سازمان زیباسازی شهر تهران: اجرای طرح های سه بعدی در ۳۰۰ ایستگاه اتوبوس تموم شد.
به گزارش روابط عمومی اجرای طرح های سه بعدی در ۳۰۰ ایستگاه اتوبوس در شمال و جنوب تهران تموم شد.
محمدرضا رستمی طراح و مجری این پروژه گفت: با در نظر گرفتن تنوع ساخت ایستگاه های اتوبوس در شهر تهران طرح های سه بعدی بیشترین تاثیرگذاری رو داره.
ایشون در ضمن گفتن: یکی از اهداف اجرای این طرح واقعی نشون دادن محیط تبلیغاتی و ایجاد جاذبه و گیرایی واسه مخاطبه.
رستمی در بخش دیگه صحبت های خود با اشاره به اینکه با اجرای طرح تبلیغات سه بعدی دیگه فرقی بین ایستگاه های اتوبوس در شمال و جنوب تهران وجود نداره، توضیح داد: در ۳۰۰ ایستگاه شناسایی شده در کل ۱۵ طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ قدیمی ایرانیه مانند طاقچه، دالان رو به طبیعت، سفره هفت سین، خلیج همیشه فارس و … اجرا شده.
نیاز به توضیحه که این طرح ها به صورت ماهیانه و با در نظر گرفتن موضوعات فرهنگی و اجتماعی و هم اینکه تبلیغاتی قابل تغییر هستش.
جمع آوری: آلامتو