تعریف ثابتی نداره؛ یعنی بهتره معنی رو از زبون کسی که مشغول به محتواگذاریه شنید تا این که درگیر کلیشه ها شد؛ چون که این نوع محتوا هستش که فکر و ذهن بازاریاب محتوا رو تصرف و بعد کارگردانی می کنه. تو یه تعریف ساده رو می توان یه روش هدف دار سود رسون در کار شمرد. هدفی که منتهی به تولید محتوا مهم، موافق با چیزهای مورد علاقه و سلایق مخاطب و در عین حال جذاب می شه.  فرآیندی مدت دار در است و تاثیر اون در دراز مدت مشخص می شه؛ اما برخلاف بقیه روش ها پایدار و موثر هستش.

تولید محتوا یا ترجمه؟!

بعضی تصور می کنن همون ترجمه ساده ایه که اگه کسی آشنایی مقدماتی با زبون مقصد رو داشته باشه خیلی راحت از پس اون بر میاد. اگه شمام با این افراد هم نظر هستین بهتره اول به یه سوال جواب بدید:
اگه هرکسی قادر به می باشه به چه دلیل تموم وب سایتا در صفحه اول گوگل قرار نمی گیرند؟ به چه دلیل بین جستجو بعضی از وب سایتا رد کرده و مخاطب اصلی سایت خاصی می شیم؟ جواب این سوال ریشه در بوسیله فست سئو داره. یعنی با این که فرق تولید محتوا و  آشکاره اما در قلب جای می گیرد.

اگه شما به تنهایی قادر به خود به صورت حقیقی و نه با شعارهای گول زننده مثل هستین پس شکی باقی نمی موند که در بخش هم حرف اول و آخر رو می زنید! نقش و اهمیت تولید محتوا رو دست کم نگیرید! اگه فردی تازه کارین و تصور می کنین بدون نیاز از تیم تولید محتوا فست سئو و می تونید کار از پیش ببرین فکرتون صد درصد از بیخ و بن غلطه!

این مطلب را هم از دست ندهید :   نرم افزار تحت وب جای کلمه

تولید محتوا به سبک فست سئو

مثل گذشته و به شیرینی طعم بقیه خدمات که تا کنون با تضمین کیفیت از اون بهره مند شدین رو تجربه کنین!
با افتخار ادعا می کنیم سبک وسیاق کار ما متفاوت و استثنایی و خاص هستش و تولید محتوا بوسیله تیم تخصصی فست سئو به صورت به طور کامل منحصربه فرد و اختصاصی انجام می شه. ما در فست سئو از ۴ روش هدف دار استاندارد و به روز جهت اختصاصی الهام می گیریم:
۱ –  تولید محتوا بهینه که باخبر شدن از برند یا رو به دنبال داشته باشه
۲ –  تولید محتوا که منتهی به افزایش ترافیک و بعد پرداخت یا بهره وری شه
۳ –  خلاقیت در تولید محتوا و حفظ تازگی موضوع با انتخاب عناوین کاربرپسندتر
۴ –  تولید محتوا برابر با روش های هدف دار گوگل

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست