امروزه با افزایش حضور مردم در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و راه اندازی SHOP اینستاگرام بحث فروش در فضای مجازی خیلی داغ شده است . لذا با توجه به رقابت به وجود آمده میان فروشندگان اینستاگرام کمبود فضایی جهت تبلیغات در جهت بالابردن حجم فروش در اینستاگرام به شدت احساس می شود. نوبشو اولین وب سایتی هست که به فروشندگان اینستاگرام این اجازه را می دهد تا کالاهای خود را در محیط وب با درج قیمت در معرض دید خریداران قرار دهند .

نوبشو به عنوان بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران با بیش از ۲ میلیون کالا توانسته تا به ۹۹% نیازهای جامعه جهت خرید کالا و خدمات پاسخ دهد . روزانه هزاران بازدید کننده به سایت نوبشو جهت خرید محصولات و بدست آوردن اطلاعات پیش از خرید ( ژورنال نوبشو )  بازدید می کنند .

 

نوبشو چطور فروش شما را افزایش می دهد ؟

با توجه به وجود کالاهای متفاوت در نوبشو فروشندگان اینستاگرامی زیادی در نوبشو ثبت نام کرده اند و روی کالاهای نوبشو از طریق پنل فروشندگی خود قیمت گذاری می کنند . می توانند فروش ویژه راه اندازی کنند  یا حتی کد تخفیف ارائه دهند .

نوبشو این فروشندگان اینستاگرامی را به ترتیب کمترین به بیشترین قیمت زیر هر محصول نمایش می دهد .

وقتی کاربران سایت نوبشو وارد هر محصول می شوند با زدن دکمه خریدی که جلوی هر فروشنده اینستاگرام وجود دارد به صفحه اینستاگرام آن فروشنده منتقل می شوند و پروسه خرید را طی خواهند کرد .

قیمت هر کلیک در سایت نوبشو فقط ۱۰۰ تومان است ! شارژ حساب در سایت نوبشو  تاریخ انقضا ندارد !

این مطلب را هم از دست ندهید :   دستگاه لیزر دایود در شیراز

برای شمایی که به تازگی با ما آشنا شده اید یک کد تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته ایم که ۳۰۰۰ کلیک هدیه به شما تعلق خواهد گرفت .

شما با ورود به سایت نوبشو به آدرس  www.nobesho.com  وارد صفحه فروشنده شو شوید و فرم ثبت نام پیج اینستاگرام را پر کنید و با استفاده از کد تخفیف  “NOMISHAM”  ثبت نام کنید و فروش خودتون را افزایش دهید .

نوبشو اولین وب سایتی هست که از فروشندگان اینستاگرام حمایت کرده است . و همین امر باعث شده تا به مرجعی برای مشتریانی که قصد خرید از فروشگاه های اینستاگرامی دارند در بیاید . به همین دلیل تاثیر به سزایی در افزایش فروش شما در اینستاگرام خواهد داشت .

فروش در نوبشو چه مزیت هایی دارد ؟

۱٫عدم پرداخت کمیسیون فروش

در نوبشو به جز هزینه شارژ حساب بابت کلیک های صد تومانی هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد و تا زمانیکه شارژ حساب داشته باشید لینک و نام فروشگاه شما در نوبشو نمایش داده می شود.

۲٫عدم پرداخت هزینه انبار داری و پردازش کالا

تمام مراحل فروش و ارسال توسط شما صورت می گیرد و نوبشو هیچ دخالتی در پروسه فروش نخواهد داشت .

۳٫تسویه حساب در همان لحظه با مشتریان

شما در لحظه فروش می توانید با مشتری خود تسویه حساب کنید و نوبشو فقط معرفی کننده مشتری های جدید به شماست

۴٫ارتباط مستقیم با مشتریان جدید و جذب مشتریان تازه

با حضور در نوبشو روزانه با افراد جدیدی آشنا می شوید که می توانند به عنوان مشتری های ثابت شما باقی بمانند . در این صورت شما توانسته اید دایره مشتریان خود را افزایش دهید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   اسکین کر(پاکسازی تخصصی پوست)

همین حالا از کد تحفیف NOMISHAM استفاده کنید و ۳۰۰۰ کلیک هدیه دریافت کنید و به جمع فروشندگان اینستاگرامی نوبشو بپیوندید .