در ، وبمسترها باید فعالیتایی در بخش قانونی بکنن تا بتونن رتبه سایت خود رو بکنن. اما بعضی از اونا تنها مشغول فعالیتای درون سایتی می شن و یعنی به اهمیت بیشتری میدن بدون این که بدونن هم اهمیت زیادی داره و باید به بررسی روابط خارجی سایت هم بپردازند. واسه این منظور، وبمستر باید با تکنیکای هم آشنا شه که در ادامه قسمت قبل، در این مقاله به بررسی چند ترفند دیگه از تکنیکای سئو خارجی بپردازیم:

۶- در به کار گیری مطالب سایتا، حق مطلب رو رعایت کنین.

اگه شما می خواید که از مطالب سایتای دیگه در سایت خود استفاده کنین و حتما اصرار دارین که مثل متن رو وارد کنین، پیشنهاد می کنیم که تو یه لینک، منبع اصلی رو ذکر کنین این کار نه فقط باعث می شه که گوگل شما رو جریمه نکنه بلکه با این کار شما محبوبیت سایت خود رو میان کاربران زیاد کردین.

۷- تصاویر سایت رو به اشتراک بذارین.

اگه شما در سایت خود محصولی دارین و یا از کار و کاسبی، می تونین تصاویری رو انتخاب کنین و در سایتایی که مخصوص اشتراک گذاری عکس هست بذارین. در زیر عکسا، حتما لینک صفحه مربوطه یا لینک سایت رو بذارین با این کار وقتی که کاربران عکساتون رو میبینن، اگه واسه اونا جذاب باشه، به سراغ سایت میان.

۸- شروع به نقد و بررسی فعالیتا کنین.

می تونین به سراغ سایتای هم موضوع خود برید و اونا نقد کنین و بهترین کار اینه که اول به نقد کار و کاسبی خود بپردازید و از کاربران بخواین شما رو نقد کنن و نظرات خود رو واسه شما ارسال کنن در این صورت لینکای زیادی به سمت سایت شما میاد و در نتیجه این روش بهترین روش است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   منظور از ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست

۹- با شبکه های فروش آنلاین در رابطه باشین.

در ادامه ترفندهای سئو خارجی، پیشنهاد می کنیم  اگه در سایت خود محصولی دارین، محصول رو در شبکه های فروش آنلاین معرفی کنین و لینک مربطو به صفحه محصول رو در اون جا بذارین. با این کار افرداری که به اون شبکه های وارد می شن، می تونن به سمت سایت شمام بیان.

۱۰- سایت خود رو به صورت محلی معرفی کنین.

بعضی از سایتا هستن که شما می تونین به معرفی کار و کاسبی خود به صورت محلی در اونا دست به کار شین. مثلا سایتایی که متناسب با محل شما، آگهیاتون رو ثبت می کنه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست