نوشتن مطالب جذاب و جدید، یکی از مهمترین روش هاییه که در رتبه بندی سایت شما از طرف گوگل نقش داره. هر مطلبی که نوشته می شه باید شامل چند بخش باشه:
۱- عنوان اصلی و عناوین فرعی
۲- مقدمه
۳- بیان هدف کلی از گفتن این موضوع
۴- نتیجه گیری
۵- برچسبا
در هر متن، باید از یه سری کلماتی استفاده شه که تعداد تکرار اونا بیشتر از کلمات دیگه س و در آخر در قسمت برچسبا دید می شن که به این کلمات و عبارات، کلمات کلیدی می گن. اما به کار گیری کلمات کلیدی، اصول خاص خود رو داره که باید در چهارچوب این اصول انجام گیرد:
۱- تنها روی کلمات کلیدی رقابتی تمرکز نکنین.
در بخش موضوع کاری شما، سایتای دیگری هم فعالیت می کنن که رقابت با اونا، بر رتبه بندی سایت شما تاثیر گذاره. در استافده از کلمات کلیدی، بعضی از کلمات، به دت رقابتی هستن یعنی بیشترین کاربرد رو در میان سایتای حریف داره حال اگه شما تموم تمرکز خود رو روی این کلمات بذارین، اگر شما در اون کلمه افتی داشته باشین ملما کل کلیکای خود رو از دست میدید ولی اگه از چند کلمه با رقابت کمتر استفاده کنین و تعداد کلیکا رو بین اونا تقسیم کنین، اگه تو یه کلمه افت کردین، کلمات دیگه جبران کننده هستن.
۲- از کلمات کلیدی کلی استفاده نکنین.
تلاش کنین که در لیست کلمات کلیدی خود، از کل گویی دوری کنین چون وقتی شما یه کلید واژه کلی رو انتخاب کنین، اندازه انتخاب واسه کاربر زیاد می شه و در نتیجه تاثیر اون واسه سایت شما زیاد نخواد بود. مثلا انتخاب کلمه آکواریوم کار درستی نیس چون یه کلمه کلیه که در نتیجه جست و جو، یافته های زیادی رو به کاربر میده.
۳- به کلمات کلیدی طولانی، توجه کنین.
به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که هر چی کلمات کلیدی شما طولانی تر باشن شما رو به هدف جست و جو نزدیکتر می کنن مثلا وقتی می نویسید روش کشت گیاه آپارتمانی دیفن، گوگل دقیقا در نتیجه جست و جو، همین مطلب رو واسه شما عرضه می کنه ولی اگه بنویسین روش کشت گیاه آپارتمانی، گوگل لیستی از تموم گیاهان آپارتمانی که الان روش کشتشان در سایتا هست میده و کار شما کمی سخت می شه چون با این کار باید به دنبال بخش اخر یعنی دیفن بگردین. بنابر این در انتخاب کلمات کلیدی، به کلمات طولانی تر بیشتر اهمیت بدین.
۴- از برنده ها یا نام افراد در کلمات کلیدی استفاده نکنین.
چون کسی که نام برند یا شخص خاصی رو سرچ می کنه به دنبال اطلاعات از ان شخص یا برنده و هر چند ممکنه با این کلمات به سایت شما سر بزنه ولی وقتی ببینه سایت شما اطلاعات کافی به اون نداد، سایت رو ترک می کنه و سایت شما خیلی زود بسته می شه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز