عکس سه میلیون دلاری اسکار 2014

عکس دسته جمعی که الن دی جنرز مجری جنجالی مراسم اسکار ۲۰۱۴ در این مراسم از خود و تعدادی از ستارگان هالیوودی گرفته و روی توئیتر قرار داد، درکنار استقبال بی نظیری که در شبکه های اجتماعی از اون شد، عکس العمل شرکت سازنده اسمارت فونی که این تصویر با به ثبت رسونده بود هم برانگیخت.

براساس آلامتو به نقل از همشهری آنلاین، پس از پایان پیدا کردن مراسم اسکار، تصویری که دی جنرز با اسمارت فون سامسونگ خود به ثبت رسونده بود و با توضیح “کاش دست های بردلی بلند تر بودن ” روی توئیتر ارسال کرده بود، رکورد جدیدی در مورد بازدید و توئیت دوباره به ثبت رساند و ۳.۲ میلیون بارتوسط دیگه کاربران به اشتراک گذاشته شد. به همین مناسبت شرکت سامسونگ عزمشو جزم کرد به موسسه خیریه دی جنرز میلیون ها دلار کمک مالی کنه.

این استقبال بالا از تصویری که بوسیله اسمارت فون سامسونگ به ثبت رسیده بود، واسه سامسونگ به معنی چرخیدن میلیون ها چشم به طرف یکی از محصولاتش بود و همین موضوع به اندازه ای واسه این شرکت کره ای مورد پسند بود که عزمشو جزم کرد سه میلیون دلار به موسسه های خیریه ای که دی جنرز انتخاب می کنه اهدا کنه.

تا قبل از این تصویر مشهور، تصویری از باراک اوباما با عنوان “چهار سال دیگه” رکورد بیشترین اشتراک گذاری در توئیتر رو به ثبت رسونده بود، این تصویر ۷۸۰ هزار بار در توئیتر به اشتراک گذاشته شده بود.

شبکه توئیتر هم در وبلاگی خود اعلام کرد ۳.۲ میلیون اشتراک گذاری تموم ماجرای این عکس پرطرفدار نیس، تنها رقمیه که نشون از اندازه به اشتراک گذاشته شدن تصویر در سطح جهان رو داره، مهمتر از اون رقم ۳۲.۸ میلیونیه، این رقم تعداد افرادیه که این عکس رو در شبکه توئیتر مشاهده کرده ان.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس جاستین بیبر در کنار برادرش

همشهری آنلاین