تا کنون واسه شما اتفاق افتاده که سایتی بهینه شده همراه با لینک ها و محتوای زیاد و البته چگالی مناسب کلمه کلیدی ها داشته باشین، اما رتبه خوبی در موتورهای جستجو نداشته باشین؟ دلایل این نبود موفقیت از اثر سندباکس شروع می شه (سایت شما نیازمند زمونه تا پخته شه) و تا بهینه سازی بیش ازحد و روابط آنلاین ناجور (اثر «همسایه بد») ادامه می یابد. بررسی دقیق سایت خود و سایت هایی که به سایت شما لینک میدن، در پیدا کردن منبع مشکل و رفع اون کمک می کنه.

واسه برطرف شدن این مشکلات موارد زیر رو در نظر بگیرین

با دقت لینک بدین، از همسایه بد دوری کنین

یکی از مهم ترین عوامل کسب رتبه خوب به خصوص از گوگل، لینک های لینک های ورودی (سایت های دیگری که به شما لینک میدن) و لینک های خروجی (سایت هایی  که شما به اونا لینک می بدید) هستن. هرچه لینک های ورودی بیشتر باشه بهتره و لینک های خروجی باید کمتر باشن.

شاید ناعادلانه باشه که به خاطر کاری که نکردین، مجازات شید، اما دادن لینک به سایت هایی که معروفیت خوبی ندارن، ازنظر موتورهای جستجو جرم حساب می شه. لینک های ورودی صدمه ای به سایت شما وارد نمی کنن، اما اگه لینک های خروجی زیادی به سایت های بد داده باشین، مرتکب جرم شده و مجازات می شید.

به چه دلیل به بعضی از سایتا، همسایگان بد گفته می شه؟

معمولاً شرکت هایی در فهرست مشکی قرار می گیرند که تلاش می کنن رتبه خود رو با فوت وفن های غیرقانونی مانند بمباران کلمه کلیدی ، محتوای تکراری، متن و لینک های مخفی، صفحات درگاه، عناوین گول زننده، صفحات تولید شده با ماشین، تمرد از حق کپی رایت و چیزای دیگه ای به جز اینا زیاد کنن.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نرم افزار تحت وب جای کلمه

تشخیص اینکه کدوم سایت خوبه کدوم بد

سوالی که مطرح می شه اینه که «چون وب فضایی گسترده و مرتب در حال تغییره، از کجا بفهمیم که یه سایت خوب و یا بده؟». اول سایت مورد نظر رو به صورت زیر در ایندکسای گوگل و موتورهای جستجوی دیگه جستجو کنین: «site:siteX.com». «siteX.com» سایتیه که می خواهید بررسی کنین. بعد ببینین که گوگل نتیجه ای واسه این سایت ارائه می کنه یا خیر. اگه نتایجی ارائه نشد، به سرعت لینک های خروجی این سایت رو خط بزنین.

 

همسایه بد
  • همسایه بد

۵

خلاصه

همسایه بد !!! دادن لینک به سایت هایی که معروفیت خوبی ندارن، ازنظر موتورهای جستجو جرم حساب می شه

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست