Posted on

بقای هر مشاغل به فروش بستگی دارد و در شرایط آب و هوایی مدرن ، افزایش فروش نیاز به حضور قوی دیجیتال دارد. در سال ۲۰۱۷ تجارت الکترونیکی ۲٫۳ تریلیون دلار فروش جهانی به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود این تعداد تا سال ۲۰۲۱ به ۴٫۸۸ تریلیون دلار افزایش یابد. اگر می خواهید تجارت شما بخشی از این فروش ها را بدست آورد ، داشتن یک بهینه سازی موتور جستجوگر بسیار مهم است. (سئو) استراتژی موجود است.
دلار

ناگفته نماند که دنیای تجارت الکترونیکی بسیار مهم است و یادگیری و اجرای تکنیک های مهم سئو می تواند به شما نیاز پیدا کند تا به صورت آنلاین متوجه شوید ، چشم اندازهای بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و در نهایت رونق فروش را بدست آورید. اما SEO به طور مداوم در حال تحول است و بهترین شیوه ها با گذشت زمان تغییر می کنند ، بنابراین می توان دانستن اینکه آیا شما برای افزایش فروش با SEO کار خود را انجام می دهید ، دشوار است.

اگر این احساس غرق شدن را به وجود آورده اید ، ناامید نشوید: تکنیک های با افتخار زیادی وجود دارد که می توانید پیاده سازی کنید ، و امروز برخی نکات عالی در مورد بهترین راه های استفاده از SEO برای افزایش فروش را یاد می گیرید.

۱ ٫ کلمه کلیدی باهوش باشید

باهوش

کلمات کلیدی در سئو به شکلی که قبلاً استفاده می شدند ، استفاده نمی شوند ، اما هنوز هم بخش مهمی از معادله هستند. بدون کلمات کلیدی ، ممکن است چشم اندازها هنگام جستجو به دنبال شما نباشند ، به همین دلیل کلمات کلیدی سنگ بنای استراتژی سئو شما هستند.

مثلاً بیایید بگوییم که تجارت شما فریبنده های ماهیگیری دست ساز را به فروش می رساند. یک کلمه کلیدی واضح است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، خوب ، فریبنده پرواز ماهیگیری است. با این حال ، کلمات کلیدی و عباراتی دیگر وجود دارد که مشتریان مطمئناً برای یافتن محصولات دقیقاً مانند شما ، از آنها استفاده می کنند ، و این وظیفه شماست که تعیین کنید که کدام یک هستند و شروع به اجرای آنها در موارد زیر:

     

  • محتوا
  •  

  • صفحات وب
  •  

  • نشانی های اینترنتی
  •  

  • عناوین
  •  

  • توضیحات تصویر
  •  

  • فوق داده
  •  

  • عناوین صفحه
  •  

  • ایمیلها

گوگل AdWords مکان خوبی برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی است ، اما تعداد زیادی ابزار برنامه ریزی دیگر برای کلمات کلیدی در خارج وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. کلمات کلیدی طولانی مدت را فراموش نکنید ، زیرا نیمی از تمام جستجویهای جستجو به طول چهار کلمه هستند ، رقابت کمتری برای این عبارات وجود دارد و نرخ تبدیل بالاتری نیز دارند. هنگامی که در جعبه ابزار خود کلمات کلیدی مناسبی دارید ، آنها به شما کمک می کنند تا با افرادی که به دنبال خرید کالای فروش شده هستند ، ارتباط برقرار کنند.

برنامه ریزی

۲ ٫ محتوای ستاره ای ایجاد کنید

محتوای عالی به اشکال مختلفی ارائه می شود ، و هدف شما باید پرورش و ایجاد محتوا در انواع مختلف از جمله:

     

  • وبلاگ ها
  •  

  • ویدیو (که می تواند نتایج جستجوی ارگانیک را ۵۰ برابر بیشتر از محتوای مبتنی بر متن تقویت کند)
  •  

  • اینفوگرافیک
  •  

  • پادکستها
  •  

  • انیمیشن ها
  •  

  • محتوای تولید شده توسط کاربر
  •  

  • وبلاگ های مهمان
  •  

  • کتابهای الکترونیکی و عکسهای سفید
  •  

  • راهنماهای چگونه
  •  

  • لیست ها
  •  

  • بررسی محصولات

محتوا در مرکز بازاریابی ورودی قرار دارد و هنگامی که شما یک استراتژی ورودی قوی را در محل خود داشته باشید و محتوای خوبی برای رانندگی آن داشته باشید ، در این صورت مشتریانی خواهید دید که درب تجارت الکترونیکی شما را می کشند. با این حال ، به یاد داشته باشید که بهینه سازی تمام مطالب خود را با کلمات کلیدی مربوطه انجام دهید ، و اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مورد استفاده شما مربوط به قطعه و نوع محتوایی است که ارائه می دهید.

۳ ٫ از Social برای رشد مخاطبان خود استفاده کنید و به آن برسید

رسانه های اجتماعی یکی از سریعترین عناصر یک استراتژی جامع و مدرن SEO است ، و این بدان دلیل است که تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان برای تعامل با مارک ها به این سکوها روی می آورند. نزدیک به ۸۰ درصد مردم وقتی می خواهند محتوای جالب پیدا کنند به فیس بوک روی می آورند و این بدان معنی است که فرصتی بزرگ برای شما وجود دارد تا بتوانید مخاطبان جدیدی پیدا کنید ، چشم اندازهای بیشتری را جذب کنید و روابط پایدار با مشتریان برقرار کنید.

فراتر از آن ، رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای نشان دادن سمت انسانی تر سازمان شماست ، جبه عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم به لطف منابعی مانند تبلیغات فیس بوک استفاده می شود ، و حتی می توانید از سایتهای اجتماعی برای تقویت تلاش های مشتری خود استفاده کنید.

۴ ٫ به محلی بروید و به موبایل بروید

موبایل

دو مورد از مهمترین تغییر در بهترین شیوه های SEO که در سال های اخیر بوجود آمده است ، تأکید بر محتوای موبایل و محلی است و این دو با هم انجام می گیرند. جستجوگرهای محلی از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند زیرا بیشتر مصرف کنندگان از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی مشاغل استفاده می کنند زیرا ۳۰٪ از کل جستجوهای تلفن همراه انجام شده در امروز دارای یک هدف محلی هستند. علاوه بر این ، بیش از ۷۰٪ از مردم پس از انجام جستجوی محلی به یک مشاغل اطراف مراجعه می کنند ، بنابراین اگر می خواهید تجارت را به فروشگاه فیزیکی یا تجارت الکترونیکی خود هدایت کنید ، باید روی محتوای محلی (از جمله کلمات کلیدی محلی و صفحات فرود) متمرکز شوید ، و باید اطمینان حاصل کنید که ردپای دیجیتالی شما کاملاً سازگار با موبایل است.

دیجیتال

۵ سئو جستجوگرها در صفحه

دلایل زیادی وجود دارد که چرا جستجوگرها روی صفحه برای موفقیت شما بسیار مهم است ، بنابراین اگر می خواهید فروش را افزایش دهید ، باید به تکنیک های صفحه توجه کنید. در اینجا چند دلیل وجود دارد که به طور خلاصه می توان گفت: سئو در صفحه شما سایت شما را کاربرپسندتر می کند ، موتورهای جستجو را برای فهرست بندی صفحات شما آسان تر می کند ، رتبه بندی جستجوی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا روی بهینه سازی عناصر اساسی مانند تصاویر تمرکز کنید. . اگر با سئو در صفحه آشنا نیستید ، در اینجا برخی از مهمترین مراحل انجام شده است:

     

  • ایجاد برچسب های عنوان منحصر به فرد و توصیفی
  •  

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه برای کاهش نرخ گزاف گویی
  •  

  • نوشتن متن جایگزین توصیفی و بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی برای تصاویر موجود در سایت شما
  •  

  • بهینه سازی عناوین با کلمات کلیدی و توضیحات مربوطه
  •  

  • پیوند محتوای سایت با پیوندهای داخلی برای بهبود ناوبری و نمایه سازی
  •  

  • استفاده از URL های معقول و آسان برای خواندن
  •  

  • نوشتن توضیحات متا به منظور بهبود دید در صفحه نتایج موتور جستجو و بهبود ارتباط

۶ Rep اعتبار خود را با دقت مدیریت کنید

مدیریت اعتبار (Reputation) همیشه چیزی نیست که افراد هنگام بحث درباره SEO درباره آنها صحبت می کنند ، اما این یک عنصر مهم است که نباید از آن چشم پوشی کرد. مدیریت اعتبار اعتبار همه چیز در مورد کنترل آنچه مردم هنگام جستجو به صورت آنلاین از طریق تجارت شما می بینند است. به عنوان مثال ، می گویند شما یک رستوران بودید که چندین بار بررسی بد Yelp را پشت سر هم دریافت کردید و با یک مشتری در فیس بوک وارد یک اسپات نابالغ شدید. پس از آن ، هر مشتری بالقوه که از اینترنت استفاده می کند تصمیم بگیرد که در محل شما ناهار بخورد یا نه ، پیش از هر چیز دیگری با بررسی های بد و بحث رسانه های اجتماعی روبرو خواهد شد و این از آن پس شهرت رستوران شما خواهد بود.

بنابراین ، مدیریت اعتبار معروفیت شما در مورد اطمینان از این است که وقتی مشتریان به جستجوی شما می روند ، بهترین پای خود را به صورت آنلاین قرار دهید و می توانید این کار را از طریق این کار انجام دهید:

     

  • همیشه در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان ، حرفه ای باشید
  •  

  • به طور منظم بررسی های آنلاین را مرور کنید
  •  

  • سریع ، آرام و حرفه ای به بررسی های منفی پاسخ می دهید
  •  

  • تشویق نظرات و توصیفات مثبت از مشتریان راضی >

۷ ٫ یک استراتژی یکپارچه تهیه کنید تا بتوانید در مسیر خود قرار بگیرید

هنگامی که می خواهید سئو برای شما کار کند ، نمی تواند کاری باشد که به صورت پاره وقت یا با حداقل تلاش انجام دهید. برای رونق فروش با SEO ، باید با تلاش و کوشش خود را باهوش و متعهد بدانید ، این بدان معنی است که داشتن یک استراتژی محکم است که تمام مؤلفه های مورد بحث در اینجا را در اختیار شما قرار دهد. برای تحقق این هدف ، به تیمی در محل احتیاج دارید که با بهترین شیوه های سئو آشنا باشد و افرادی که می توانند اهداف شرکت شما را بررسی کنند تا یک استراتژی بلند مدت را ایجاد کرده و به شما در دستیابی به آنها کمک کنند.

کلیدهای اصلی برای به یاد آوردن

سئو مهم موفقیت هر مشاغل مدرن است ، نه تنها به این دلیل که می تواند دید شما را افزایش داده و به صورت آنلاین برسد ، بلکه به این دلیل می تواند به شما در افزایش رونق فروش با رانندگی بیشتر به سایت خود کمک کند ، فرصت های بیشتری برای تبدیل منجر به مشتری فراهم می کند. ، و به شما ابزاری را که برای افزایش نرخ تبدیل نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. اما SEO موجودی چند وجهی است و نکات اصلی برای تمرکز در مورد تمایل به افزایش فروش شامل موارد زیر است:

     

  • تحقیق ، انتخاب و اجرای کلمات کلیدی مرتبط
  •  

  • استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک در همه جا که می توانید
  •  

  • ایجاد محتوا جذاب و هیجان انگیز که لذت و اطلاع رسانی خواهد کرد
  •  

  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد مخاطبان خود و توسعه روابط
  •  

  • تمرکز روی سئو محلی
  •  

  • اطمینان از اینکه استراتژی دیجیتالی شما بهینه سازی شده است از طریق تلفن همراه
  •  

  • کار سخت در SEO در صفحه ای که به شما اطمینان می دهد سایتی دارید که چشم اندازها را جذب و حفظ خواهد کرد
  •  

  • کشهرت آنلاین خود را تمیز و تمیز تمیز کنید

سرانجام ، به یاد داشته باشید که ایجاد و حفظ یک استراتژی جامع که اولویت بندی همه این عناصر است به همان اندازه عناصر مهم است زیرا این بهترین راه برای اطمینان از ساخت یک دستگاه SEO خوب روغنی است که به شما در افزایش فروش کمک می کند.