برای بسیاری از مردم، تجارت ارزهای دیجیتال راهی عالی برای کسب درآمد شد. قیمت‌های کریپتو بسیار نوسان هستند، به‌ویژه وقتی صحبت از بیت‌کوین و سایر سکه‌های بزرگ‌تر می‌شود. خود بیت کوین می تواند صدها و گاهی حتی هزاران دلار بالا یا پایین برود.

وقتی تغییری در این اندازه در حال انجام است، وارد موقعیت مناسب می‌شوید، می‌توان پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

به همین دلیل است که شروع به استفاده از ربات‌های ارزهای دیجیتال برای رمزنگاری خودکار در هر زمان از زمان خود برای مراقبت از آنها است.

در این مقاله:

ربات‌های تجارت رمزنگاری چیست؟

مزایا و معایب استفاده از ربات‌ها

Cryptohopper

Haasbot

گکو

پرنده سیاه

3 کاما

Gunbot

روبات های رمزی رمزنگاری چیست؟

ربات‌های رمزی رمزنگاری یک اختراع نسبتاً جدید هستند، اما فقط به این دلیل هستند که ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید هستند. خود ربات‌های بیانی از دهه 1980 وجود داشته است، زیرا مفهوم‌سازی مفهوم مفهوم بر قانون را مطرح می‌کند.

ایده یک سیستم سیستمی خودکار قدیمی‌تر است و در اواخر دهه 40 سرچشمه می‌گیرد، اما اطلاعات فناوری حتی چند دهه بعد از وجود آمد. از دهه 80، زمانی که ربات های بیانی واقعاً ظهور کردند، به یک شکل یا آن شکل به حضور ثابتی در بازار تبدیل شدند.

بنابراین، به طور طبیعی، زمانی که بازار کریپتو پدیدار شد، ربات‌های تجاری نیز با آن همراه شدند.

در اصل، ربات‌های توضیحی کریپتو به شکل نرم‌افزاری عرضه می‌شوند که می‌توان آن‌ها را نصب کرد و مجموعه‌ای از قوانین را ارائه کرد که می‌توان از آنها برای تصمیم‌گیری در زمان ورود به استفاده از آن استفاده کرد. این نرم افزار حضور دائمی در اینترنت خواهد داشت، جایی که آنها بازار را از طرف مقابل گران رصد می کنند.

شرایط بازار مناسب باشد – بر اساس دستورالعمل‌هایی که ارائه کرده‌اند – ربات‌ها و سودی‌ها را برای تبلیغات خود تضمین می‌کنند. آنها بر اساس نکاتی که شما داده‌اید، به انواع حرکت‌های بازار واکنش نشان می‌دهند.

آنها قیمت، حجم، سفارشات مختلف، زمان و موارد دیگر دارای را تجزیه و تحلیل خواهند کرد. شما به‌عنوان یک معامله‌گر، آزاد هستید که آن‌ها را به هر نحوی که دوست دارید تنظیم کنید، آزاد هستید و دستورالعمل‌های شما را به طور کامل دنبال می‌کنید.

مزایا و معایب استفاده از ربات های رمزارز

مزایای ربات های مشخصی:

  • ربات‌ها به مناطق مختلف بخش عمده‌ای از دنیای رمزنگاری تبدیل شده‌اند. اما، هر کاری گری از آن‌ها استفاده نمی‌کند، اما خیلی دوست دارند که در اطراف، مسئولیت‌ها را داشته باشند.
  • ربات‌ها به احساسات متکی میان، بلکه بر قوانینی که به آنها داده‌اند متکی هستند. به این ترتیب، آنها از اتفاقی که ممکن است بیفتد نمی ترسند و به این دلیل که فکر می کنند ناپذیرند، خطرهای غیرضروری را فقط نمی دهند. در عوض، آنها بازار را زیر نظر دارند و تنها یک واکنش نشان می دهند که مشخصه های لازم می شوند.
  • یک مزیت بزرگ دیگر ربات ها در اجرای سریعتر هستند. آنها حتی یک لحظه فرصت را از دست نخواهند داد اما پاسخ نشان خواهد داد. نه تنها این، بلکه آن‌ها برای انجام سریع فوری، شانس سودآوری سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.
  • به دلیل رمزنگارینوسانی، زمان واکنش همه چیز است، و اگر بیش از حد طول بکشد، ممکن است بخش عادلانه‌ای را از دست بدهد. از پول ربات ها این مشکل را ندارند.

معایب ربات های بیانی:

  • البته آنها کامل و هیچ فایده ای ندارد وانمود کنیم که هستند. برخی از مشکلات در استفاده از آنها وجود دارد، مانند مشکل در تنظیم برنامه های مناسب در مواردی که یک گر باطجره نباشد. ارائه دستورالعمل های نادرست و سپردن آنها به پول شما می تواند بسیار بدی باشد.
  • پس از همه، به یاد داشته باشید – ربات‌ها تجارت رمزنگاری خودکار را ایمن می‌کنند، اما فقط در محدوده دستورالعمل‌های شما. آنها نه فکر می کنند و نه به تنهایی تاکتیک را تغییر می دهند. آن‌ها کاری را که شما به آن‌ها می‌گویند انجام می‌دهند، بنابراین بهتر است اگر در نهایت اشتباه کردید، با عواقب آن زندگی کنید.
  • البته، بهترین راه برای جلوگیری از این امر نظارت بر عملکرد آنهاست، اما این اهمیت بیشتری دارد، زیرا نمی توانید بازار را با آرامش ترک کنید. ناگفته نماند که آنها ممکن است یک خطر امنیتی را نشان دهند، زیرا هر دو، ربات ها و صرافی هایی هستند که روی آنها کار می کنند. در حالی که هکرها نمی توانند کار زیادی برای تسخیر چین انجام دهند، بسیار میلاکند به راحتی به یک صرافی یا یک ربات حمله کنند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   تفاوت جراحی باز واریس پا و لیزر واریس

بهترین ربات ها برای خودکارسازی خودکار:

1) Cryptohopper

با توجه به این که بر روی ابر است، تنظیم آن بسیار آسان است و می‌توان بدون توقف کار کند.

استفاده از ربات به دلیل داشبورد کاربر پسند آن نیز بسیار آسان است. مزیت بزرگ دیگر این است که می توانید از آن برای دنبال کردن تحلیلگران حرفه ای در سراسر جهان استفاده کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد از آنها به عنوان تصمیم گیری استفاده کنید و بر اساس آنچه که انجام می دهید، نکاتی را در حرکتی که باید انجام دهید، دریافت کنید.

این ربات با همه صرافی‌های اصلی کار می‌کند، مانند Binance، Coinbase، Bitfinex، Poloniex، Bittrex، Kraken، Huobi، KuCoin و Cryptopia.

با این حال، باید توجه داشته باشید که این یک راه حل برتر است، به این معنی که برای کارگیری آن باید هزینه ای بپردازید. با این گفته، یک طرح رایگان دارد، محدود است. بدر این حال، با توجه به اینکه چقدر می توانم برای کاربرانش درآمد داشته باشم، قیمت آن نسبت به پایین است. چهار طرح مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  1. طرح پایونیر — بسته رایگان
  2. طرح اکسپلورر — 19 دلار در ماه (16.58 دلار در ماه اگر به مدت یک سال مشترک شوید)
  3. طرح قهرمان — 99 دلار در ماه (82.25 دلار در ماه در صورت خرید طرح سالانه)

هر طرح دارای تعداد موقعیت‌های متفاوت است که ربات می‌تواند آن‌ها را بسازد، و هر طرح دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به قبلی است.

مزایای Cryptohopper:

  • بسیار کاربرپسند

معایب Cryptohopper:

  • توسعه دهندهگان آن خیلی شفاف

2) پایونکس

Pionex در لیست ما برای بهترین ربات‌ها برای خودکارسازی ارزهای دیجیتال قرار دارد. این یک نوآوری است که بالاخره در صنعت موج میزند.

با پایونکس، کاربران ربات‌های تجاری با کاربرد آسان را با یک صرافی اختصاصی ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. این سرویسی که در ایالات متحده آمریکا و سنگاپور تنظیم می شود، تعداد توجه به ربات های قابل توجه رمزنگاری را در صرافی خود می دهد. برخی از این ربات ها عبارتند از:

    • ربات GRID: ربات GRID در درجه اول با نوسانات بازار کار می کند تا فرصت های آربیتراژ را ارائه کند. شما می توانید محدوده قیمت و منطقه جغرافیایی را تعیین کنید و ربات کنترل دست را به کار بگیرید و برای کسب درآمد کسب کنید.

ربات

  • Infinity Grids: این ربات شبیه ربات GRID است، اما با برخی از افزونه ها. حد بالایی را می‌کند و به شما می‌دهد که فرصت‌های سودآوری خود را به شما نشان می‌دهد.
  • Leveraged Grid Bot: این ربات ویژگی‌های GRID Bot را می‌کند، اما با یک سرویس وام. ربات برابری تا 3 ارائه می دهد، به شما امکان می دهد در هر سود بیشتر کسب کنید.

Pionex بر روی پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایل در دسترس است و به شما امکان می‌دهد در حال حرکت تجارت کنید.

سرویس ارزی ربات‌های رمزنگاری از نقدینگی صرافی‌های برتر Huobi و Binance بهره می‌برد تا از عملکرد روان بازار اطمینان حاصل کند. از نظر هزینه، Pionex کارمزدهای بانکی را ارائه می دهد.

به دلیل ادغام آن به عنوان یک بازارساز Binance و Huobi، ربات نتایجی ازمزدمزدم بررسی پایینی کار است. در نرخ 0.05 درصد از هزینه گران دریافت می کند. اگر بیش از 100 هزار دلار دارایی در پلتفرم داشته باشند، می توانند برای برنامه بازارسازی آن درخواست دهند. امروز با ثبت نام در Pionex، تجارت ربات خودکار خود را شروع کنید.

مزایای پایونکس:

  • بیش از 12 ربات تجاری خاص به فرد
  • تنظیم شده در بازارهای عمده
  • نقدینگی بهینه.

معایب پایونکس:

3) Haasbot

در نقطه دوم، یک ربات به نام Haasbot داریم. این همان چیزی است که به عنوان یک ربات بازارساز شناخته می شود و یکی از بهترین ربات های موجود در این نوع است.

روبات‌هایی مانند اینها با قرار دادن چندین سفارش، خواه سفارش خرید یا فروش باشند، کار می‌کنند، که برای پایان دادن به آنها شانس بیشتری دارد.به تجارت و کسب سود برای کاربرشان می‌دهد. سفارشات از قیمت متفاوت خواهد بود که به نظر می رسد/فروشندگان بالقوه بیشتر از آنها می توانند انتخاب شوند، می توانند و احتمال اینکه از سفارشات ربات، یک گروه دیگر را جذب کنند، بیشتر می شوند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای خرید و انتخاب اجاق و فر مناسب در خانه

خود Haasbot پس از راه‌اندازی در سال 2015، پنج سال است که وجود دارد. این شرکت در روتردام مستقر است و از گزینه‌های متفاوتی می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توان 10 Hassbots را به طور همزمان اجرا کرد، و می‌توان تا 20 را نشان داد، که باعث می‌شود هنگام ارزیابی وضعیت بازار دقیق‌تر شود.

همچنین بسته به رفتار بازار، می‌توان استراتژی‌ها را تغییر داد و با بسیاری از مبادلات اصلی کار می‌کند. همچنین از نظر طراحی بسیار کاربرپسند است، زیرا برای گران بی تجربه ساخته شده است. در نتیجه، نباید شخصاً کد آن را تغییر دهید – این کد کاملاً آماده است.

همچنین دارای 9 مختلف برای کاربران خود است که می توانند از بین آنها طرح کنند که سه دسته تقسیم می شوند:

طرح مبتدی برای 0.028 BTC

طرح ساده برای 0.049 BTC

طرح پیشرفته برای 0.08 BTC

طرح مبتدی برای 0.05 BTC

طرح ساده برای 0.088 BTC

طرح پیشرفته برای 0.144 BTC

طرح مبتدی برای 0.073 BTC

طرح ساده برای 0.127 BTC

طرح پیشرفته برای 0.208 BTC

مزایای Haasbot:

  • بسیار کاربرپسند و برای گران تازه کار ساخته شده است
  • نیازی مشکل که چگونه کدنویسی کنید
  • گستره وسیعی از طرح ها
  • مبتنی بر ابر
  • از چندین استراتژی استفاده می کند
  • سفارش خرید/فروش را به صورت همزمان ارائه می دهد

معایب هاسبوت:

  • برای افراد با تجربه می توانید کمی ساده باشید

4) گکو

سپس، Gekko وجود دارد که در میان بهترین ربات‌های دارای رمزنگاری قرار دارد. به عنوان مثال، کاملاً متن باز است و می توان آن را از GitHub دانلود کرد. جدای از آن، بسیار فراگیر است و می توانید آن را در هر سیستم عامل اصلی، از جمله ویندوز، مک، و لینوکس استفاده کنید.

مانند دو مورد قبلی، این ربات روی ابر و همچنین raspberry PI نیز اجرا می شود. این یک ارتباط برای وب ارائه می دهد که می توانید به شما امکان دهد که همه چیز را کنترل کنید و بین جابجا شوید. استراتژی های تحقیقاتی. نه تنها این، بلکه به پیشنهادات اجازه می‌دهد تا داده‌ها را مجدداً آزمایش کند و نتایج حاصل از اقدام بر اساس داده‌ها را که نشان می‌دهد تجزیه و تحلیل کنند.

این ربات در صرافی‌هایی که می‌توان از آن استفاده کرد تا حدودی محدود است، اما در برخی از پلتفرم‌های اصلی از جمله Bitfinex، Bitstamp و Poloniex وجود دارد. همچنین بهترین انتخاب برای تجارت با فرکانس بالا نیست، و برای اجازه دادن به کاربران برای استفاده از فرصت‌های آربیتراژ طراحی نشده است.

با این حال، این یک ربات تجارت رمزنگاری کاملاً رایگان است، به همین دلیل است که در این لیست بیشترین رتبه را دارد – هنگام استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه‌های موجود دارد.

مزایای گکو:

  • بر روی cloud and raspberry PI اجرا می شود

معایب گکو:

  • انتخاب خوبی برای فرصت های آربیتراژ نیست
  • تجارت با فرکانس بالا را مجاز نمی‌داند

5) مرغ سیاه

اگر، از طرف دیگر، به یک ربات آربیتراژ نیاز دارید، احتمالا Blackbird یکی از بهترین شرط‌های شماست. این یکی از ربات‌های آربیتراژ برتر است که می‌توانید در حال حاضر در بازار پیدا کنید.

این یک سیستم سیستمی C++ است که آربیتراژ کوتاه یا طولانی را بین صرافی های مختلف بیت کوین انجام می دهد. به این ترتیب، این بهترین راه حل برای گران تازه کار نیست، به خصوص که کد آن نیاز به کمی کار دارد.

با این حال، درست مانند آخرین ورودی ما، Blackbird کاملاً رایگان است تا همه از آن استفاده کنند. باید بدانید که بلک برد فی نفسه بیت کوین نمی فروشد، اما سکه های شما را در پلتفرم های کوتاه می فروشد.

دلیل این امر است که از یک استراتژی خنثی از بازار استفاده می کند، که اساساً به این معنی است که کاربران مجبور وجوه خود را بین صرافی های مختلف منتقل کنند. در عوض، تمام خرید و فروش های بیت کوین در دو صرافی خاص به طور مستقل و همزمان انجام می شود.

مزایای سیاه مرغ:

  • Blackbird کاملا رایگان است
  • این یکی از بهترین ربات‌های آربیتراژ موجود است
  • این یک انتخاب عالی برای بلند/کوتاه است

معایب سیاه مرغ:

  • کد آن نیاز به کار دارد
  • BTC را نمی فروشد، اما آن را کوتاه می فروشد
این مطلب را هم از دست ندهید :   پلی کربنات تخت، پوشش سقف نشکن با ورق پلی کربنات شفاف: ماده چندکاره با برتری‌های مهم در علم مواد

6) 3 کاما

در نزدیکی پایان لیست، 3 کاما داریم، که یک ربات تجاری است که به تنهایی خوب عمل می کند، اما پس از آن به دلیل همکاری با Binance، تقویت قابل توجهی پیدا می کند. این تضمین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد یک حساب رایگان در Binance استفاده کنید و از ابزارهای مختلف از پلتفرم ربات استفاده کنید.

همانطور که گفته شد 3commas یکی از محبوب ترین ربات های بر وب این روزها است. این می تواند در بسیاری از صرافی های دیگر به غیر از بایننس استفاده شود و می توان از دستگاه هایی از جمله اندروید و iOS به آن دسترسی داشت. این ربات همچنین بسیار کارآمد است و تقریباً 60 میلیون دلار با 3 کم در روز انجام می شود.

در واقع، واقعاً ابزارهای آن نسبتاً چشمگیر است، زیرا به شما امکان می دهد کل نمونه کارها را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را دوباره آزمایش کنید. و اگر یک حرفه‌ای را می‌شناسید، می‌توانید از این ربات برای عملکرد سبد سهام و حتی کپی کردن کل نتایج آنها استفاده کنید.

اگر یکی از برنامه‌های ماهانه معمولی را انتخاب کنید، به این صورت است:

  1. شروع با 29 دلار در ماه
  2. پیشرفته با 49 دلار در ماه
  3. حرفه ای 99 دلار در ماه
  1. استارت با 14.50 دلار در ماه
  2. پیشرفته با 24.5 دلار در ماه
  3. Pro با 49.50 دلار در ماه

مزایای 3 ویرگول:

  • واسط پاک
  • تجارت هوشمند را ارائه می دهد
  • ویژگی تجارت کپی را ارائه می دهد
  • ابزار آموزشی فراوان
  • با صرافی های مختلف کار می کند
  • مبتنی بر ابر

معایب 3 کما:

  • یادگیریحنی برای گران بی تجربه، که ممکن است کمی مشکل باشد

7) Bitsgap

Bitsgap یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه برای شما تا احساسی نسبت به این پلتفرم داشته باشید. پس از آن، سه سطح برای انتخاب وجود دارد که از 29 دلار در ماه شروع می شود.

8) Gunbot

به این ترتیب، برای همه در دسترس است، اما با این وجود، این تنها یک دلیل جزئی است که چرا بسیاری از افراد آن را دوست دارند.

Gunbot استراتژی‌های استراتژی‌های کریپتو متعددی را می‌کند، از جمله موارد محبوب، مانند Billinger Bands، Ping Pong، Step Gain، Gain و بسیاری دیگر. این به تنهایی برای محبوبیت و استفاده از آن در سراسر صنعت کافی است، اما این همه چیز نیست. این ربات همچنین بسیار قابل تنظیم است و حتی به شما امکان می دهد تصمیمات مختلفی را تنظیم کنید و آنها را در سبک های خود اعمال کنید.

و اگر برنامه‌های سنگین را نمی‌دهید، Gunbot یک نسخه Lite را نیز می‌کند. با این، باید توجه داشته باشید که این یکی از ویژگی های انتخاب شده را می دهد. با این، اگر با مبالغ کم کنید بسیار خوب است، بنابراین می توانید برای برخی از فعالیت های گران بسیار مفید باشید.

تا آنجایی که برنامه‌ها و قیمت‌ها پیش می‌رود، Gunbot چهار طرح مختلف را می‌دهد که با بیت کوین شارژ می‌شوند. این موارد عبارتند از:

  1. Gunbot Starter برای 0.02 BTC
  2. Gunbot Standard برای 0.05 BTC
  3. Gunbot Pro برای 0.075 BTC
  4. Gunbot Ultimate برای 0.125 BTC

به طور طبیعی، هر طرح دارای ویژگی های بیشتر نسبت به قبل و همچنین ویژگی های بهبود یافته است.

مزایای Gunbot:

  • بسیار کاربرپسند
  • با تعداد بسیار خوبی از صرافی های اصلی کار می کند
  • مجوز در هر طرح ارائه می دهد

معایب Gunbot:

  • ارزان ترین نیست
  • کاربران هنوز هم هر از گاهی گزارش یک اشکال عجیب و غریب را می‌کنند

https://hoseinifinance.com/

اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هر اقدامی که خواننده بر روی یافت شده در وب سایت ما انجام می دهد، کاملاً در معرض خطر خود است.
در Learn اطلاعات، اولویت ما اطلاعات با کیفیت بالا است. ما وقت خود را صرف شناسایی، تحقیق و ایجاد آموزشی می کنیم که برای خواندن ما مفید باشد.