عکسا و گزارش کامل از درگیریای دیدار ملوان و پرسپولیس

وقتی داور سوت پایان این بازی حساس رو زد و سرخ پوشان به عنوان قهرمانی رسیدن، تماشاگران حاضر در ورزشگاه که بیشتر هواداران ملوان بودن، رفتارهایی از خود نشون دادن که موجب شد تا نیروی انتظامی وارد عمل شه …

نبود کنترل رفتار هواداران میزبان به دلیل شکست در بازی پایانی جام حذفی، باعث شد تا این ورود، با درگیری همراه شده و واسه متفرق کردن افراد، از گاز اشک آور استفاده شه. این هم موجب زخمی شدن تعدادی از مردم حاضر در ورزشگاه تختی شد.

عکسا و گزارش کامل از درگیریای دیدار ملوان و پرسپولیس

* پرتاب اشک آور و جلوگیری از تصویربرداری

به گزارش خبرنگار مهر، بیشتر از نیم ساعت از پایان این مسابقه گذشته بود؛ اما هنوز خبری از جشن قهرمانی نبود که حمله تماشاگران به داخل زمین نظم ورزشگاه رو دچار اختلال کرد. این وسط ماموران برقرار کننده نظم ناچار شدن واسه متفرق کردن تماشاگران از گاز اشک آور استفاده کنن که این باعث مصدومیت بیشتر از ۱۰۰ تماشاگر شد. البته، هنوز از حال مصدومان خبری در دست نیس.

با این وجود، بازم نظم در ورزشگاه برقرار نشد و درگیریایی بین طرفداران تیم ملوان و پرسپولیس و هم اینکه ماموران بوجود اومد. این اتفاقات در شرایطی اتفاق افتاد که علی دایی با حضور در زمین قصد آروم کردن تماشاگران رو داشت و فرهاد پورغلامی هم به بازیکنان تیمش دلداری می داد.

در شرایطی که جو ورزشگاه به طور کامل متشنج شده بود، ماموران از تصویری ورداری خبرنگاران و عکاسان جلوگیری کردن و دوربینای بعضی رو ضبط کردن که جای تعجب داشت.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس جالب سه نفره از بهرام رادان، حامد بهداد و مهتاب کرامتی

* پرتاب صندلی و سنگ از طرف انزلی چیا

اما این تموم درگیری و بی نظمیای سنگین پس از بازی نبود. خبرگزاری فارس هم گزارش داد: دور قهرمانی پرسپولیس در میان بی نظمی کامل انجام شد. جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه تختی انزلی برگزار نشد و بازیکنان این تیم هنگام دور افتخار در ورزشگاه تختی انزلی با پرتاب صندلی از طرف تماشاگران عصبانی ملوان مواجه شدن و به داخل رختکن فرار کردن.

در شرایطی که جو ورزشگاه به طور کامل متشنج شده بود ماموران از تصویری ورداری خبرنگاران و عکاسان جلوگیری کردن و دوربینای بعضی عکاسان رو ضبط کردن.

در ادامه، خبرنگار مهر خبر داد، در حالی که نیروی انتظامی نتونست نظم رو بر ورزشگاه حاکم کنه، چند اتومبیل نیروی انتظامی و آمبولانسای ورزشگاه وارد زمین شدن و درست در منطقه مرکزی پارک کردن.

بعضی هواداران به آمبولانس هم رحم نکردن و شیشه های اون رو شکستند. پلیس هم که کنترل ورزشگاه از دستش خارج شده بود، ناچار به به کار گیری گاز اشک آور شد. در این دقایق تماشاگران از روی زور و اینکه دیگه چاره ای نیس از ورزشگاه خارج شدن؛ اما بی نظمی بازم در بالاترین درجه خودش قرار داشت.

تامینی با اشاره به اتفاقات پایان دیدار برابر پرسپولیس و پرتاب گاز اشک آور گفت: واقعا متاسفم واسه این شرایط . هواداران ما در شهر خودشون هم امنیت ندارن و مورد حمله قرار می گیرن و کتک می خورن. من شنیدم که در این درگیرا یکی مرده س!

من خود در ورزشگاه بودم. دلیل عصبانیت ما چند دلیل بود:

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های شگفت انگیز طبیعت

۱٫ دیدار رفت تو تهران: حقی که از ما گرفته شد بوسیله ناداوری. و رفتار بد نیروی انتظامی تهران با تماشاگران ملوان.

۲٫ حقیقی : دروازبان پرسپولیس از دقیقه ۱بازی وقت تلف کرد تا آخر بازی.در انتهای بازی هم خود رو بی دلیل به زمین زد و باعث عصبانیت مردم شد.

۳٫گذاشتن موزیک بعد از بازی: بدون این دست اون دست کردن بعد از زدن سوت پایان در ورزشگاه موزیک گذاشتن . ما هوادارن ملوان ناراحت و گریان بودیم این عمل باعث شه همه فریاد زدیم (قطعش کن)

بعد هواداران ملوان با عصبانیت فنس ورزشگاه رو شکستن و داخل زمین ریختند که مامورا خیلی راحت تا می تونستن همه جارا گاز اشک آور ریختند( کاش فقط اشک می آورد راه تنفسی ما بسته شده بود نه میشد نفس کشید نه هوارو بازدم کرد) و به اینتوجه نکردن که در ورزشکاه کودک و افراد سن بالا هم هست. مردم به هر زحمتی بود از قسمت داخلی ورزشگاه خارج شدن. خیلیا بی هوش شدن (بیشتر از ۵۰نفر) خیلیا بالا آوردن. وقتی که کمی حال مردم بهتر شد از عصبانیت و بلایی که سر خودشون و دوستانشون اومده بود عصبانی شدن و به طرف نیروی انتظامی و یگان خاص حمله کردن و شیشه ماشینای یگان ویزه رو شکستند. بعضیا هم مصدومان و بی هوشان رو از ورزشگاه خارج می کردن. خیلیا هم زیر دست و پا موندن. بعد از ۱۵ دقیقه درگیری دوباره گاز اشک آور زدن که مردم به خیابون ریختند .مردم دوباره شعار دادن و به مامورا حمله کردن که واسه چندمین بار در خیابون هم گاز اشک آور زدن.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عوارض کاشت موی طبیعی برای بیماران قلبی

عکسا و گزارش کامل از درگیریای دیدار ملوان و پرسپولیس

عکسا و گزارش کامل از درگیریای دیدار ملوان و پرسپولیس

عکسا و گزارش کامل از درگیریای دیدار ملوان و پرسپولیس

منبع: mehrnews.com

جمع آوری: آلامتو