یکی از مهمترین نگرانیای مدیران سایت هاس. از اون جا که وردپرس به عنوان یه سیستم وبلاگ دهی بشمار میاد و گوگل هم علاقه زیادی به وبلاگ داره پس داشتن سایت وردپرس کمک زیادی در و بهینه سازی وب سایتا داره. اما باید توجه داشت که یه وبلاگ وردپرس باید با کیفیت بالا نوشته شه و  هم مانند دیگر موارد باید با به کار گیری روشای اخلاقی و قانونی انجام گیرد.

سئو وردپرس چیه

سئو وردپرس چیه؟ بالا بردن رتبه بندی و دریافت موقعیت مناسب در موتورای جستجوگر در سایتای وردپرسیه. وردپرس دارای افزونه های متعدده که به کار گیری افزونه های وردپرس معتبر و به کار گیری درست از اونا کمک زیادی در این موضوع انجام میده.  اختصاص زمان واسه آزمایش دوباره سایت وردپرس خود پس از اجرای بعضی از تکنیکای شما رو متوجه مهم بودن این تکنیکا انجام میده و در حالت ایده آل، افزایش زیادی در ترافیک ارگانیک سایت خود مشاهده می کنین. بعضی از تکنیکای کلا شامل:
• Permalinks: پیوند یکتا وسیله وردپرس واسه سفارشی سازی لینکای وبلاگ
• Meta descriptions: تنظیم توضیحات متا یا متن کوتاهی که در یافته های جستجو نشون داده می شه بطور درست واسه هر صفحه یا پستایی که واسه بهتر شدن رتبه بندی در یافته های جستجو استفاده می کنین.
• Image optimization: بهینه سازی تصاویر موجب ایندکس شدن درست اونا به وسیله موتورای جستجوگر می شه.
• Use headings: به کار گیری ساختار درست عنوان مقالات موجب افزایش رتبه شما می شه.

نکات شروع سئو وردپرس

این مطلب را هم از دست ندهید :   عوارض پوستی دیابت

نکات شروع با موارد زیر موجب سهولت روند کار می شه.
• با وبلاگ وردپرس خود شروع کنین.
وقتی که وبلاگ جدیدی ایجاد می کنین، می تونین از ویژگی نبود ایندکس شدن وبلاگ به وسیله موتورای جستجو گر در وردپرس استفاده کنین تا وقتی که کارتون واسه ساختار وبلاگ و راه اندازی اون تموم شه. یعنی وقتی که اونو فعال کنین، موتورای جستجوگر قادر به خزیدن داخل سایت شما نیستن.
وردپرس هم اینکه دارای تگای noindex و nofollow در صفحات وبلاگه و تا وقتی که شما نخواهید، ایندکس انجام نمی شه و این موضوع اهمیت زیادی در داره.
• دقیق شدن و فوکوس کردن بر وری پروفایل شبکه های اجتماعی و سئو
حسابای شبکه های اجتماعی واسه افزایش دسترسی به وبلاگ شما بسیار عالی هستن. بهرحال باید در حفظ و افزایش اعتبار اونا تلاش کنین و همیشه اونا رو با بیشترین جزئیات ممکن و تصاویر گرافیک غنی کنین. تعامل کاربران در شبکه های اجتماعی یه امتیاز بزرگ واسه هر وبلاگ نویس حساب می شه. وبلاگایی با فیس بوک و توییتر قوی می تونن هزاران ترافیک هدف دار دریافت کنن.
• از مقالات و پستای جدید که منتشر می کنین، به پستای قدیمی لینک بدین.
لینک دهی داخلی هنوز اهمیت زیادی واسه موتورای جستجو گر با محتوای مناسب داره. مانند یه نقشه مجازی در پستای در رابطه سایت واسه کاربران و رباتا عمل میکنن. لینک دادن به محتواای قدیمی و در رابطه به شکل دستی با به کار گیری انکر تکست anchor text بهتره و علاوه بر ، موجب افزایش ترافیک پستای قدیمی هم می شه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های دیدنی از جاذبه های گردشگری ایرانی