Smarketing: 7 نکته برای بازاریابی و تراز فروش

اگر در صنعت دیجیتال کار می کنید ، احتمالاً اصطلاح S بازاریابی را پیدا کرده اید ( که در غیر اینصورت به عنوان فروش و بازاریابی شناخته می شود) ) این دو تیم بطور سنتی به عنوان نهادهای جداگانه در یک سازمان فعالیت می کنند. با این حال ، بازار مدرن به گونه ای تغییر می کند که زمان آن فرا رسیده است که این دو بخش به اتحاد ، هم ترازی و ساده سازی روند کار خود بپردازند.

دیجیتال

با اطلاعات زیادی که برای کمک به شروع روند تراز دستیابی در دسترس است ، هرگز زمان بهتری برای بهینه سازی استراتژی فروش و بازاریابی شما برای افزایش فروش و تبدیل شدن به یک تیم حرفه ای مشترک نیست. ما هفت نکته را برای تراز کردن استراتژی فروش و بازاریابی شما برای توسعه تجارت خود به عنوان یک واحد منسجم ، گردآوری کرده ایم.

۱ ٫ همکاری را آسان کنید

اولین قدم برای هماهنگی تیم های فروش و بازاریابی شما ، انجام این کار آسان است. فروش اطلاعاتی را که توسط بخش بازاریابی به مشتریان به اشتراک گذاشته شده است ، کار می کند و بخش بازاریابی از بازخورد تیم های فروش برای تولید محتوای با کیفیت بالا که برای جلب علاقه چشم انداز استفاده می کند ، استفاده می کند.

برای اطمینان از برقراری ارتباط بین این دو بخش ، کلیه منابع و مواد باید در مکانی در دسترس همگان باشند. سیستم های ذخیره سازی مبتنی بر ابر مانند گوگل Drive و Dropbox سیستم عامل های فوق العاده مفید و کاربردی هستند که می توانند اطلاعات مربوط به مشاغل را ذخیره کنند. سیستم های پرونده سازی اشتراکی همچنین به رهبران تیم اجازه می دهد تا اسناد مربوطه و به موقع را با سهولت ، فرآیند بهینه سازی و ایجاد تیم های کارآمد تر ارسال کنند.

۲ termin اصطلاحات و فرآیندهای تراز شده را ایجاد کنید

تنها راهی که به اشتراک گذاری پرونده های مبتنی بر ابر از منابع تجاری می تواند به طور مؤثر کار کند این است که اگر اطلاعات موجود در این اسناد قابل درک و در دسترس هم برای تیم های فروش و هم بازاریابی باشد. گروه خودی بازاریابی پیشنهاد می کند که ایجاد مجموعه ای از تعاریف به پاکسازی مسائل ارتباطی بین گروه ها و به حداقل رساندن سوء تفاهم کمک خواهد کرد.

تیم های فروش و بازاریابی باید فراتر از شفاف سازی اصطلاحات کلیدی مانند “سرب” و “چشم انداز” ، همکاری کنند تا مشخصات مشتری ایده آل خود (ICP) را شناسایی کنند. یک ICP کاملاً گرد به شما کمک می کند تا کشف کنید که بخش بازاریابی دیجیتال شما باید چه هدفهایی را هدف قرار دهد. هنگامی که هر دو تیم فروش و بازاریابی فهمیدند که ICP برای تجارت چیست ، می توانند با هم همکاری کنند تا کمپین های بازاریابی و استراتژی های فروش را ترغیب کرده و با این مخاطب هدفمند هماهنگ شوند.

استراتژی دیگر برای تراز کردن اصطلاحات و فرآیندهای Smarketing ایجاد توافق سطح فروش است که در غیر این صورت با عنوان SLA شناخته می شود. SLA را می توان بین تیم های فروش و بازاریابی برای پاک کردن سردرگمی و تحکیم نقش هر بخش در کل فرآیند تولید سرب استفاده کرد. در حالت ایده آل ، SLA برای یک مشاغل شامل جایی خواهد شد که تیم ها بتوانند مطالب مربوطه را پیدا کنند ، مهارت بهینه بین تیم های فروش و بازاریابی و تعریف آنچه را که صلاحیت سرب را به عنوان یک چشم انداز با پتانسیل بالا بدست می آورد ، باشد.

توافق

۳ time زمان با کیفیت را با هم سپری کنید

این ممکن است به عنوان یک استراتژی معمولی مبتنی بر مشاغل به نظر نرسد ، اما ایجاد فرصت هایی برای ارتباط شخصی بین بخش های فروش و بازاریابی به آنها امکان می دهد تا روابط معناداری برقرار کرده و دیدگاه یکدیگر را درک کنند. این سرمایه گذاری در زمان شخصی لزوماً به معنای برنامه ریزی برای عقب نشینی های تجاری هفتگی نیست (اگرچه یک استراحت برای تیم سازی همیشه بهانه خوبی برای یک گشت و گذار است). به عنوان مثال ، می توانید یک باشگاه کتابی را برای بعد از ساعت کاری ایجاد کنید ، یا یک تیم بیس بال بی رقابتی کارمندان ایجاد کنید.

سرمایه گذاری

هنگامی که اعضای تیم احساس می کنند در سطح شخصی با همکاران خود احساس راحتی و راحتی دارند ، ارتباط بین حرفه ای بین ادارات آسانتر خواهد بود. این مهم است که تیم های فروش و بازاریابی بدانند که آنها با یکدیگر در رقابت نیستند ، بلکه در تلاش هستند تا به یک هدف مشترک بروند: افزایش خط پایین و ایجاد یک تجارت موفق. موفقیت ها را به عنوان یک واحد و نه به عنوان بخش های جداگانه جشن بگیرید. محیط کار را به مکانی تحریک کننده ، جذاب و سرگرم کننده تبدیل کنید. با ایجاد احترام حرفه ای و شخصی در بین اعضای تیم و خود بخش ها ، هم ترازی Smarketing به یک تجربه ارگانیک تبدیل می شود.

۴ ٫ روی کل قیف فروش تمرکز کنید

قیف فروش بهینه نه تنها برای تولید فروش مفید است ، بلکه همچنین برای توسعه تاکتیک های تولید سرب نیز مفید است. هنگامی که قیف فروش بهینه عمل می کند ، تیم های بازاریابی می توانند داده های موجود را تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند که چشم انداز در حال سقوط است و چه محتوا باعث می شود که قیف پایین حرکت کند.

وقتی قیف فروش برای تیم های فروش و بازاریابی قابل درک و در دسترس باشد ، افراد می توانند محتوای بهتری را برای تولید سرب ایجاد کنند و در عین حال در استراتژیک قرار بگیرندنقاط لمسی در کل قیف خود.

۵ goals اهداف مشترک Smarketing را ایجاد کنید

هنگامی که همه چیزها گفته شد و انجام شد ، اهداف تراز شده پایه و اساس یک اتحاد موثر فروش و بازاریابی است. براساس اطلاعات گروه TAS در Hubspot ، شرکت هایی که به خوبی Smarketing عمل می کنند ، ۲۰۸٪ درآمد بیشتری از تلاش های بازاریابی خود کسب می کنند.

تراز کردن اهداف تیم های بازاریابی و فروش با اتصال داده هایی که آنها تحلیل می کنند ، آغاز می شود. انواع داده هایی را در نظر بگیرید که به جای تحولات فروش ، بینش در تلاش های بازاریابی ارائه می دهند. تولید سرب ممکن است برای تیم های بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار باشد ، اما بدون تبدیل صحیح فروش ، ممکن است این پیشروها از کیفیت بالایی برخوردار نباشد.

برای شروع اهداف مشترک Smarketing ، دو بخش باید برای همگام سازی بازی آخر خود تلاش کنند. کنار گذاشتن وقت به صورت ماهانه برای تیم های فروش و بازاریابی برای دیدار و همکاری در اهداف تولید سرب می تواند به افزایش اثربخشی و کارآیی هر دو بخش کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر فروش با فروش یک سرویس یا کالای خاص کار سختی را انجام می دهید ، تیم های بازاریابی می توانند راهکارهایی را ایجاد کنند که باعث ارتقاء آگاهی و بازاریابی محصول یا خدمات به سمت تولید پتانسیل بالا شود. از آنجا ، تیم فروش می تواند برای پیگیری این راه حلها از طریق قیف فروش آنلاین اقدام کند و برخی معاملات را ببندد.

راه حل

وقتی این دو تیم مسئولیت متقابل دارند ، آنها به همان اندازه خود متکی هستند که بتوانند محتوای با کیفیت بالا را برای مخاطبان هدفمند تولید و به اشتراک بگذارند.

۶ communication ارتباط بین تیم ها را تقویت کنید

بدون ارتباط حرفه ای منظم بین تیم های فروش و بازاریابی ، تولید سرب تولیدی – و به نوبه خود ، تکمیل فروش – تقریباً غیرممکن است. تحقیقات فارستر دریافتند که تنها ۸٪ شرکت ها دارای بازاریابی و فروش قوی هستند ، بنابراین این مسئله از کجا ناشی می شود؟

یکی از دلایل اصلی سوء تفاهم بین بازاریابان و متخصصان فروش ، عدم برقراری ارتباط منظم و مؤثر است. چگونگی بحث درمورد موضوعات و ایجاد راه حلهای تولیدی با یکدیگر ، جنبه ای جدایی ناپذیر از یک تجارت مؤثر است ، بنابراین ضروری است که این تیم های سنتی که بطور سنتی امضا نشده اند فرصت های منظم برای به اشتراک گذاشتن نگرانی ها و همکاری با سهولت را اجرا کنند. در نظر بگیرید که جلسات منظم را برای بررسی موفقیت نسل سرب ، تشویق به اشتراک گذاری بازخورد سازنده بین تیم های فروش و بازاریابی ، و همکاری مشترک برای ایجاد یک ارتباط بهتر با رهبری با پتانسیل بالا از طریق یک استراتژی قیف فروش بهینه ، در نظر بگیرید.

۷ ٫ محتوای کامل قیف را به عنوان تیم های تراز شده توسعه دهید

ایجاد محتوای مارک دار به عنوان تیم های منسجم می تواند به تولید سرب و توسعه فروش کمک کند. ایجاد محتوا برای هر دو فروش اجتماعی پیش از قیف و وثیقه فروش می تواند فشار نهایی باشد که آینده نویسان برای تصمیم گیری در مورد خرید نیاز دارند.

به عنوان مثال ، مطالعات موردی می تواند توسط بازاریاب ها و متخصصان فروش ایجاد شود تا چالش ها و موفقیت های مشتریان قبلی را برجسته کند و می تواند برای ایجاد آگاهی از برند با پیوندها یا برای تحکیم معامله برای آینده ای که تجربه مبارزات مشابهی دارد ، استفاده شود. تنفولد با ایجاد این محتوا با یکدیگر ، نشان می دهد که پیام رسانی و لحن مداوم می تواند درگیر نگه داشتن راهبردها در کل فرآیند قیف کامل باشد.

مشاغل متشکل از بخش های متحرک متعددی تشکیل شده است ، که همه آنها باید برای ارتقاء نسل موفق و موفقیت در کسب و کار با یکدیگر همکاری کنند. استراتژی فروش و بازاریابی همسو بخش مهمی برای کمک به سازمان های برتر در کلاس برای غلبه بر چالش های بازار و افزایش به عصر جدید فروش و بازاریابی دیجیتال است.

نتیجه گیری

از آنجا که ما از تاکتیک های سنتی بازاریابی و فروش فاصله می گیریم ، مشاغل آینده ساز آینده به پرورش محیطی کمک می کنند که هماهنگی Smarketing را برای افزایش درآمد ، ایجاد یک تیم کارمند منسجم و رشد موثر تجارت در درازمدت متمرکز کند.

با این حال ، تراز فروش و بازاریابی هیچ اقدامی آسان نیست. این نیاز به یک سرمایه گذاری در هر دو زمان و منابع از طرف های درگیر دارد و به طور منظم در جمع اهداف برای بحث در مورد اهداف ، برقراری ارتباط نگرانی ها و از همه مهمتر ، جشن موفقیت ها جمع می شود. این دو تیم با استفاده از هفت نکته برای بازاریابی و تراز فروش همانطور که گفته شد ، می توانند یک استراتژی قوی برای فروش و بازاریابی تهیه کنند که نقاط قوت هر دو تیم را شامل می شود ، با استفاده از اطلاعات و قیف فروش آنلاین به روز و در دسترس به نفع خود .