تشویق کاربران واسه ارسال دیدگاه در مورد مقالات و محتوای سایت، یکی از مهمترین روشای افزایش ترافیک سایت و در آخر رتبه بندی سایته. واسه این منظور وبمسترها از روشی واسه افزایش دیدگاه در سایت استفاده می کنن که تموم این روش ها به ابزارهایی نیاز داره. وسایل زیادی واسه دیدگاه گذاری در سایت هست که بعضی از اونا مهم تر بوده و بیشتر بوسیله وبمسترها به کار میره. ما در این مقاله به بررسی بعضی از این وسایل می پردازیم:

۱-     افزونه CommentLuv :
یکی از مهمترین وسایل دیدگاه گذاری در سایت، افزونه CommentLuvه که انگار میشه گفت که امنیت سایت شما رو نسبت به لینکای غیر به درد بخور حفظ می کنه. گاه ها شما دیدین که بعضی از کاربران در زمان اراسال دیدگاه لینک سایت خود رو هم قرار میدن تا بقیه کاربران سایت شما، به سایت اون هم مراجعه کنن ولی شما از این کار راضی نیستین از طرفی از نظر اخلاقی نباید کامنت این کاربر رو خط بزنین بنابر این پیشنهاد می کنیم که از این افزونه استفاده کنین. وسیله CommentLuv به شما این امکان رو میده که لینک کاربر رو   Nofollow  کنین اما تنظیمات این افزونه تعیین می کنه که چه وقتی لینک سایت ایشون، Dofollow  شه. مثلا شما تنظیم می کنین که وقتی که کاربر ۷ کامنت واسه شما گذاشت، دیدگاه اون به آخرین مقاله در سایت خودش لینک شه. با این کار تاثیر لینکای منفی رو از سایت خود دور می کنین.
۲-    ارسال دیدگاه با وسیله Disqus :
توانایی بسیار مهم این وسیله در اینه که وقتی که کاربر واسه شما دیدگاهی رو می فرسته این دیدگاه و حتی پاسخی که بعدا در جواب شما میده، به ایمیلی که قبلا اون رو تعریف کردین ارسال شه. دومین کاربرد این وسیله اینه که اجازه میده به صورت مستقیم به شبکه اجتماعی سایت دسترسی داشته باشین.
۳- وسیله Facebook Comments :
این وسیله مثل فیسبوک عمل می کنه و دو توانایی داره؛ اول این که تصاویر کاربران رو در کنار دیدگاه های اونا قرار میده و دومین کاربرد اون، تایید هویت کاربرانه در نتیجه با این کار کمک می کنه تعداد اسپمای سایت شما کم شه.
۴-  وسیله Post Matic :
این افزونه هم با ویژگیای خاص خود شرایط خوبی رو واسه قسمت دیدگاه جفت و جور می کنه. اول اینکه این که به کاربر اجازه میده که در قسمت ارسال دیدگاه با ایمیل خود عضو شه و در نتیجه بتونه دیدگاه خود رو از راه ایمیل ثبت کنه. دوم اینکه وقتی که کاربری دیدگاه خود رو می فرسته این دیدگاه واسه تموم کابران عضو در خبرنامه دیدگاه فرستاده میشه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست