متا تگا، فاکتورهایی در هستن که انگار به عنوان یه راهنمای سایت یا موتور جست و جو عمل میکنن تا راه درست جست و جو رو تشخیص بدن و یا دستوراتی رو که وبمستر در نظر داره در سایت پیاده کنه رو اعمال کنه. متا تگا شکل های جور واجور مختلفی دارن و در نتیجه کارایی اونا با هم فرق داره که معمولا از روی نام انا میشه تشخیص داد که واسه چه منظوری راه اندازی شدن.

متا تگ توضیحات یکی از شکل های جور واجور متا تگا هستش که به خاطر ارائه توضیح درباره یه صفحه از سایت یا توضیح کلی درباره سایت به کار می رن. در این تگ شما باید یه متن خلاصه ای جفت و جور کنین که به گوگل نشون بده در اون صفحه از سایت، چه اطلاعاتی قرار گرفته. اینجاش خیلی مهمه که این متن شما بوسیله گوگل در زیر لینک هر کدوم از یافته های جست و جو بوسیله کاربر، نشون داده می شه در نتیجه این متن معرف سایت یا صفحات سایت شما هستش بنابر این در نوشتن باید دقت داشت که باوجود اینکه خیلی ساده است بیان، بتونه سایت شما رو به درستی به کاربر معرفی کنه بنابر این واسه نوشتن متا تگ توضیحات باید نکاتی رو در نظر گرفت:

۱-    مهمترین نکته در نوشتن تگ توضیحات اینه که به اندازه ای جذاب و به درد بخور باشه که کاربر رو به سمت خود جذب کنه .

۲-    قرار نیس شما در نوشتن تگ توضیحات مطالب جدیدی رو دید کنین بلکه در هر صفحه از سایت شما باید توضیحاتی رو ارائه کنین که با مطالب اون صفحه همخوانی داشته باشه و فقط خلاصه ای از متن ان صفحه رو به عنوان معرف، بگه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   معرفی برخی از بهترین موتور های جست و جو

۳-    وقتی می گیم که تگ توضیحات خلاصه ای از متن موجود در اون صفحه س یعنی تعداد کلمات داخل اون باید در حدود ۱۶۰-۱۲۰ باشه و حد پایانی اون ۱۶۰ کلمه س.

۴-    به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که در تگ توضیحات حتما باید کلمات کلیدی که در داخل متن قرار داره، رو دید کنین چون در زمان جست و جو، گوگل کلمات کلیدی رو تحت جست و جو قرار میده و اگه در تگ توضیحات شما کلمات کلیدی باشه، در نتیجه جست و جو نشون داده می شه.

۵-    نکته بسیار مهم اینه که هر صفحه باید یه تگ توضیحات جداگونه داشته باشه و شما اصلا نباید از یه توضیح در چندین صفحه استفاده کنین.

 

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست