۷ – پروفایل های مرتبط با بازاریابی دیجیتال بسیار جذاب برای یادگیری

لینکدین احتمالاً مهمترین سایت رسانه های اجتماعی است که هنگام ارتباط با شبکه و برقراری ارتباطات جدید با چشم اندازها ، مشتری ها و شرکای تجاری وجود دارد. داشتن یک پروفایل کامل در صورتی که می خواهید یک شبکه موفق در لینکدین باشید ، بسیار مهم است و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد.

از یک چیز ، شما فقط حدود ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا روی مشتری یا شریک بالقوه خود تأثیر بگذارید ، بنابراین مشخصات شما باید تا حد فوری باشد. علاوه بر این ، نمایه شما می تواند موفقیتهای شما ، تحصیلات شما و روشهایی را که به دیگران کمک کرده اید در حل مشکلات و دستیابی به موفقیت به شما نشان دهند ، نشان دهد و یک پروفایل خوب می تواند به شما در برقراری ارتباط در مورد نیاز شما برای رشد نام تجاری و تجارت شما کمک کند.

مشکلات

بنابراین چه چیزی باعث ایجاد یک پروفایل خوب لینکدین برای بازاریاب های دیجیتال می شود؟ بهترین راه برای یادگیری با نگاه کردن به آنچه دیگران درست انجام داده اند می باشد ، بنابراین امروز می خواهیم هفت پروفایل بزرگ بازاریابی دیجیتال لینکدین را که می توانید برای الهام از آنها استفاده کنید ، بررسی کنیم.

دیجیتال

۱ ٫ نیل پاتل

نیل پاتل یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین بازاریاب های دیجیتال در جهان است و به دلایل خوبی: او با تأسیس KISSmetrics ، سلام بار و دیوانه تخم مرغ ، وی را به شرکت های بزرگ بزرگی (مانند آمازون و وییاکوم) کمک کرد و با بازاریابی خود همکاری کرد. با تلاش های او ، او نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز است ، و وبلاگ بسیار محبوب او هر ماه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد. با هر آنچه پاتل در مورد بازاریابی دیجیتال در طی سالیان سال آموخته است ، جای تعجب ندارد که وی دارای یک پروفایل عالی لینکدین باشد.

پس چه کار خوبی در اینجا انجام داده است؟ برای مبتدیان ، خلاصه مشخصات وی قابل خواندن است ، اما همچنین حاوی اطلاعات پر ارزش از دستاوردهای وی است که بلافاصله هر خواننده را تحت تأثیر قرار می دهد. با چند جمله کوتاه ، می دانید که او نویسنده پرفروش ، مؤثرترین کارآفرین و کارآفرین است که وی با برخی از چند ملیتی مهم ارتباط برقرار کرده است ، چقدر وبلاگ وی موفق است ، و به عنوان بلندگو در جستجوی اوست. نوشتن واضح ، مختصر و از نظر نکته است ، اما بدون اینکه زیاد مشتی باشد. او همچنین از عباراتی مانند “وال استریت ژورنال به من یک تأثیرگذار برتر” استفاده می کند ، و با قرار دادن کلمات در دهان شخص دیگر ، وی کارهای بزرگی را برای نشان دادن دستاوردهای خود بدون لاف زدن انجام می دهد.

۲ ٫ آلیدا سولس

Aleyda Solis بنیانگذار شرکت Orainti و بین المللی مشاوره SEO است که بر افزایش دید جستجوی ارگانیک تمرکز دارد. او همچنین برای وب سایت های با نفوذ مانند Search Engine Land، State Digital، و Moz ، وبلاگ هایی را انجام می دهد و حتی یک کتاب به زبان اسپانیایی نیز در زمینه سئو منتشر کرده است.

آنچه شما می توانید از مشخصات لینکدین او بیاموزید ، اهمیت استفاده از عکس های حرفه ای برای جلب توجه شرکای احتمالی و آینده نگاران است. Solis یک عکس اصلی حرفه ای را برای تصویر پروفایل خود انتخاب کرده است ، اما آنچه بیشتر از این است ، عکس عملی است که او برای تصویر پس زمینه دلخواه خود استفاده می کند. از آنجا که صحبت های عمومی بخشی از کارنامه اوست ، این عکس یک انتخاب عالی بود: او سخنرانی میانه ای در حالی که در کنفرانسی روی صحنه می رود مخاطب را می خواند ، و راهی بهتر برای انتقال ایده “این همان چیزی است که شما وقتی با من شریک می شوید وجود دارد. “

۳ ٫ آویناش کاشیخیک

Avinash Kaushik ممکن است بیشتر برای وبلاگ خود Occam’s Razor مشهور باشد ، اما او همچنین بنیانگذار شرکت دوره آموزش بازاریابی دیجیتالی Market Motive Inc. است ، وی یک متخصص بازاریابی دیجیتال برای Google است و او یک متخصص برجسته در زمینه کمک به مشاغل در استفاده از داده ها است. تغییر دیجیتال درایو

یکی از برجسته ترین موارد در مورد مشخصات LinkedIn وی تیتر است که یک عنصر بسیار مهم است. با توجه به عناوین خود ، کاوشیک نویسنده ، بلاگر ، تبلیغات بازاریابی دیجیتال است. این نه تنها به این دلیل خوب و دقیق عمل می کند بلکه به این دلیل که توجه شما را جلب می کند و شما را با اصطلاح جدید مبانی دیجیتال مارکتینگ دیجیتال باز می کند. این اصطلاح عالی است زیرا توصیفی است اما عنوانی است که وی در نقش خود با گوگل از آن استفاده می کند. فراتر از آن ، با این حال ، عناوین جالب توجه هستند ، و این بدان معنی است که کسی خواندن را ادامه خواهد داد ، و این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. یک تیتر خوب باید بی نظیر ، توصیفی باشد و بلافاصله شما را از دیگران جدا کند.

۴ ٫ رند فیشکین

رند فیشکین به عنوان بنیانگذار ، مدیر عامل و چهره موز ، شرکت نرم افزاری فوق العاده محبوب و تأثیرگذار SEO شناخته می شود ، اما اخیراً وی نقش خود را در آنجا ترک کرد تا یک شرکت نرم افزاری و دیتای دیگری به نام SparkToro را راه اندازی کند که هدف آن پیوند دادن مشاغل است. با مخاطبان هدف خود. او همچنین نویسنده ، سخنران اصلی ، وبلاگ نویس موفق و مشهور در مورد همه چیز سئو است.

دلیل قابل توجه بودن نمایه وی در لینکدین این است که به لحاظ بهترین روشها از همه پایه ها برخورد می کند ، از جمله اینکه وی دارای یک توصیف موجز اما توصیفی است که دستاوردهای گذشته وی را برجسته می کند ، وی ارتباطات زیادی برقرار کرده است و بسیار درگیر سایت است. او تمام تجربه و تحصیلات خود را بدست آورده استوی که در لیست قرار دارد ، مرتباً مقالات خود را در لینکدین منتشر می کند و تأییدها و توصیه های زیادی برای ارائه اعتبار دارد. اما یکی از نکته های جالب در مورد مشخصات وی اینست که چقدر صادقانه و شخصی است. وقتی آن را می خوانید ، تقریباً احساس می کنید که شخصاً با Fishkin صحبت می کنید. شما فقط از مشخصات وی به شخصیت او حس خوبی می دهید و این می تواند به ایجاد اعتماد و روابط با ارتباطات و آینده نگری کمک کند.

۵ ٫ لری کیم

لری کیم در سال ۲۰۰۷ هنگام تأسیس WordStream ، که بازاریابی و ابزار تبلیغاتی آنلاین را برای بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان فراهم می کند ، وارد صحنه بازاریابی دیجیتال شد. از آن زمان ، وی همچنین مدیر عامل پلت فرم بازاریابی پیام رسان فیس بوک MobileMonkey شد و نام خود را به عنوان یکی از محبوب ترین نویسندگان Medium تبدیل کرد.

یکی از راه هایی که کیم با استفاده از LinkedIn با موفقیت انجام می دهد ، همراه با تصویر پس زمینه سفارشی است ، زیرا او طنز آمیز از رویکرد حرفه ای سنتی که اکثر بازاریاب های دیجیتال استفاده می کنند ، فاصله می گیرد. او به جای ارسال عکسی از خودش که در حال نوشتن یا صحبت کردن است ، عکس پروفایل حرفه ای خود را با یک انیمیشن رنگارنگ از صحنه Gangnam Style Psy اضافه می کند ، و مطمئناً این کار برای جلب توجه شما است. فراتر از آن ، کیم از فرصت توضیحات نمایه خود استفاده می کند تا با دستاوردهای بسیار خود – بدون اینکه متکبر باشد – به خود ببالد و این کاری است که هر پروفایل خوب لینکدین انجام خواهد داد ، زیرا شما می خواهید آینده نگران باشید و شرکای بالقوه بدانند که چه چیزی را می توانید در جدول بیاورید.

۶ ٫ هایدی کوهن

هایدی کوهن یک بازاریاب ماهر است که به عنوان مدیر ارشد محتوای راهنمای بازاریابی فعال ، یک انتشار آنلاین در آن فعالیت می کند ، که کوهن از تجربه گسترده بازاریابی خود برای ارائه نکات و دیدگاههایی برای مشاغل که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزهایی مانند بلاگ نویسی ، مارک تجاری و رسانه های اجتماعی هستند ، استفاده می کند. بازاریابی موبایل و محتوا.

موبایل

نکته مهمی که می توان از پروفایل لینکدین Cohen بدست آورد این است که او چگونه از توصیف پروفایل خود و هم از تجربیات خود برای تأکید بر راه هایی که می تواند برای چشم اندازها و شرکا ارزش قائل شود استفاده می کند. تمرکز او همیشه نه بر آنچه انجام داده است ، بلکه بیشتر در مورد چگونگی کمک به دیگران برای پیشبرد رشد ، حل مشکلات و دستیابی به اهدافشان است. به عنوان مثال ، به جای اینکه خود را بازاریاب با تجربه و صمیمی بخواند ، در عوض توضیح می دهد که چگونه توانایی های خود به دیگران با ارائه “استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی که باعث افزایش درآمد ، افزایش آگاهی از برند و تحکیم روابط مشتری می شود ، کمک کرده است.”

۷ ٫ اسکات استراتن

اسکات استراتن رئیس جمهور سازمان ملل بازاریابی است ، شرکتی که قصد دارد هر آنچه را که باید در مورد بازاریابی در دنیای مدرن بدانند از جمله ایجاد کمپین های ویروسی ، استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش مخاطبان و اهمیت اصالت ، به سازمانها آموزش دهد. وی همچنین به عنوان یک تأثیرگذار برتر در رسانه های اجتماعی شناخته شد ، نویسنده پرفروش است و وقتی سازمان ها می خواهند در ایجاد روابط و بازاریابی رسانه های اجتماعی به آنها کمک کنند ، مردمی پرفروش است.

از مشخصات Stratten ، دو راه حل اساسی وجود دارد و اولین مورد عدم ترس او هنگامی است که می گوید نام برخی از شرکتهای بزرگ جهانی را که وی درگیر صحبت کردن است ، نامگذاری کرد. اگر هدف لینکدین تحت تأثیر قرار دادن و جلب توجه مردم به همکاری با شماست ، Stratten در این بخش سرآمد است و به ساخت اعتبار وی کمک کرده است. نکته دوم این که انتخاب عاقلانه وی این است که ویدئویی از وی را در توصیف پروفایل خود قرار دهد زیرا هیچ راهی بهتر برای ارتقاء خود وجود ندارد تا این که در حقیقت بتوانید توانایی خود را نشان دهید.

راه حل