اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی با بازی خوبی که در سریال در راه زاینده رود از خودشون به نمایش گذاشتن,میشه به عنوان زوج هنری در فیلما و سریالای دیگه هم بازی کنن از این رو شما رو به خوندن مصاحبه و دیدن تصاویر از این دو بازیگر دعوت می کنیم.

چقدر شانس در حرفه بازیگری به شما مراجعه کرده؟چقدر ازش استفاده کردین و چقدر از اون رو از دست دادین؟

اشکان خطیبی:من در این حرفه بدشانس هستم.روی پیشونی ام نوشته!(با خنده).من ۱۲ ساله که این کار رو شروع کردم,درسش رو خوندم و در این حرفه بیشتر از هرکسی که ادعا کنه زحمت کشیدم.اولین کار تصویری ام یه فیلم سینمایی بود که ۴ سال ضبط شد,آخرین کارم هم که فیلم سینمایی بود,۲ ساله که می خواد اکران شه و نشده!به خاطر همین من روی قضیه شانس اصلا حساب باز نمی کنم چون می دونم که اگه پای شانس در میان باشه من آخری هستم.

بهنوش طباطبایی:من فکر نمی کنم بد شانس باشم.خدا رو شکر نقشا و سریالایی که در تلویزیون داشتم,جزو پربیننده ترین کارا بوده,فکر می کنم بیشتر با تلاشای خودم پشتیبانی شدم.

واسه اونایی که وارد این میدون نمی شن بگید که کار در این مورد چه ویژگیایی داره؟

اشکان خطیبی:نمیشه همه چیز رو طبقه بندی کرد.سریال در راه زاینده رود اصلا در قواره کارای مناسبتی ساخته نشده بود مثل خیلی کارای دیگه.ما سریال گلای گرمسیری رو با عنوان سریال مناسبتی شروع کردیم ولی اونقدر کنه جلو رفتیم که آقای عسگرپور ۲۰ روز قبل از ماه رمضان عزمشونو جزم کردن که این مجموعه رو واسه ماه رمضان به تلویزیون ندن.به نظر من طبقه بندی کردن مدیوما کار درستی نیس.یه سال و نیم نبودم و بعد با پیشنهاد آقای فتحی مواجه شدم که تجربه خیلی خوبی بود.بازیگری گرفتاریای خودشو داره مثلا به خاطر سریال در راه زاینده رود بازی در ۳ فیلم سینمایی رو از دست دادم ولی زیاد برام مهم نیس.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های منتخب امروز ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۰

بهنوش طباطبایی:بازیگری در بعضی مواقع راحت و در بعضی موارد سخته.نمیشه واسه اون برنامه ریزی کرد.مثلا شما داری یه سریال بازی می کنین که در بین راه باید واسه دو فیلم سینمایی هم آماده شید.کسی که وارد میدون بازیگری می شه باید سختیای اون رو هم تحمل کنه.

فکر می کنین که ترکیب شما دو نفر در سریال در راه زاینده رود تکراری نبود؟

اشکان خطیبی:بار اول خیلی خوشحال شدم که خانوم طباطبایی به بازیگران سریال ملحق شد,چون ما در نیمه های پروژه به دلیل اتفاقات شخصی ای که واسه خانوم لاکانی اتفاق دیگه ایشون رو در پروژه نداشتیم.وقتی خانوم طباطبایی اومد یه سکانس خیلی سخت رو گرفتیم که عالی بود اما کمی هم ترسیده بودم.گفتم نکنه مردم نتونن این زوج رو بعد از گلای گرمسیری باور کنن اما دیدم که ایشون خیلی متفاوت تر از اونجا بازی می کنه و مورد رضایت مردم قرار گرفت.

شما همیشه نقش دخترهای امروزی و شاید بشه گفت شیک رو داشتین.نظر شما چیه؟

بهنوش طباطبایی:تلویزیون و شیکی؟!این دست من نیس و من باید براساس این پیشنهادات انتخاب کنم.بعد هم زنا خیلی نمی تونن در ارائه نقشا مانور بدن.

به حرفه بازیگری به عنوان یه شغل نگاه می کنین؟

اشکان خطیبی:نه تا وقتی که گرسنه باشم!واسه همینه که هر دوسال یه بار کار می کنم.

یعنی این حرفه رو جدی نگرفته اید؟

اشکان خطیبی:جدی گرفتم که اینطوری کار می کنم.باید در هر مدیومی کار خوب انجام داد.من طرفداران خاص خودمو دارم و من باید واسه یه فیلم و یا سریال تموم تلاشم رو بکنم,واسه اینکه طرفدارانم به عشق من بیننده فیلم و یا سریال می شن.پس باید سختی بکشم نه اینکه به فکر این باشم که امسال ۱۵۰ میلیون پول در میارم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکاسی در هیجان !!!

جمع آوری: پایگاه تفریحی آلامتو