شبکه های اجتماعی بخشی از تازه های تکنولوژی در عصر کنونیه که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته، وجود و هدف هر کدوم از این شبکه ها فرق داره و هدف و کاربرد متفاوتی با همدیگه دارن، این وسط سایت لینکدین به جهت دنبال کردن اهداف علمی تخصصی و کار و کاسبی بسیار مورد توجه متخصصین و کارفرمایان قرار گرفته؛ در ادامه به معرفی شبکه اجتماعی لینکدین می پردازیم.

لینکدین چیه

لینکدین شبکه ای اجتماعیست که بوسیله رید هافمن ( Reid Haffman ) در سال ۲۰۰۳ به وجود اومد، این سایت به کاربر امکان ایجاد پروفایل تخصصی با راه و روش رزومه ای میده، و کاربر با درج اطلاعات تخصصی و علمی و شغلی خود امکان ایجاد رابطه با بقیه متخصصین بخش رو پیدا می کنه و در واقع رزومه ای آنلاین واسه خود ثبت می کنه و از همین روش فرصتای شغلی بسیاری رو تجربه می کرد.

لینکدین به کاربر امکان به کار گیری لینک پروفایل در بقیه شبکه های اجتماعی و هم اینکه سایتای کاریابی و ثبت رزومه رو میده؛ در سالای گذشته این شبکه اجتماعی به عنوان منبع مناسبی جهت رسیدن کارفرمایان به اطلاعات متخصصین جهت دعوت به همکاری، شناخته شده. تا اینجا با معرفی شبکه اجتماعی لینکدین دونستیم لینکدین چیه و چه جایگاهی در کار و کاسبی نوین باز کرده، در ادامه به معرفی امتیازات به کار گیری اون می پردازیم.

امتیازات به کار گیری لینکدین

• یکی از مهمترین امتیازات به کار گیری لینکدین ایجاد رزومه آنلاینه که هر کاربر توانایی ثبت بروزترین اطلاعات تخصصی، علمی و شغلی رو داره.
• امکانآپدیت و ثبت تغییرات اطلاعات رزومه به شکل آنلاین.
• امکان رابطه با دیگه متخصصین و شرکتای در رابطه و رد و بدل کردن اطلاعات با آسونترین راه های ممکن.
• با به کار گیری لوگو و لینک لینکدین در سایت شخصی خود می تونین کاربران سایتتون رو به رزومه آنلاین خود وصل کنین تا از بروزترین اطلاعات شغلی و تحصیلی و تخصصی شما باخبر شن.
• یکی دیگه از مزیتای به کار گیری لینکدین، امکان عضویت در گروه های تخصصی و علمیه که فضایی واسه منتشر کردن و رد و بدل کردن اطلاعات تخصصی و بروز رو به شما میده و بستر تبادلات تخصصی به آسونترین روش ممکن رو محیا می سازه.
با معرفی شبکه اجتماعی لینکدین و اطلاع از امتیازات اون حال می تونین تصمیم بگیرین تا یه حساب کاربری در این سایت ایجاد کنین.

این مطلب را هم از دست ندهید :   میکروفرمت ها

فرق لینکدین با بقیه سایتای این بخش

اگه در گذشته هم پیگیر سایتای تخصصی و کاری بوده باشین شک نداشته باشین باخبر هستین که سایت Yahoo HotJobs جزو اولین سایتای فعال در این بخش بود اما پیشرفت اون قابل قیاس با Linkedin نبود! اینجا شک نداشته باشین سوال بوجو میاد که فرق لینکدین با بقیه سایتای این بخش چیه که در این مدت زمان این جور کاربران رو جذب کرده!
معرفی شبکه اجتماعی لینکدین و تحلیل و مقایسه اون موجب شد عامل فوق العاده موثر در محبوبیت این شبکه اجتماعی رو کشف کنیم، اجرا بزرگترین پایگاه داده رزومه ای در دنیاست که به شکل یه شبکه اجتماعی اجرا شده و همین عامل موجب محبوبیت و جذب مخاطب این سایت شده.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست