و سنّت‌های کشور میزبان آشنا شن و از اطلاعاتشون استفاده کنن، یعنی واقعا به جایی که مسافرت می‌کنن، آشنا می‌شن. علاوه با این در هر شهری اعضا مهمونیایی با عنوان CouchSurfing Gathering واسه دور هم جمع شدن اعضای محلی و Surferا ترتیب میدند که هم واسه آشنایی بیشتر اعضای محلی با همه و هم واسه گسترش روحیه کاوچ سرفینگه. از بین افراد تنها ۸ درصد از طرف این سایت تأیید شده‌ان و حدود ۶ درصد هم از نظر اخلاقی ضمانت شده‌ان. اما بقیه اعضا – یعنی بیشتر از ۸۰ درصد اعضا- تأیید یا از نظر اخلاقی ضمانت نشده‌ ان.

۳۰- پرتالی که در میدون گردشگری  مجازی در این گفتار ارائه شد، در فهرست بهترین سایتای گردشگری دنیا هستن که صدها خدمات جدید باحال و مهم رو در اختیار عاشقان سفر در سراسر جهان قرار میدن.
به کار گیری این پرتالا در برنامه ریزی سفر شما موثره و از طرفی دیگه، آپشنای مختلفی رو در اختیار کاربران قرار میده.

یکی از فواید به کار گیری بهترین سایتای گردشگری قبل از سفر اونا که شما رو با مقاصد گردشگری جور واجور، جاهایی که حتما باید ظرف ۴۸ ساعت در شهر مقصد ببینین، مکانای اقامتی ارزون، مکانای تفریحی و سرگرمی و تاریخی پر بیننده رو در اختیار داشته و از راهنماییای انلاین و به روز کاربران و گردشگران حرفه ای استفاده کنین.

از طرفی، حالا خیلی از سایتای گردشگری مثل کوچ سرفینگ و اینترننیشن و تریپ ادوایزر، گروه ها و انجمنایی دارن که کاربران به طور رایگان می تونن در انا ثبت نام کرده و از رویدادایی که در تاریخای جور واجور در شهرای جور واجور دنیا برگزار می شه استفاده کنن و تجربه سفر خوبی با دوستان زیاد رو داشته باشن. موضوعی که در قرن گذشته در دسترس نبود.