شاید دم به دقیقه تغییر کردن گوگل کسائی رو که همه هم وغمشان پیدا کردن رتبه بهتری در گوگل به امید کسب درآمد بیش تره رو کلافه کنه. اما وقتی به این موتور جستجو زحمت کش و سیر تحولاتش نگاه می کنیم متوجه می شیم همه تلاش گوگل تامین تجربه کاربری بهتر و نمایش هر چی در رابطه تر یافته ها به کاربرانیه که از راه دستگاه های جور واجور موبایل، تبلت و لپ‎تاپ به جستجو می پردازند.

هر چند بعضی از کاربران همیشه از همراه بودن با گوگل و تحت فرمون اون بودن سرباز می زنند اما خیلی از سایت ها تحولات اون رو هدف خود قرار میدن و تلاش دارن با بهترین محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو داره ظاهر منطقی تری از دید گوگل داشته باشن.

مدتیه هر تغییری هم که در الگویتم همیشه در حال تغییر رخ داده کیفیت و نوع محتوا ثابت مونده ان. از این رو واسه ثابت موندن در جایگاهی که الان گوگل به ما داده باید تموم تغییراتش رو پیش بینی کنیم تا به این وسیله جاپای خود رو محکم کرده باشیم!

بین شش تا یه سال بعد و بنا به تغییراتی که به وجود آمده لازمه روش بوسیله هر برند تغییر پیدا کنه و با نقل و مکان محتوایی در یه خونه تکونی اساسی در روش نوشتن مطالب و منتشر کردن اون داشته باشیم. این بار ضرورت جا به جایی مکان از “” به “همگرایی محتوا در ” رو بررسی می کنیم.

 

نقل و مکان محتوایی در سئو

 

از “سئو” تا “همگرایی محتوا در سئو”

بازاریابان واسه جذب تعامل مشتریان باید به دنبال محتوا هوشمند باشن. محتوایی که زیرکانه بتونه تموم خواسته های یه کاربر رو در برگیرد. بدین منظور هر بازاریاب باید تغییرات زیر رو واسه همگرایی محتوا خود انجام بده:

این مطلب را هم از دست ندهید :   لینک بیلدینگ خارجی

نوشتن محتوا براساس داده ها

که براساس داده ها نباشه فعالیتی بی ثمر و بی هدفه. از این رو هر برند واسه تولید محتوایی که نه فقط خاص امروز، بلکه واسه فردا و آینده هم باشه باید مخاطب خود رو بشناسه و به زبون داده ها حرف بزنه.

ترافیک ارگانیک در کنار نشر محتوا در شبکه اجتماعی

یه رابطه نزدیک بین محتوا با کیفیت، ترافیک ارگانیک در گوگل و معروفیت و محبوبیت در شبکه های اجتماعی هست. به این شکل که هر چی قدر محتوا کاربردی تر باشه نشر اون در فضا مجازی یافته های بهتری به دنبال داره.

به بیشترین حد رسوندن SERP یا محتوا

برتری در صفحه یافته های موتور جستجو گوگل نیاز به بزرگنمایی داره. یه مطلب از راه قرار دادن اینفوگرافیک، ویدیو و فعالیت همزمان در صفحات اجتماعی شکل می گیرد.

به این شکل یه سایت می تونه از تمرکز یه جانبه روی سئو به همگرایی محتوا در برسه. دقیقا همون چیزی که گوگل امروز از سایت ها می خواهد!

 

حتما بخونین :

  • سئو محلی در سال ۲۰۱۷ ؛ تحولات زیادی در راه س
  • صفحات چندگانه یا دروازه Doorway pages در سئو
  • چند نکته در مورد سئو موبایل
  • ۳ نوع محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو در سئو دارن
  • تاثیر سئو در کار و کاسبی
جا به جایی مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو
  • جا به جایی مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو

۵

خلاصه

جا به جایی مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو !!! در این مقاله ضرورت جا به جایی مکان از سئو به همگرایی محتوا در سئو رو بررسی می کنیم.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست