Posted on

دنیای آموزش آنلاین و باز ، نحوه تحویل آموزش را تغییر می دهد. در دهه آینده ، پیش بینی می شود که یادگیری الکترونیکی پانزده برابر رشد کند و ۳۰٪ از کل خدمات آموزشی را به خود اختصاص دهد.

برای اینکه اطمینان حاصل شود که از فناوری به طور مؤثر و کارآمد استفاده می شود ، این تغییر باید توسط مربیان شکل بگیرد. تأثیر فن آوری جدید ، نحوه یادگیری ، همکاری و تعامل دانش آموزان با آموزش آنها را شکل می دهد.

دانش آموز

برای حمایت از این پیشرفت ها ، ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید اطمینان حاصل کنند که زیرساخت های مناسب ایجاد شده است ، فضاهای یادگیری برای پشتیبانی از روش های جدید تدریس اصلاح شده اند و کارکنان تدریس آموزش دیده اند تا از فناوری به طور مؤثر استفاده کنند.

برخی از راه های اصلی تغییر تکنولوژی در سالهای آینده انتظار می رود شامل یادگیری مشارکتی ، یادگیری تحلیلی ، فرهنگ نوآوری و یادگیری موبایل باشد.

موبایل

یادگیری مشارکتی

بسیاری از دانشگاه ها برای تشویق یادگیری مشارکتی تغییراتی ایجاد کرده اند. در حالی که الگوهای سنتی بیشتر آموزش عالی به معنای سخنرانی ۵۰ دقیقه ای در سالن های سخنرانی و ساعات صرف مطالعه در کتابخانه است ، دانشگاه های آینده گرا ، یادگیری گروهی را ترغیب می کنند.

این به معنای تغییر در معماری داخلی فضاهای یادگیری و همچنین اتخاذ فناوریهای جدید برای آموزش کارکنان و دانشجویان برای اشتراک گذاری در پژوهش است. کلاسهای درس ممکن است دیگر دارای یک کانون ثابت یک تریبون در ردیفهای جلوی صندلی و میز نباشند. درعوض ، فضاهایی با مبلمان متحرک ، صفحه های مختلف و تخته های سفید برای ایجاد ایده در گروه های کوچک باز است.

دانشجو

با استناد به تحقیقات نشان می دهد که یک محیط یادگیری فعال برای دانشجویان بهتر است ، دانشگاه ایالتی بویز با استفاده از فناوری Solstice یک کلاس آموزشی رایانه ای رایانه را به یک فضای یادگیری مشترک تبدیل کرد که به اساتید و دانشجویان امکان می دهد پرونده ها را به هر یک از مانیتورهای اتاق ارسال کنند.

بر خلاف کلاس های سنتی ، هیچ کانونی وجود ندارد و مبلمان را می توان به راحتی در صورت نیاز دوباره مرتب کرد. فضاهای یادگیری باز با به اشتراک گذاشتن سیلوها و کاهش شکاف بین دانش آموزان و اقتدار درک شده آموزگاران ، اشتراک ایده ها را ترغیب می کند. آنها با محیط کار واقعی زندگی که در آنها انتظار می رود کارمندان فارغ التحصیل در جلسات سخنرانی کنند ، دفاع و توسعه ایده های جدید و همکاری با افراد با سوابق مختلف متناسب تر هستند ، از نزدیک تر نزدیک می شوند.

ایده

اندازه گیری یادگیری / یادگیری تحلیلی

ارائه دهندگان آموزشی اکنون می توانند داده های دانش آموزان خود را مانند گذشته پیگیری نکنند. در جایی که قبلاً تنها اقدامات شفاف موجود حضور و حضور در آزمونها بود ، امروزه کارکنان می توانند مشارکت دانشجویان را در گروه های بحث و گفتگوی آنلاین ، تسلط خود بر مباحث از طریق آزمونهای آنلاین ارزیابی شده و حتی مقدار زمانی که در کتابخانه می گذرانند پیگیری کنند. ورود و خروج کارت کش رفتن آنها.

در حالی که پیامدهای اخلاقی آشکار برای دانشگاهها در مورد نگهداری و دستیابی به این داده ها در نظر گرفته شده است ، می تواند به کارکنان اجازه دهد تا به دانشجویانی که در غیر این صورت ممکن است از بین بروند ، دسترسی پیدا کنند. دانشجویان خود باید برای ارزیابی میزان تعامل خود در برابر همسالان خود به این داده ها دسترسی داشته باشند.

در دانشگاه ناتینگهام Trent یک داشبورد وجود دارد که عملکرد آنها را با همسالان خود مقایسه می کند. علاوه بر این که به کارکنان اجازه می دهد هر چه زودتر با دانش آموزانی که به نظر می رسد در حال مبارزه هستند مداخله کنند ، این پیشرفت ها باید به دانشجویان اجازه دهد مسئولیت مطالعات خود را به عهده بگیرند.

همچنین می توان از این اطلاعات برای کمک به کارکنان آموزش در تطبیق تحویل دروس و مفاهیم استفاده کرد. در دانشگاه هنگ کنگ ، نمرات درگیری دانشجویی برای کمک به توسعه برنامه درسی و تطبیق روش های تدریس به کادر آموزش داده می شود. دیگر لازم نیست مدرسان برای غافلگیری ناخوشایند که دانشجویانشان نتوانسته اند یکی از اصول مطالعات خود را درک کنند ، منتظر بمانند تا فینال شوند! در عوض ، تجزیه و تحلیل یادگیری در زمان واقعی به آنها کمک می کند تا تدریس خود را تغییر دهند تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان مفاهیم اصلی را درک می کنند.

هنگامی که دانشگاه پوردو ، ایندیانا تجزیه و تحلیل داده ها را معرفی کرد ، منجر به شناسایی زودهنگام مشکلات ، در اوایل هفته دوم ترم ، برای دانش آموزانی شد که زودتر از آنها برای کمک به آنجا مراجعه کردند. این منجر به افزایش ۱۲ درصدی درجه B و C در حالی که درجه D و F 14٪ کاهش یافته است.

مشکلات