فاکتورهای مهمی در رتبه بندی سایت شما تاثیر داره که بعضی از انا تاثیر مثبت و یه سری های دیگه اثرات منفی داره. فاکتورهایی که اثرات منفی بر رتبه بندی سایت شما می ذارن، همون روشای غیرقانونی هستن که گوگل خیلی سریع اونا رو شناسایی کرده و سایت استفاده کننده رو جریمه می کنه.

در میان روشی که تاثیر مثبت بر رتبه بندی سایت شما میذاره، هر روش و هر عامل، اندازه تاثیر متفاوتی داره که یکی از این عوامل به کار گیری  واسه سایته. مهمترین حسن به کار گیری این پرتوکل، افزایش امنیت سایته در نتیجه هم گوگل سایت شما رو معتبر می دونه و هم کاربران به دلیل مشاهده این قرارداد، به سایت شما اطمینان می کنه.

در وقتی که وبسمترها می خوان از   واسه سایت خود استفاده کنن، باید گواهی SSL  بخره پس از ان وبسمتر می تونه این قرارداد رو روی سایت خود پیاده کنه. اما در کنار تموم خوبی ها این عامل، نباید از مشکلات اون غافل بود. در این مقاله ما بعضی مهمترین مشکلات    رو بیان انجام میدی :
۱-    اولین مشکل این قرارداد، سرعت بالا امدن سایته یعنی به طور قابل محسوسی، سرعت سایت شما افت می کنه طوریکه سایت واسه بعضی از کاربران باز نمی شه و این مسئله مخصوصا وقتی که کاربر قصد باز کردن سایت روی گوشی رو داره بیشتر دیده می شه چون تموم اطلاعات سایت، کد گذاری شده. بنابر این در وقتی که وبمستر می خواید از   استفاده کنه باید تموم جزئیات کار با اون رو بدونه تا سایت با بالاترین سرعت خود ادامه به کار کنه.
۲-    هزینه راه اندازی این سیستم امنیتی بالا هستش لذ اگه شما چندین سال در سایت در حال فعالیت هستین و تجارت الکترونیکی دارین، این هزینه واسه شما به چشم نمی اید ولی واسه افراد تازه وارد، هزینه راه اندازی، بالا هستش.
۳-    فردی که قراره   رو در سایت خود اعمال کنه، باید با تموم حولوحوش فنی اون اشنایی داشته باشه تا هم قادر به راه اندازی این سیستم باشه و هم بتونه مشکل افت سرعت سایت رو مدیریت کنه بنابر این این کار واسه افراد تازه کار که علم کافی ندارن پیشنهاد نمی شه مگه این که به سراغ یه سئوکار حرفه ای برید تا   واسه سایت شما راه اندزی کنه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   معرفی متا تگ ها (Meta tag) و انواع آن ها