بزرگترین سایت های آموزش زبان انگلیسی

فراگیری زبان انگلیسی آن هم به‌ شکل آنلاین و بسته به انتخاب صحیح منابع، یکی از ساده‌ ترین و مطمئن‌ ترین راه های فراگیری زبان می باشد. از سایت‌ های انگلیسی‌ زبان می توان به عنوان یک منبع جامع آموزش رایگان زبان انگلیسی نام برد.

یکی از مطمعن ترین راه های فراگیری زبان انگلیسی، استفاده صحیح از سایت‌ هایی است که به آموزش زبان انگلیسی پرداخته اند. معمولاً سایت های معتبر آموزش زبان انگلیسی، آموزش‌ خود را به‌ صورت رایگان در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

با تغییراتی که از گذشته تا به امروز اتفاق افتاده است، مشاهده می‌ کنیم که اهمیت روزافزون زبان انگلیسی بر هیچکس پوشیده نیست، چه برای دانشجویانی که می خواهند در درس زبان عمومی نمرهٔ خوبی بدست آورند و چه برای افرادی که می خواهند با افزایش مهارت‌ های خود در این زمینه، شغلشان را ارتقا دهند.

از همین رو با توجه به گرفتاری ها و هزینه‌ های زیاد زندگی، اکثر علاقمندان به زبان انگلیسی قادر به ثبت‌ نام در کلاس‌ های آموزشگاه زبان انگلیسی نیستند. بنابراین برای این افراد علاقمند روش‌ های رایگان یا نیمه رایگان و غیرحضوری از مزایای زیادی برخوردار می باشد، استفاده از این سایت ها را برای این گروه می توان از پرطرفدارترین سایت های آموزش زبان انگلیسی رایگان دانست.

بهترین وب سایت های آموزش زبان انگلیسی

با وجود تعداد زیاد سایت‌ های آموزش زبان انگلیسی رایگان، آنچه مهم است، شناخت ویژگی‌ های هر کدام از سایت ها، خدماتی که ارائه می دهند، سطح آموزشی برای سنین مختلف، تمرکز آموزشی و موارد دیگر می باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای کامل ثبت شرکت

امروزه اکثر سایت‌ های آموزش رایگان زبان انگلیسی در کشور، آموزش‌ های سطوح پیشرفته مانند تافل و آیلتس را به کاربرانشان ارائه میدهند. لازم به ذکر است که زبان‌ آموزی که در مراحل ابتدایی یادگیری زبان انگلیسی است، قادر به کاربری صحیح و بهینه از سایت مذکور نمی باشد، بنابراین انتخاب درست منبع مطالعه مهمترین مسئله است، نه کارایی سایت مقصد.

بهترین سایت‌های آموزش رایگان زبان انگلیسی، بر اساس سطح آموزشی به ۲ قسمت تقسیم می شوند.

اولین دسته: سایت‌ هایی که آموزش‌ های خود را به صورت جداگانه و برای سطوح گوناگون به کاربرانشان ارائه می‌ دهند.
دومین دسته: سایت‌ هایی که آموزش‌ های خود را برای دستهٔ خاصی از کاربران و زبان‌ آموزان خود ارائه می‌ دهند. واضح است که این سایت‌ ها شامل گروه خاصی از زبان‌ آموزان می باشد.

در این مقاله قصد داریم به تحلیل و معرفی بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی کشور در سال ۹۸ بپردازیم.

کانون زبان ایران یکی از سایت های مفید آموزش زبان انگلیسی و یکی از باسابقه ترین موسسه های آموزش زبان‌ های خارجی در کشور و خاورمیانه است که فعالیتش را از سال ۱۳۰۴ با عنوان کانون زبان ایران و آمریکا و تحت عنوان انجمن روابط ایران و آمریکا در تهران آغاز کرده‌ است. موسسه کانون زبان ایران مرکز آموزشی مستقلی را با عنوان “مرکز آموزش زبان” از دههٔ ۱۳۳۰ راه‌ اندازی کرده که پس از پیروزی انقلاب و در سال ۱۳۵۷ با حکم دادستانی آن زمان این مجموعه به “کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان” واگذار شد و به “کانون زبان ایران تغییر” نام داده شد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   خرید انواع تجهیزات پارکینگ

سایت کانون زبان ایران فعالیت حرفه ای خود را در حوزه وب از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است و هم‌ اکنون در ۳۱ استان و ۱۰۰ شهر کشور با بیش از ۲۷۰ مرکز آموزشی زبان و بیش از یک میلیون زبان آموز در هر سال، در زمینهٔ آموزش زبان‌ انگلیسی، آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان‌ آلمانی، آموزش زبان‌ عربی، آموزش زبان‌ اسپانیایی و آموزش زبان‌ روسی و همچنین تولید محصولات آموزشی و کمک‌ آموزشی در حوزه آموزش زبان‌ های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌ زبانان فعالیت میکند.

ریاست موسسه کانون زبان ایران در حال حاظر توسط دکتر مصطفی مؤمنی مدیریت میشود

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.