بد حجابی

پلیس پایتخت طرح شدید شدن برخورد با بدحجابی و بدپوششی در تفرجگاههای کوهستانی تهران رو از بعدظهر جمعه و همزمان با تعطیلات پایان هفته شروع کرد.

ماموران پلیس کوهستان از بعدظهر جمعه در ادامه اجرای طرح های امنیت محله محور و امنیت اجتماعی و در جهت افزایش احساس امنیت در پایتخت، طرح شدید شدن برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن ها رو با کمک گشت های انتظامی در تفرجگاههای کوهستانی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

پلیس کوهستان که از حدود یه سال قبل فعالیت رسمی خود رو تو تهران شروع کرده وظیفه تامین امنیت تفرجگاههای کوهستانی رو برعهده داره.

سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ یه چند وقت پیش گفته بود که بیشتر از ۱۸۰۰ بوستون در شهر تهران هست که نیروهای پلیس کوهستان در خیلی از اونا گذاشته شده ان و هم حالا وضعیت بوستون ها و کوهستان های دور و بر تهران امنه و نیروهای پلیس هم در این اماکن هستن.

ایشون تاکید کرده بود که همزمان با شروع فصل گرما ماموران پلیس کوهستان از عصر تا پاسی از شب در تفرجگاه ها و بوستون های کوهستانی حضوری پررنگ دارن و این مناطق رو تحت پوشش قرار میدن.

ماموران پلیس پایتخت در طرح شدید شدن برخورد با بدحجابی در تفرجگاههای کوهستانی که به درخواست خونواده ها شروع شده با زنان بدحجاب و مانکن و مردان بدپوشش برخورد کردن.

اجرای این طرح که قبل از این بوسیله پلیس کوهستان دنبال می شد از بعدظهر جمعه با تقویت انجام شده شدت گرفته و ماموران پلیس کوهستان با قرار گرفتن در دور و بر بیشتر تفرجگاههای کوهستانی پایتخت مانند توچال، دربند، درکه و … با افراد بدپوشش برخورد کردن.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های منتخب امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۰

پلیس تهران بزرگ اعلام کرده که اجرای این طرح هم مثل طرح طرح شدید شدن برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی، علاوه بر روزای عادی از این پس در روزای تعطیلی شدت پیدا می کنه.

پلیس پایتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح های شدید شدن برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها و اماکن تفریحی، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه ها و معابر درونشهری، سگ گردونی و ایجاد آلودگی صوتی رو به مرحله اجرا گذاشته که اجرای اون ها بازم ادامه داره. از طرف دیگه براساس اعلام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی روزای آینده هم مراحل دیگری از طرح شدید شدن برخورد با بدحجابی تو تهران به مرحله اجرا گذاشته می شه.

طرح برخورد با بد حجابی 

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

طرح برخورد با بد حجابی

ایسنا