من هر وقت از آدمایی که در بخش سئو فعالیت می کنن می پرسم، روش شما چیه؟میگن ما فقط کلاه سفید و ایمن کار می کنیم.بعد می پرسم لینک بیلدینگ می کنین؟! میگن بله! بعد که می پرسم که دیگه سکوت حاکم میشه یا مقاومت می کنن که که نه کلاه سفیده لینکامون پولی نیس خودمون ساختیم! پول هم ندید وقتی خودتون لینک میسازید دیگه کلاه سفید و مورد تایید گوگل نیس!

خیلی از آدما که در بخش SEO فعالیت می کنن، شدیدا به مستندات گوگل باور دارن و هر چیزی رو که گوگل رد کرده و تایید نکرده رو رد می کنن. این تفکر اشتباهی از دیدگاه کلاه سفید نیس! کلاه سفید همینه.اما اگه از همین دوستان سوال کنین، لینک سازی می کنین؟ میگن آره! می کنیم!

به چه دلیل همه نگرانی وب مسترا، کلاه سفید کار کردن هست ولی لینک بیلدینگ می کنن! کاری که ذاتا کلاه سفید نیس! کسب لینک به طور طبیعی طوری که بقیه به صورت واقعی شما رو لینک کنن، اسمش Link Earning هست.نه building!

لینکی که به وسیله خود شما یا تیم شما واسه سایت شما ساخته بشه، کلاه سفید نیس! نگید من ریپورتاژ رفتم کلاه سفیده کارم! وقتی ریپورتاژ میرید، کلاه سفید نیس! نمیگم نکنین! نمی گم لینک بیلدینگ کلا نباید کرد! ولی اسمش رو نذارید کلاه سفید! ادعای کلاه سفیدی نکنین وقتی ریپورتاژ میخرید یا لینک بیلدینگ می کنین!

وقتی میشه گفت من به طور کامل کلاه سفید کار می کنم، که در برنامه های ، فقط شما Link Earning و تبلیغات داشته باشین! همین! بله این مورد تایید گوگل هست به طور کامل.ولی لینک سازی به هر شکلی باشه مورد تایید گوگل نیس!

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های قرعه کشی سریال قهوه تلخ – دی ماه ۸۹

اول همین پست گفتم، دوستان زیادی موضع می گیرن که نخیر! لینک سازی اشکال نداره و مفیده! و خیلیا هم میان تایید می کنن میگن بله، لینک سازی نباید کرد! درحالی که من اصلا هیچ کدوم از این دو تا حرف رو نزدم!این پست رو واسه تست این موضوع قرار دادم که چقدر از کاربران، کامل و با دقت می خونن.امروز جمعه ۲ آذر ۹۷ که در حال نوشتن این پست هستم، امیدوارم ناامید نشم! یا دست کم هیچ کامنتی نیاد که پرونده این تست باز بمونه!

اما! اما به این معنی نیس که اگه انجام بدین، پنالتی میشین! به این معنی نیس که کلاه سیاه هست! به این معنی نیس که جواب نمیده! اگه روش ها و چگونگی لینک بیلدینگ شما درست باشه و طبیعی، جواب میده با هزینه خیلی کم از کلاه سفید! و این روش کلاه خاکستری هست!