یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی سایت، تولید محتوای با کیفیت واسه سایته و این مسئله به حدی می تونه در رتبه بندی سایت شما تاثیر بزاره که پیشنهاد همه سئوکارها به وبمسترها اینه که به صورت جدی تولید محتوا رو دنبال کنن. کلا دو دسته محتوا واسه سایت هست:

۱-    محتوایی که بوسیله خود وبمسترها واسه سایت تولید می شه.

۲-    محتوای تولید شده بوسیله کاربران

منظور از محتوای تولید شده بوسیله کاربران چیه

ما میدونیم که تموم اقدامات بهینه سازی سایت به این منظور صورت میگیره که در آخر تعداد کاربران ثابت سایت و در نتیجه ترافیک سایت زیاد شه. افزایش ترافیک سایت یه امتیاز مثبت از نظر گوگل محسوب می شه. بنابر این یکی از راه های جذب کاربران به داخل سایت اینه که از کاربران بخواین که واسه سایت شما به سلیقه خود محتوا تولید کنن و لوگوی سایت رو در محتوای تولید شده بذارن و در آخر این محتواها رو به اسم خود در سایت ثبت کنن. در تولید محتوا بوسیله کاربر محدودیتی وجود نداره و می تونه از شکل های جور واجور مقالات، ویدیو، اینفوگراف و… رو انتخاب کنن.

امتیازات محتوای تولید  شده بوسیله کاربران

۱-    شما با این کار می تونین از ایده های جدید بهره مند شید. هر فرد تو ذهن خود ایده های خلاقانه ای داره که می تونه خوب به شکل هر کدوم از شکل های جور واجور محتواها، به تصویر بکشه در نتیجه شما با این کار، ایده های جدید رو به سمت خود جذب می کنین.

۲-    مزیت دیگه این روش اینه که شما می تونین روشای جدید تولید محتوا رو پیدا کنین. کاربران ممکنه که روشای خلاقانه ای رو واسه تولید محتوا داشته باشن و این نوع از محتواها می تونن سایت شما رو باحال تر کنه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   همسایه بد

۳-    در شبکه های اجتماعی کمپینای راه اندازی شده که از کاربران درخواست می کنه تا محتوا تولید کنن بنابر این وقتی که کاربران در این کمپینا فعالیت می کنن، به اعتبار کمپین زیاد می شه.  بیشتر این گروه ها به سایتایی وصل هستن در نتیجه اعتبار گروه، اعتبار سایت رو به دنبال داره.

۴-    وقتی کاربر واسه سایت شما محتوا تولید می کنه، کم کم تعامل بین کاربر و مدیران سایت برقرار می شه و این عمل دلیل افزایش فعالیت کاربران در زمنیهای دیگه در سایت هم می شه.

۵-    از نظر اقتصادی هم تولید محتوا بوسیله کاربر مقرون به صرف هستش هر چند وبمستر باید واسه بهترین محتواهای تولید شده، جایزه در نظر بگیره ولی در کل حجم محتوای تولید شده بوسیله کاربران زیاده و احتیاجی به صرف هزینه زیاد بوسیله خود وبمستر نیس.

امتیازات محتوای تولید شده بوسیله کاربران
  • امتیازات محتوای تولید شده بوسیله کاربران

۵

خلاصه

امتیازات محتوای تولید شده بوسیله کاربران !!! یکی از راه های جذب کاربران به داخل سایت اینه که از کاربران بخواین که واسه سایت شما محتوا تولید کنن

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست