Posted on: فوریه 9, 2020 Posted by: مدیر سایت Comments: 0

۳ مبانی سئو شما ممکن است از دست رفته باشید

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) طی چند سال گذشته به طور چشمگیری تکامل یافته است. موتورهای جستجو مانند گوگل و Bing برای تمرکز روی تجربه ، الگوریتم ها و فرایندهای یادگیری ماشین خود را به روز کرده اند. بهینه سازی موبایل ، سرعت سایت ، ساختار سایت و محتوا به همراه ده ها سیگنال دیگر در اولویت قرار دارند. روزهایی سپری شده که تمرکز بر تراکم کلمات کلیدی شما را در صفحه اول نتایج جستجو به شما نشان می دهد. برای یادگیری سه اصول سئو که ممکن است از دست ندهید ، یاد بگیرید: از جمله ایجاد محتوای جذاب ، ساخت نقشه سایت و نوشتن عناوین عالی.

موبایل

۱ ٫ ایجاد جذابیت ، محتوای دوستانه سئو

تعامل ، محتوای جامع مهمترین بخش SEO امروز است. متأسفانه ، کمتر از یک سوم شرکت ها بازاریابی محتوا را بالغ توصیف می کنند ، طبق معیارهای B2C B2C ، موسسات بازاریابی محتوا سال ۲۰۱۷ ، بودجه و روندها.

بازاریابی محتوا

علاوه بر این ، تنها ۴۰٪ از شرکت های B2C می دانند چگونه موفقیت را با بازاریابی محتوا تعریف کنند. این بدان معناست که بازاریابان تلاش زیادی را برای محتوا می کنند که ممکن است ارزشی برای تجارتشان نداشته باشد. بنابراین چگونه می توانید محتوایی را ایجاد کنید که مشغول اشتغال باشد و به سوخت تلاشهای بهینه سازی موتور جستجو کمک کند؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این راه ذکر شده است:

     

  • خاص شوید. محتوای عالی در مورد ارائه بینش ، اطلاعات و ارزش برای مخاطبان شما است. برای این کار ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید. دریابید که آنها وقت خود را به صورت آنلاین سپری می کنند. کلمات کلیدی را که جستجو می کنید تعیین کنید. بیاموزید که چگونه آنها در رسانه های اجتماعی تعامل دارند. هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود کسب کردید ، وقت آن است که درمورد رقبا و مطالبی که ایجاد می کنید تحقیق کنید. از آنجا که شما برای نمایش و کلیک در رقابت هستید ، باید بدانید که موضوع ها قبلاً چگونه پوشانده شده اند و سپس محتوا را می سازند که جامع تر باشد یا چرخش دیگری در این موضوع بگذارد. علاوه بر این ، ارزیابی شکافهای محتوا که توسط رقبای شما پوشیده نیست ، امکان ایجاد محتوا با رقابت کمتر را برای شما فراهم می کند. در آخر ، قالبهای محتوای خاص خود را با عاقلانه انتخاب کنید. کدام رسانه به بهترین وجه پیام شما را منتقل می کند ، مخاطبان شما را درگیر می کند و به افراد در چندین سیستم عامل دسترسی پیدا می کند؟ محتویات خود را به یک فرمت خاص برای سکویی که در حال ارسال آن هستید ، مجدداً نتیجه دهید. با این کار به شما امکان می دهد در انواع مختلف نتایج جستجو و سیستم عامل ها (تصاویر گوگل ، SlideShare یا جستجوی یوتیوب و غیره) ظاهر شوید.

[مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی بنویسید؟ از ابزار مفید محتوای بینش مطالب Buzzsumo بازدید کنید]

     

  • از ابتدا روی سئو جستجو کنید. محتوا کردن مطالب خود در اطراف یک کلمه کلیدی / ایده اصلی از ابتدا بهترین روش است متناسب کردن محتوای شما با کلمات کلیدی پس از نگارش ، می تواند برای خوانندگان شما اجباری و ناخوشایند به نظر برسد. استانداردهای قابل خواندن را اعمال کنید ، و برچسب های عنوان ، زیرنویس ها ، توضیحات متا ، تصاویر و متن را مطابق با استانداردهای فعلی SEO بهینه کنید. از پیوند داخلی استفاده کنید تا به طور طبیعی کاربران را به محتوای مرتبط هدایت کرده و به محتوای متخصصان خارج نیز پیوند دهید.

     

  • به سوالات خریداران خود پاسخ دهید. در مورد این عناصر به عنوان مکالمه بین دو نفر فکر کنید. کاربران سؤالات خود را برای موتورهای جستجو مطرح می کنند و اگر محتوای شما بهترین پاسخ برای این سؤالات را فراهم می کند ، محتوای شما در صفحه نتایج جستجو رتبه بالایی دارد.

۲ ٫ ساخت یک نقشه جامع جامع

خزنده های وب یا عنکبوت ها وب را خز می کنند تا محتوا را فهرست بندی کنند. بهترین روش برای ایندکس کردن سایت شما و پیشرفت بیشتر در نتایج SERP ، تولید منظم محتوای جدید و ساخت نقشه سایت است. وب سایتهای دارای نقشه سایت پنج برابر سریعتر از سایتهای بدون فهرست خزنده می شوند.

نقشه سایت در اصل فقط نمای کلی از صفحات در دسترس کاربران و خزندگان وب سایت شماست. این یک کار ساده است که نتیجه می دهد.

ایده آل است که قبل از اینکه سایت شما به طور مستقیم پخش شود ، نقشه سایت خود را بسازید ، هر چند که می تواند در هر زمان دیگری اضافه شود. نقشه سایت می تواند یک ابزار برنامه ریزی مؤثر برای طراحان و بازاریابان باشد تا مطالبی را که باید در سایت شرکت آنها موجود باشد ، روشن کند. همچنین می تواند به شما در از بین بردن صفحات غیر ضروری کمک کند.

برنامه ریزی

چگونه این کار را می کنید؟

۱ an یک نقشه فهرست را در xml-sitemaps.com یا Screaming Frog ایجاد کنید.

۲ ٫ یک تصویر و نقشه های دیگر درج کنید.

۳ date فرکانس به روزرسانی ، اولویت بندی و به روز رسانی را اضافه کنید.

۴ map نقشه خود را به گوگل Webmaster اضافه کنید.

اهمیت Robot.txt:

البته ، هر پروژه می تواند به مشکل برسد. با توجه به Business 2 Community ، ۹۵ درصد از مشکلات نمایه سازی سایت با robots.txt به درستی تنظیم می شوند.

مشکلات

چه کاری باید انجام دهید؟

۱ rob robots.txt خود را با استفاده از ممیزی SEO در صفحه آزمایش کنید.

۲ pages صفحات و بخش هایی از سایت خود را انتخاب کنید که باید توسط موتورهای جستجو نمایه شوند و مواردی که لازم نیست.

۳ data داده های آینه اصلی و sitemap.xml را اضافه کنید.

یادداشت درباره محتوای تکراری

داشتن محتوای تکراری در وب سایت شما اتلاف وقت و منابع است. همچنین برای سئو مضر است زیرا از شناسایی موتورهای جستجو در صفحه مناسب برای فهرست بندی جلوگیری می کند. این امر می تواند مضر باشد اگر موتور جستجو صفحه ای را طراحی کند که برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری طراحی شده باشد. چرا وقتی می توانید به سادگی پیوند برقرار کنید ، چیزی را بازنویسی یا منتشر کنید؟ اگر نقشه سایت ندارید ، ممکن است بدون دانستن آن ، مطالب را کپی کنید. شما به سادگی صفحاتی را که لازم دارید ایجاد می کنید و پیگیری نمی کنید. علاوه بر مطالب تکراری ، می توانید اطلاعات متناقضی را نیز در وب سایت خود ارسال کنید.

بدون داشتن نقشه سایت ، شما ممکن است زمان زیادی را صرف ایجاد صفحات غیر ضروری یا طراحی سایت هایی کنید که پیچیده تر از آنچه لازم است باشد. با تیم محتوای خود بنشینید و بفهمید که چه مطالبی ضروری است و چه چیزی نیست ، کدام صفحات به هم مرتبط هستند و چگونه می توانید سایت خود را تمیز کنید تا بهترین محتوای بهینه سازی شده سئو را برای هر موضوعی که می خواهید رتبه بندی کنید ارائه دهید. هرچه زودتر بتوانید این کار را در زندگی وب سایت خود انجام دهید ، بهتر است. اضافه کردن یا از بین بردن مطالب در مراحل اولیه وقت کمتری دارد تا زمانی که سایت شما از قبل ساخته شده باشد ، مجبور شوید این کار را انجام دهید. محتوای شما همچنان جمع می شود.

۳ ٫ نوشتن عناوین شگفت انگیز

محتوای محتوای شما می تواند شگفت انگیز باشد ، اما اگر عنوانی وحشتناک دارید ، احتمال اینکه در صفحه اول Google رتبه قطعه شما را مشاهده نمی کنید ، شانس دارید. الگوریتمها از شوخ طبع ، طنز ، طنز ، و سبک قدردانی نمی کنند ، اما آنها کلمات کلیدی و موضوعات را مشاهده می کنند. در عین حال ، شما فقط نمی توانید با موتورهای جستجو بنویسید ؛ شما همچنین باید برای انسانها بنویسید.

نمونه سرفصل های بد

     

  • نداشتن عنوان: نداشتن عنوان به هیچ عنوان احتمالاً بدترین کاری است که می توانید از نظر SEO انجام دهید. خوانندگان شما و موتورهای جستجو بدون عنوان نمی دانند محتوای شما در مورد چیست.
  •  

  • عناوینی که خیلی کوتاه یا خیلی طولانی هستند: عناوین صفحه کوتاه توانایی شما برای رتبه بندی برای چندین کلمه کلیدی را محدود می کند. گوگل می تواند حداکثر ۷۰ کاراکتر را در نتایج موتور جستجو خود به نمایش بگذارد ، پس چرا از همه این شخصیت ها استفاده نمی کنید؟ به یاد داشته باشید هرچه کلمات کلیدی بیشتری در یک عنوان داشته باشید رقیق تر می شوند. بهترین SEO به شما دیکته می کند که شما باید روی هر موضوع در هر صفحه تمرکز کنید ، بنابراین این موضوع را در خاطر داشته باشید.

به اصطلاحاتی که در ابتدای عنوان ظاهر می شوند ، اهمیت بیشتری خواهد یافت. اگر صفحه ای درباره تعمیر هارد دیسک شکسته در لپ تاپ HP Stream صحبت می کند و کلید واژه های اصلی شما “HP Stream” و “تعمیر” هستند ، عنوانی مانند: “DIY: چگونه یک هارد خراب شکسته را در لپ تاپ HP Stream” تعمیر کنند. قابل ویرایش است به: “تعمیر هارد دیسک شکسته لپ تاپ HP Stream Laptop” ، برای مهمترین کلمات در ابتدا. به یاد داشته باشید که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو می خواهند سریع مطالب شما را درک کنند.

     

  • استفاده از نام شرکت / سایت در کلیه صفحات وب: اگر گوگل فقط ۷۰ شخصیت را نشان می دهد ، می خواهید همه آنها برای شما سودمند باشند. بسیاری از دارندگان وب سایت نام هر کسب و کار (کلمه کلیدی برند شما) را در هر عنوان صفحه درج می کنند.

یک مثال است: “شرکت قهوه تفنگ سیاه – گرد قهوه (خدمت یک نفره)”

نمونه سرفصلهای عالی:

یک سرفصل قانع کننده یکپارچه خلاقیت را با قدرت SEO ترکیب می کند. هر دو گیرنده و توجیه پذیر هستند. در اینجا چند مثال آورده شده است ، با استفاده از برخی از عناصر محبوب ترین عناوین ، از جمله فهرست ، با استفاده از “چگونه” ، “چرا” یا “چه” و استفاده از عباراتی مانند “همه چیز شما باید درباره ____ بدانید”:

خلاقیت

     

  • ۵- معیارهای محلی سئو شما باید روی آن تمرکز کنید
  •  

  • آنچه که همه باید درباره الگوریتم های جستجو بدانند
  •  

  • نحوه بهینه سازی وب سایت شما برای سئو محلی

فراموش نکنید که توضیحات متا سایت خود را برای بهبود و همراهی عنوان خود در نتایج موتور جستجو ، پر کنید. اینجاست که Google دو قطعه “قطعه” را برای هر صفحه وب نمایش می دهد.

نتیجه گیری

SEO یک زمینه همیشه در حال تحول و بحث برانگیز است ، اما تمرکز روی این سه عنصر اصلی باعث می شود که شما باید از پس رقابت خود برآیید. در مورد بهترین شیوه های سئو بیشتر بدانید و مهارت خود را پرورش دهید. از دیپلم حرفه ای خود را در جستجوی بازاریابی از امروز شروع کنید.

Categories: