خیانت couple

هر چند وقت یه بار از گوشه و کنار خبر خیانت کسی به همسرش رو می شنوید. به نظر می رسد که این روزا در جوامع غربی خیانت به مسئله ای عادی تبدیل شده و فقط مربوط به هیچ جنسیت یا جایگاه اجتماعی خاصی هم نیس.

به گزارش آلامتو به نقل از سایت مردمون؛ کارمون هر چی که باشه (سیاستمدار، معلم، ورزشکار، هنرپیشه، موسیقیدان، تاجر و …) خیانت کارا بینمون هستن. دیگه سوال نیس که «کی خیانت کرده؟» اینه که «کی خیانت نکرده؟»

تفکر «سریع و ساده» جامعه به مقدس ترین بنیان خود اثر منفی گذاشته. خیلی از خیانت کارا تلاش می کنن کار خودشون رو توجیه کنن. دلایلشون واسه خودشون منطقیه. اما واسه اونایی که هیچوقت خیانت نکرده ان، این دلایل هیچ معنا و مفهومی نداره.

موضوع خیانت تا جایی طبیعی و نرمال شده که تقریباً هیچ فیلم و سریالی ماهواره ای نیس که دست کم یه اپیزود خیانت نداشته باشه.

خیانت روابط رو نابود کرده و آرزوها رو نقش بر آب می کنه. اگه به فکر خیانت کردن به همسرتون هستین، قبل اینکه دست به کار شید، این ۱۴ نکته رو بخونین.

  1. به یه دروغگو تبدیل می شید.

به دوش کشیدن لقب «خیانتکار» به اندازه کافی سنگینه اما اگه خیانت کنین، برچسب دروغگویی هم به شما می زنند. خیانت بدون فریب دادن اتفاق نمی افتد و دروغ های مصلحتی که در اول کار می گویید به دروغ هایی بسیار بزرگتر تبدیل می شن.

«امشب تا دیروقت سر کار می مانم» ها شاید تا حدی درست باشه اما لازمه تعریف جدیدی از «کار» ارائه کنین. خیانت و دروغ دست در دست هم پیش می روند.

  1. مچتان گرفته می شه.

شاید این اتفاق امروز نیفتد. شاید فردا هم نیفتد اما در آخر ماه پشت ابر نمی موند. اگه خوش شانس باشین، داستان خیانتتان وارد اخبار و روزنامه ها نشه اما همین که دوستانتون بفهمن کافیه. همون ها خبر خیانتتان رو دهن به دهن پخش می کنن. انگار که یه بیلبوردی از خیانتتان در خونه تون زده باشن.

  1. همه رو از خودتون ناامید می کنین.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های منتخب امروز ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۰

همه. همسرتون، دوستانتون، همکارانتون، خونواده تون، بچه هاتون، خودتون و خدایتان. زمان زیادی می برد تا ناامیدی که ایجاد کرده اید کمرنگ شه.

  1. به یه الگوی بد تبدیل می شه.

هر فردی یا یه الگوی خوبه یا یه الگوی بد. خیانت کردن نه فقط یه الگوی بده بلکه ابرهای تردیدی به همراه خود می آورد که قسمت های دیگه زندگی تون رو هم تحت الشعاع قرار می دهد. اگه تو یه جای زندگیتون خیانت کرده باشین، در جای دیگه هم اینکار رو می کنین؟ خیانت به همه نشون می دهد که شما راه ساده رو انتخاب می کنین. به بقیه می فهماند که ارزش های خانوادگی تون رو خیلی راحت زیر پا می گذارید. واسه همه مشخص می کنه که نمی خواسته اید کار سخت رو انجام داده و واسه مشکلی که دارین کمک بگیرین. هیچکی یه خیانتکار رو تشویق نمی کنه. حتی اگه یه عمر درست رفتار کرده باشین، این کار بدتون همه اون رو از بین می برد.

  1. اعتبار اخلاقی تون رو از دست می بدید.

خیلی سخت می شه که به بچه هاتون (و بقیه) بگید چه کاری درسته وقتی می دانند که خودتون کار درست رو انجام نداده اید. نه فقط احترام بقیه رو از دست میدید، احترامی هم پیش خودتون براتون نمی موند. هر قضاوت اخلاقی که در آینده بکنین، با خیانتی که در گذشته کرده اید مقایسه می شه. البته به این معنی نیس که نمی تونید در آینده حرف درست بزنین، مسئله اینجاس که کسی به حرفتون گوش نمیده.

  1. همسرتون دچار مشکل اعتماد می شه.

واسه همیشه. شما به تنهایی اعتماد به نفس اون فردی که به اون قول داده بودین همیشه دوستش بدارین رو نابود می کنین. هر رابطه دیگری که بعد از شما داشته باشن، واسه ایجاد اعتماد دچار مشکل هستن.

اگه این کافی نیس، باید بگیم که دنیای بچه هاتون رو هم نابود می کنین و باعث می شید که ثبات هر رابطه معناداری براشون زیر سوال بره.

  1. استاندارد زندگی رو از دست می بدید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس های جدید و زیبای بهرام رادان

کارتون هر چی که باشه، ممکنه اون رو از دست بدین. خیلی ها خونه شون رو از دست میدن. خیلی ها با هزینه های سنگین دادگاه و مهریه و طلاق روبه رو می شن. هر چکی که می نویسید، نادان بودنتون رو به شما یادآوری می کنه.

  1. مجبور میشین سالها واسه ساختن دوباره زندگی تون تلاش کنین.

حتی اگه از نظر مالی وضعیتتون دچار مشکل نشه، اما می بینید که سالهای زیادی طول می کشد تا از نظر احساسی درمون پیدا کنین. ساختن دوباره دوستی ها سالها زمان میبره. ساختن دوباره شخصیتتون و ساختن دوباره اعتماد هم همینطور. حتی سالها زمان میبره که بتونین خودتون رو ببخشین.

  1. روابطتون رو از دست میدید.

روابط زیادی رو از دست میدید. دوستائی که سالهاست با اونا هستین، ترکتان می کنن. دوستان صمیمی که بارها به اونا کمک کرده اید هم دیگه دور و برتان نیستن که کمکتون کنن. اعضای خونواده تون هم که هر اتفاقی که می افتاد باز کنارتون بودن هم از شما فاصله می گیرند. آدم خیانت کار در آخر تنها می موند.

  1. احتمال دچار شدن به مریضی های مقاربتی در شما افزایش پیدا می کنه.

مریضی هایی که از راه رابطه جنسی منتقل می شن بین کسائی که از نظر جنسی بی قید هستن رایج تره. اما همسر خودتون که این مریضی ها رو نداره درسته؟ اگه اینطور فکر کنین که همه بجز همسرتون گرفتار به یه مریضی مقاربتیه، اون وقت هیچوقت دست به خیانت نمیزنین.

  1. مرغ همسایه غاز نیس.

این یه تفکر اشتباهه. چون مرغ همسایه هیچوقت مال ما نبوده، فقط تصور ماست که ممکنه از مرغ ما بهتر باشه. اما اینطور نیس. درواقع، بااینکه از دور ممکنه به نظرتون غاز برسه اما به محض اینکه به خونه همسایه پیش مرغش برید، یکدفعه اتفاق جالبی می افتد، مرغ همسایه که به نظرتون غاز بود، مثل مرغ خونه خودتون می شه.

این اتفاق خیلی زود بعد از اینکه مچتان گرفته می شه می افتد. اون وقت همه چیز در نظرتون تغییر می کنه، حتی نسبت به مرغ خودتون که ترکش کرده اید. یکدفعه نسبت به اون احساس پیدا می کنین. اما اون مرغ دیگه شما رو پیش خودش نمی خواهد. فرقش اینجاس.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عکس : ابرهای فوق العاده زیبا

  1. دوست دارین رفتار مشابهی با شما شه؟

دزدها دوست دارن جیب بقیه رو بزنن اما از اینکه کسی جیبشون رو بزنه خوششون نمی آید. اگه هممون با این قانونی طلایی زندگی می کردیم: با بقیه همونطوری رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شه، اون وقت بیشتر مشکلات زندگی یه شبه حل می شد.

به این کار بر این اساس نگاه کنین که واسه خودتون اتفاق افتاده باشه. مشکل اینجاس که این چیزها نیازمند فکر کردنه و فکر کردن آخرین چیزیه که یه خیانتکار به سراغش می رود.

  1. بعدا از این تصمیمتان پشیمون میشین.

در همون لحظه، خیانت ممکنه به نظرتون منطقی بیاد. حس خوبی داره و حتی به نظرتون کار درستی میاد. اما یادتون باشه احساسات گول می زنند. خیلی زود بعد از اون چشم هاتون باز شده و از اینکه سیب ممنوع رو خورده اید پشیمون می شید. به اندازه کافی پشیمونی در زندگی مون نداریم؟ به چه دلیل یه پشیمونی دیگه به اونا اضافه کنیم، آنهم یکی که همه چیزایی که با تلاش واسه خودتون ساخته اید رو نابود می کنه. شاید خونه تون عالی و ایدآل نباشه اما بهتر از زندگی کردن در چادره.

  1. چیزی که از دست می بدید بیشتر از چیزیه که به دست می بیارید.

هیچکی در بستر مرگ نگفته س کاش خیانت می کردم. هیچکی دفتر وکیلش رو با لبخند روی لب بخاطر تجربه ای که داشته ترک نکرده. هیچکی از اینکه بخاطر خیانتش دوستانش رو از دست می دهد خوشحال نشده. چیزایی که از دست می بدید، نابودتان می کنه. دردش غیرقابل تحمله. حتی امپراطوری ها هم ممکنه بخاطر چند لحظه خوشی و لذت موقتی نابود شن. واقعاً ارزشش رو نداره.

نشونه های خیانت

دلیل خیانت زن به شوهرش چیه؟

خبرهای داغ روز خیانت مردمون