صفحات اینترنتی همیشه ثابت و یه شکل باقی نمی مانند. بعضی وقتا این تغییر و تحولات تبدیل به دشمن خونی ما می شن و ما رو از فضا وب و تصمیمی که واسه و خود گرفتیم بیزار می کنن! اما از قدیم گفتن دوستانتون رو نزدیک و دشمنانتون رو نزدیک تر به خود نگه دارین! شاید بشه از این اصطلاح کاربردی واسه تعریف چارچوب متفاوتی از استفاده کرد.
رو بدون این که درگیر کلمات شیم تعریف کنیم؛ سئو همون نزدیکی به دشمن ما گوگله که وضعیت خوبی در اون نداریم؛ اما به لطف خدمات گوگل قراره با گوگل به صلح برسیم. لازمه این صلح یکدلی و هم صدایی با گوگله که با به کار گیری محقق می شه.
اگه امروزه بیشتر افراد واسه به دست آوردن یافته های سریع تر رو بهتر می دونن به دلیل نبود همدلی کلاه سیاه و گوگله. گوگل سرسخته و هنوزم نتوانسته س با اون به توافق برسه. اما نگران نباشین؛ در بحث که بوسیله فست سئو انجام می شه همه چیز تحتِ کنترله و قراره روابط وب مستران و گوگل بازسازی شه!

سئو همدلانه چیه؟

هم صدا و یه دل با گوگل شدن موجب تشکیل از نگاهی دیگه شده؛ سئو همدلانه! البته همدلانه تعریف تخصصی نداره و فقط نگاهی متفاوت به بحث و است. از طریق سئو همدلانه قراره به رتبه بندی یا رتبه بندی بهتری در گوگل برسیم.
چیجوری به همدلی با گوگل برسیم؟
نگاه خود رو ظریف تر کنین! ما در فارغ از تموم قوانین و تجربیات تموم عیاری که در دست داریم به احساسات گوگل فکر می کنیم. این که گوگل چه فکر می کنه و چه احساسی از فعالیت های ما داره مهمه. هر چی قدر که  شما به احساسات گوگل و مدل کسب وکار دلخواهش فکر کنه راحت تر به گوگل نزدیک می شه. در واقع سئو همدلانه مشابه با یه گفتگو قوی و دوجانبه میان وب مستر و گوگل بزرگه! ما این گفتگو رو با تکیه بر علم خود در خوب پیش می بریم.
آینده سئو همدلانه
جایزه شما واسه همدلی با گوگل جایگاهیه که در این موتور جستجو واسه همیشه به دست می بیارید. البته این جایگاه با قطع فعالیت شما خیلی راحت از دست می رود. با گسترده شدن گرایش کاربران به سمت خدمات بازاریابی و مارکتینگ کسب وکار های بیش تری پیرو قوانین شدن.
قدر پاداشی که به پاس احترام به گوگل دریافت می کنین رو بدونین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   محتوای دوقلو یا Duplicate Content