Posted on: فوریه 9, 2020 Posted by: مدیر سایت Comments: 0

۷ روش ایجاد محتوای شما ویروسی: اطلاعاتی از BuzzSumo

چرا مردم به اشتراک می گذارند؟

اگر می خواهید یک پست ویروسی شود ، باید بدانید که در وهله اول چه چیزی باعث ایجاد اشتراک می شود.

در BuzzSumo ما ۱۰۰ میلیون پست را در سال ۲۰۱۴ تجزیه و تحلیل کردیم تا به دنبال الگوهای در اکثر مطالب مشترک باشیم. به اشتراک گذاشته شده ترین مطالب دارای برخی از ویژگی های این ویژگی ها است:

     

  • هیبت ، خنده و سرگرمی را دعوت کرد

    خنده

     

  • به سمت خودشیفتگی مردم متوسل شد – باعث شد آنها برای به اشتراک گذاشتن باهوش به نظر بیایند
  • باهوش

     

  • لیست یا اینفوگرافی بود
  •  

  • از منابع معتبر
  • بودند

نیویورک تایمز با ۲۵۰۰ نفر مصاحبه کرد تا دلیل آنها داستانی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. دلایل اصلی:

     

  • برای آوردن محتوای ارزشمند و سرگرم کننده به یکدیگر
  •  

  • خود را برای دیگران تعریف کنید (به مردم بهتر بگویید که چه کسانی هستند)
  •  

  • برای رشد و تغذیه روابط (با دیگران در ارتباط باشید)
  •  

  • برای تحقق خود (در جهان احساس حضور بیشتری می کنید)
  •  

  • برای بیان این دلایل در مورد عللی که به آنها اهمیت می دهد

یک مطالعه Marketo نشان داد افرادی که به اشتراک گذاشته شده اند:

     

  • پیشنهادات یا تخفیفهای را بدهید –
  •  

  • مشاوره – نکات ، نکات مفید
  •  

  • هشدار – خطرات احتمالی
  •  

  • سرگرمی – سرگرمی مطالب
  •  

  • الهام بخش – تصاویر و نقل قولها
  •  

  • شگفت زده – تصاویر و حقایق
  •  

  • متحد – بخشی از قبیله باشید

بنابراین اگرچه اختلافاتی وجود دارد ، در این لیستها مقدار نسبتاً همپوشانی زیادی وجود دارد. بنابراین اولین درس ویروسی برای سال ۲۰۱۶ این است که مطمئن شوید محتوای شما به برخی از این دلایل ضربه می زند.

بررسی واقعیت: ارسال های ویروسی نادر است!

پست های ویروسی دور از دسترس هستند. آنها عادی نیستند؛ آنها استثنایی هستند ما بیش از ۵۰۰ میلیون مقاله را تجزیه و تحلیل کرده ایم تا ببینیم که تعداد سهم معمولی چیست. بیشتر محتواها اشتراک بسیار کمی دارند. میانگین ۸ سهام است ، فقط برای مدیریت انتظارات شما در سال ۲۰۱۶!

این حتی در مورد بزرگترین سایتهای ویروسی نیز صادق است. پست های برتر آنها به طور قابل توجهی از بقیه مطالبشان فراتر می رود. حتی برای BuzzFeed و رقبای آنها ، پست های ویروسی آنها از بین رفته است.

بنابراین چه چیزی در سال ۲۰۱۶ کار کرد؟

در اینجا تعدادی از پستهایی وجود دارد که در سال ۲۰۱۵ رخ داده است. برای این بررسی ما به فیلم های بزرگ ، موسیقی ، راه اندازی بازی و غیره نگاه نمی کنیم. اینها مناطقی هستند که تبلیغات پولی زیادی در آن وجود دارد. ما همچنین محتوای مشهور را نادیده گرفتیم (که انجام این کار در اینترنت کار سختی است!) ، حتی اگر این تأثیرگذارها می توانند ترافیک بزرگی را به همراه داشته باشند. به عنوان مثال ، آهنگ جدید آدل “سلام” ، تاکنون بیش از ۴۷۵ میلیون بازدید در یوتیوب داشته است!

بنابراین فرض کنیم شما آدل نیستید. بقیه ما چه کاری می توانیم انجام دهیم تا بخشی از این حجم سهم را بدست آوریم؟ بیایید بررسی کنیم که برخی از بهترین سایتها در سال ۲۰۱۵ به چه مواردی رسیده اند و می دانیم چه چیزی باعث ایجاد پست های بزرگتر آنها شده است.

۱ rule قانون حاکم بر لیست ها

بیایید با Buzzfeed ، استادان محتوای ویروسی و پست لیست شروع کنیم. ما از مشترکترین مطالب آنها در زیر می توانیم مشاهده کنیم که در میان بهترین مطالب مشترک آنها ، دارای فضای بیرون از خانه نیز هستند که واقعاً در پشت بام منفجر می شوند. پست برتر آنها در سال ۲۰۱۵ ، “۲۲ چیزهایی که فقط ۱۰ سال است که اگر بهترین دوستان باشید می شناسید” تقریباً ۵ برابر است.

چرا آن پست خاص خیلی خوب کار کرد؟ این باعث می شود که اشتراک کننده باهوش تر به نظر برسد ، خنده دار است ، به افراد کمک می کند تا خود را برای دیگران تعریف کنند (مانند دوستانشان) ، این یک لیست است و البته دارای یک تیتر قانع کننده است ، همانطور که شما از BuzzFeed انتظار دارید.

قالب دیگر که واقعاً کار می کند ، لیست نقل قول های الهام بخش است. دومین پست مشترک BuzzFeed کاملاً در این گروه جای می گیرد.

این یکی بیش از ۹ میلیون بازدید و بیش از ۱ میلیون سهم نقل قول های زیبا و الهام بخش داشت.

مردم مطالب مفیدی را به اشتراک می گذارند. BuzzFeed بسیاری از مطالب مرتبط با سلامتی و ورزش را تولید می کند که در این دسته قرار می گیرند.

همچنین لیست های ارسال شده یا “لیست ها” وجود دارد. پست های لیست فرمی باقی می ماند که افراد دوست دارند در همه زمینه ها به اشتراک بگذارند و به شدت اجرا شوند.

این آخرین پست نوعی پست اینفوگرافیک یا لیست تصاویر است. این مجموعه ای از تصاویر با تصاویر به سبک پرتره است که Pinterest آماده است.

نکات برتر برای ۲۰۱۶

     

  • روی عنوان کار کنید. BuzzFeed برای هر مقاله ۵۰ عناوین بالقوه ایجاد کند
  • مطالبی را که باعث ایجاد هیبت و سرگرمی در لیست شده است به اشتراک بگذارید
  •  

  • محتوای مفید را در قالب لیست به اشتراک بگذارید
  •  

  • تصاویر کار می کنند – به لیست های تصور کنید

علاقه مندید

۲ ٫ خوب است که عالی باشید

بیایید نگاهی بیندازیم به نیویورک تایمز ، یکی دیگر از غول های نشر؛ چه چیزی برای آنها در سال ۲۰۱۵ کار کرده است؟ باز هم می توانیم ببینیم که پستهای برتر دارای مواردی هستند که جالب نیستند ، و جالب اینکه اکثر آنها خبری نیستند.

آیا می توانیم بینشی از این لیست بدست آوریم؟

پست دوم جالب است. بدیهی است که استفاده از کلمه “عشق” بر سهامداران تأثیر گذاشته است. این پنجمین سهام مشترک در این لیست دو برابر است. این یک پست “چگونه” است ، و تیتر مطمئناً جذاب است.

این پست مسافرتی که چهارم بیشترین اشتراک با بیش از ۵۰۰K سهام اجتماعی را به خود اختصاص داده است ، بسیار خوب است. این یک پست لیست با تصاویر است ، و همچنین به عشق ما به سفر و ماجراجویی جذاب است.

تصاویر زیبا یک تم مشترک در اکثر مطالب مشترک است و پست های لیست تصاویر به ویژه خوب کار می کنند.

مانند نیویورک تایمز باشید:

     

  • عشق را به اشتراک بگذارید – پست های خود را با کلمه “عشق” در تیتر انجام دهید
  •  

  • پست های بصری غنی با گرافیک هیجان انگیز

۳ funny خنده دار باشید

افراد دوست دارند محتوای سرگرمی را به اشتراک بگذارند – این یک درایور ثابت بر اساس بررسی ما است. به عنوان مثال ، این پست در نیویورکر دو برابر بیشتر از هر پست دیگر در سایت به دست آورده است:

این ۱٫۵ میلیون سهم به دست آورد.

مردم دوست دارند فیلم های سرگرمی را نیز به اشتراک بگذارند – یکی از برترین Vinesامسال این یکی بود:

آیا هنگام ایجاد محتوای خود به فکر طنز هستید؟ برندها بعضی اوقات این اشتباه را می کنند ، اما بهتر است کمی طنز را امتحان کنید تا خودتان را جدی بگیرید.

۴ research تحقیق خود را انجام دهید

کمک به افراد برای یافتن هر چه بیشتر با موضوعات جدید با تحقیقات جدید ، روش مؤثر دیگری برای هدایت سهام است. هافینگتون پست تعداد ویروسی را برای مقالات خود دید. موقعیت یابی اول ، با برچسب “این همان چیزی نیست که شما فکر می کنید” بسیار مؤثر است و خرد ادراک را به چالش می کشد.

دومین مورد مشترک زندگی طولانی تر ، راز عمر طولانی بود. حالا چه کسی این را نمی خواهد!

با این حال ، اجتناب از مردان ممکن است جواب ندهد ، زیرا یک نمونه اثبات علمی نیست! یکی از پست های برتر امروز ایالات متحده نقطه نظر مخالف در مورد عمر طولانی را نشان داد.

بنابراین شاید اخلاقی برای مردانی که می خواهند مدت زمان طولانی زندگی کنند این است که ازدواج کنند؟ در هر صورت ، این پست در صدر محتوای مشترک امروز USA قرار داشت زیرا دلگرم کننده ، شاد و الهام بخش بود.

ازدواج

مذاکرات TED که تحقیقات جدید را به اشتراک می گذارند نیز به خوبی انجام می شود. همین داستان اعتیاد در اینجا است ، به همراه برخی از بخش های تحقیقاتی دیگر.
اعتیاد

هشدارها

هشدارها شکل دیگری از تحقیقات مستقیم است. تحقیقاتی که قبلاً به آنها اشاره کردیم ، به افرادی که برای هشدار دادن به مردم در مورد چیزهایی مشترک هستند ، پیشنهاد کرد. به نظر می رسد اگر ما به محتوای مشترک در WebMD.com نگاهی بیندازیم ، این مورد اتفاق می افتد. ۲ پست از ۳ پست برتر آن در سال ۲۰۱۵ داستانهای هشدار دهنده بود:

Trends</

زیر مجموعه ای از تحقیقات روندها را نشان می دهد. این اسلایدها از مری میکر نمونه خوبی از مطالب بسیار اشتراکی با نزدیک به ۳ متر بازدید است. همچنین به آنها کمک می کند که در قالب نمایش اسلاید هستند – هضم کردن آن بسیار آسان تر از یک گزارش متراکم است.

نکاتی برای ۲۰۱۶:

     

  • آیا می توانید تحقیق اصلی انجام دهید و خرد معمول را در زمینه خود به چالش بکشید؟
  •  

  • آیا می توانید به مردم در مورد خطری یا اشتباهی که ممکن است آنها از انجام این کار آگاه نباشند آگاه یا هشدار ندهید؟
  •  

  • آیا می توانید روندهای کلیدی را خلاصه کنید و پیش بینی کنید چه چیزی در سال ۲۰۱۶ برای صنعت شما بزرگ خواهد بود؟

اینها همه روشهایی برای ایستادگی و پتانسیل از بین بردن صدای محتوا است.

۵ ٫ مسابقه دهید

شاید شما می توانید لباس آبی / سیاه (یا آن را سفید / طلایی) مقصر دانست ، اما سال ۲۰۱۵ سال مسابقه بود! آنها فوق العاده خوب عمل می کنند ، به چند دلیل برای اشتراک گذاری بازی می کنند. آنها اغلب خنده دار هستند ، آنها می توانند اشتراک کننده را با نوری مثبت نشان دهند (بسته به امتیاز ، یا کدام شخصیت خانواده مدرن را بیشتر دوست دارند!) می توانند آموزنده باشند. تولید آنها بسیار ساده است در مقایسه با محتوای طولانی تر و دارای پشتیبانی تحقیق.

این یکی از PlayBuzz فوق العاده خوب عمل کرد و به ۴ میلیون سهم نزدیک شد.

این مسابقه بعدی رنگ مخصوصاً محبوب بود. تقریباً مستقیماً داخل آن کشیده شده اید و از شما سؤال می کند که آیا می توانید قبل از کلیک کردن ، رنگ متفاوتی را مشاهده کنید یا خیر.

نگاه کنید که چگونه به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از کلیه محتوای این سایت بهتر است. آنها بعد از این تعداد زیادی امتحان مشابه را امتحان کرده بودند ، اما هیچ یک از آنها واقعاً خاموش نبودند. محتوا فقط به همین روش نادیده گرفته نمی شود. بنابراین چه چیزی باعث ویروس بودن این پست شده است؟ تحقیقات خود ما نشان می دهد که فقط معدودی از تأثیرگذارها می توانند توپ را به حرکت در آورند و سپس با به اشتراک گذاشتن با طرفداران خود باعث انتشار اثر شوند.

نکاتی برای ۲۰۱۶:

     

  • آیا می توانید آزمونها را بر اساس محتوای موجود ایجاد کنید (به عنوان مثال ، لیست های مجدداً یا پست های نحوه ارسال به آزمونها)؟
     
  • آیا می توانید از مجموعه محصول یا ویژگی خود برای ایجاد یک مسابقه مبتنی بر نتیجه استفاده کنید (به عنوان مثال مکان تعطیلات مناسب برای شما در سال ۲۰۱۶ چیست؟

۶ ٫ به افراد کمک کنید تا موفق باشند

در اینجا نمونه بارز B2B بیشتر است – بالاترین پست مشترک در لینکدین در سال جاری. این ویروس شاید به دلیل استفاده از کلمه موفقیت ویروسی باشد ، و این عنوانی است که طنین انداز می شود ، به ذهن آگاهی می بخشد. خود را به عنوان مطالب مفیدی ارائه می دهد و بیش از ۳٫۶ میلیون بازدید در لینکدین داشته است.

به نظر می رسد که تمرکز روی موفق بودن تفاوت بزرگی در اشتراک گذاری لینکدین ایجاد می کند:

نکته برای ۲۰۱۶

     

  • آیا می توانید هر یک از مطالب خود را روی فعال کردن موفقیت کاربر متمرکز کنید؟ اگر شما کاربران لینکدین را هدف قرار می دهید ، این باید در لیست شما باشد

۷ ٫ تعجب آور باشید

گاهی اوقات این فقط در مورد به اشتراک گذاشتن چیزی غیر منتظره است. این تعجب کردو مردم را به همان اندازه خوشحال کرد. پست برتر از Evening Standard London در سال ۲۰۱۵:

نتیجه گیری

رفتن به ویروس برای مهندسی در بازاریابی محتوا کاری دشوار است. همیشه روشن نیست که چه چیزی باعث ارسال ویروس می شود. شواهد نشان می دهد که در مورد مطالب ساده نیست بلکه در مورد تقویت است. در تحقیقات ما ، اشتراک گذاری فقط با پنج تأثیرگذار برای نادیده گرفتن محتوا کافی است. در صورت داشتن پست ویروسی بالقوه ، تقویت کارمزد همچنین می تواند به شروع کارها کمک کند.

با این حال ، حتی بهترین سایتها دقیقاً آنگونه که می توانیم از سایتهای خارجی در سایتهای خودشان نبینیم ، نمی دانند. ممکن است تعجب کنید که چه محتوایی در سال ۲۰۱۶ مورد توجه شما قرار گرفته است. شانس این است که (و داده ها نشان می دهد) که پست های ویروسی از محیط خارج هستند و در بیشتر مواقع کمتر از آن کار می کنید. اما اگر:

     

  1. ایجاد لیست های عالی
  2.  

  3. احساس ترس و الهام بخش کنید
  4.  

  5. خنده دار هستند
  6.  

  7. به اشتراک گذاشتن تحقیقات ، هشدارها و روندها
  8.  

  9. ایجاد آزمونها
  10.  

  11. در کمک به مردم برای موفقیت موفق شوید
  12.  

  13. مردم را شگفت زده کنید

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL