در ، هدف اصلی، افزایش بازدید سایته که این هدف با جذب کاربر بیشتر تحقق می یباد. هر کاربر در وقتی که به سایتی مراجعه می کنه به دنبال پیدا کردن جواب سوالات یا کالای لازم خوده بنابر این هر چی سایتی از این نظر قوی تر باشه، تعداد کاربر بیشتری از اون بازدید می کنه.

بنابر این به خاطر و در نتیجه افزایش بازدید سایت، وبمسترها باید طی یکی برنامه وقتی منظم، مبادرت به بررسی سایت خود کنن تا نقاط قوت و ضعف سایت رو بررسی و نسبت به رفع و تقویت اونا دست به کار شن. در همین زمینه، یکی از اقدامات، تغییر در محتوای سایته. حال در وقتی که سایتی محتویات خود رو تغییر میده، گوگل باید بتونه اون تغییرات رو شناسایی کنه چون در رتبه بندی سایت تاثیر داره.

گوگل قبلا سیستمی به نام سیستم ایندکس (index) داشت که در اون اول تک تک صفحات یه سایت بررسی می شه و بعد هر سایت براساس کلمات کلیدی خاص اون که در گوگل هم ثبت شده، گروه بندی می شن و وقتی که فردی عبارتی رو سرچ می کنه، متناسب با موضوع جستجو شده، یکی از صفحات از ایندکس در اختیار اون قرار میگیره.

عیب این روش این بود که سرعت به روزرسانی گروه ها با هم فرق داره و از طرفی گوگل واسه آپدیت هر گروه، باید اطلاعات صفحات ورودی رو بررسی کنه که زمان بررسی فرق داره در نتیجه به روزرسانی صفحات همزمان نخواد بود اما امروزه گوگل الگوریتمی به نام الگوریتم کافئین طراحی کرده که مشکلات فوق رو نداره.

این مطلب را هم از دست ندهید :   معرفی ابزار گوگل ترندز (Google Trends)

 

الگوریتم کافئین گوگل
الگوریتم کافئین گوگل

 

کارایی الگوریتم کافئین گوگل

مهمترین حسن این روش، مدت زمان زیادی کم در به روزرسانی صفحاته که اول صفحات تو یه فایل کوچیک قرار می گیرن بعد هر صفحه که عوض شه، بدون این دست اون دست کردن این تغییرات مستقیما در اون صفحه اعمال می شه. این الگوریتم، یه پشتیبان بسیار مناسب واسه محتوای سایت هستش. مهمترین ویژگیای این الگوریتم عبارتند از:

۱-    سرعت به روزرسانی صفحات در الگوریتم کافئین بسیار بالا هستش و در هر ثانیه هزاران صفحه رو به روزرسانی می کنه و در نتیجه کاربر می تونه به به روزترین صفحات دسترسی داشته باشه.

۲-    سرعت الگوریتم کافئین بالا هستش در نتیجه به گوگل کمک می کنه تا جست و جوی معنایی در عبارات رو در مقیاسای بزرگتر انجام بده و در نتیجه یافته های بهتر و بیشتری رو در اختیار کاربر بذاره.

 

حتما بخونین :

  • روشای سئو سایت حرفه ای
  • الگوریتم عقاب ( Eagle )
  • الگوریتم مرغ مگس خوار
  • چیجوری به ایده های بازاریابی محتوای سئو با گوگل آنالیتیکز پی ببریم؟
  • لینک واقعی و لینک سوری
معرفی الگوریتم کافئین گوگل
  • معرفی الگوریتم کافئین گوگل

۵

خلاصه

معرفی الگوریتم کافئین گوگل !!! سرعت به روزرسانی صفحات در الگوریتم کافئین بسیار بالا هستش و در هر ثانیه هزاران صفحه رو به روزرسانی می کنه

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست