یه شاهکار ایرونی در سئو سایت
دیگه راحت می تونی بفهمی با چه کلمه ای کجای گوگل هستی !!

جای کلمه نرم افزار قوی تحت وبه که به خاطر مانیتورینگ و بررسی کلمات کلیدی در گوگل و واسه اولین بار در ایران ساخته شده. جای کلمه با همکاری FASTSEO و شرکت آذین وب در سال ۱۳۹۴ به دنیا اومد. مطمئنا ما نرم افزاری تخصصی و موثر ساختیم که تغییر بزرگی در بوجود میاره.

از نرم افزار جای کلمه استفاده کنین تا:
موقعیت کلید واژه دامنه مورد نظرتون رو در گوگل ببینین
در و بهینه سازی به کار خود سرعت ببخشین
به بالاترین رتبه در نتیجه جستجو برسین.
یکی از اساسی ترین پایه های کلید واژه و موقعیت اون در موتور جستجوئه. واسه کارشناسان چیزی لازمه که رنک کلید واژه رو در گوگل بررسی کنن.جای کلمه به شما کمک می کنه موقعیت کلید واژه مورد نظر رو در گوگل بررسی کرده و تحت نظارت داشته باشین. اگه در مورد و تخصص داشته باشین حتما نرم افزارهای مانیتورینگ کلمات کلیدی خارجی زیادی رو مشاهده کردین که اکثرا مطلوب نیستن.

هر کدوم از این نرم افزارها یا سایتای مانیتورینگ مشکلی دارن. مشکلی که واسه کارشناسان وبمسترها تازگیا ایجاد شد از کار افتادن بعضی نرم افزارها بود. مثلا یکی از نرم افزارهای مهم free monitor for google بود که چند ماه گذشته دچار مشکلی شد که دیگه واسه کارشناسان و وبمسترها توانایی استفاده نداشت. یقینا واسه همه کارشناسان شعار همیشگی ما ” دنیا تو سرعته پس ما هم باید سریع باشیم” اهمیت داره.

کمبود اینجور نرم افزاری به خصوص واسه سازمانا و شرکتای مسئله ای جدیه چون مانیتورینگ کلید واژه رو به نگرانی ای تبدیل می کنه. همین امر جرقه ای تو ذهن ما درست کرد که خودمون دست به تولید نرم افزاری بزنیم که خاص، به درد بخور و اثر داشته باشه. مفتخر هستیم که تونستیم به هم صنفا و هم وطنان عزیز کمکی کرده باشیم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لینک بیلدینگ به روش سئوی کلاه سفید (بخش دوم)

جای کلمه ( http://jayekalame.ir/ ) نرم افزار قوی تحت وبه که به خاطر مانیتورینگ و بررسی کلمات کلیدی در گوگل و واسه اولین بار در ایران ساخته شده. جای کلمه با همکاری فست سئو و شرکت آذین وب در سال ۱۳۹۴ به دنیا اومد. مطمئنا ما نرم افزاری تخصصی و موثر ساختیم که تغییر بزرگی در سئو بوجود میاره.

از نرم افزار جای کلمه استفاده کنین تا:

  • موقعیت کلید واژه دامنه مورد نظرتون رو در گوگل ببینین
    در سئو و بهینه سازی به کار خود سرعت ببخشین
    به بالاترین رتبه در نتیجه جستجو برسین.

جای کلمه چیجوری کار می کنه؟

با برنامه نویسی و طراحی زیبای جناب آقای پامناری از کار با نرم افزار تحت وب با استفاده آسون لذت میبرین. همه چیز ساده و توضیحات درج شدن. ردیابی شش کلید واژه به صورت رایگان و بیشتر از اون نیازمند عضویت خاص در سایته. از امتیازات عضویت خاص میشه به تعداد سایت، دامنه و کلمات کلیدی بیشتر اشاره کرد. این پکیجا به صورت پایه، متوسط،، استاندارد و سازمانی با قیمتی مناسب دسته بندی شدن. چه کارشناس سئو هستین چه وبمستر می تونین پکیج عضویت خاص مناسب خود رو در جای کلمه انتخاب کنین. واسه آشنایی بیشتر با جای کلمه لطفا به تصاویر زیر نگاهی بندازید.

نشانی سایت : http://jayekalame.ir/

اول در سایت ثبت نام کنین.

ثبت نام در سایت
ثبت نام در سایت

کافیه دامنه مورد نظر رو وارد کرده و پس از اون کلمات کلیدی مورد رو وارد کرده و اینتر رو بزنین.

جای کلمه
جای کلمه

بعد می تونین موقعیت و آمار کلید واژه رو ببینین.

موقعیت کلید واژه
موقعیت کلید واژه

واسه ارتقای حساب کاربری به بخش عضویت خود رو پیشرفت بدید مراجعه کنین.

این مطلب را هم از دست ندهید :   محافظت از محتوای سایت
ارتقا حساب کاربری
ارتقا حساب کاربری

 

نشانی سایت : http://jayekalame.ir/

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست