یکی از تکنیکایی که وبمسترها واسه افزایش بازدید سایت خود استفاده می کنن، به کار گیری فوت وفن پاپ آپ واسه سایته. تاثیر پاپ آپ بر سایت ، از راه ورود ناخواسته کاربر به بعضی از صفحات اتفاق می افته به این معنا که با ورود کاربر به سایت، صفحاتی واسه اون به صورت ناخواسته باز می شه که بیشتر واسه تبلیغات کاربرد دارن. اما در به کار گیری پاپ آپ، وبمسترها باید به چند نکته توجه داشته باشن تا این فوت وفن به بهترین شکل ممکن بتونه سایت شما رو پیشرفت دهد:

۱-     زمان مناسب واسه نمایش پاپ آپ

در بعضی از سایتا، بالافاصله پس از ورود کاربر، پاپ آپ واسه ایشون باز می شه و این کار باعث می شه که کاربر بدون اینکه مطلب مورد نظر خود رو یافته باشه، وارد صفحاتی شه که علاقه ای به اونا نداره در نتیجه خیلی سریع سایت رو ترک میک ند این عمل دلیل افت رتبه سایت می شه. بنابر این بهترین زمان واسه نمایش پاپ آپ، وقتی که وبمستر تخمین می زنه الان کاربر ۸۰ درصد محتوای مورد نظر خود رو خوانده و چند لحظه دیگه سایت رو ترک می کنه بنابر این قبل از ترک سایت، پاپ آپ باید باز شه.

۲-   ارزش گذاری واسه کاربر

درسته که صفحات پاپ آپ صفحات اجباری هستن که کاربر دخالتی در مشاهده اونا نداره ولی شما باید واسه کاربر ارزش قائل شید و این امکان رو به اون بدین که بتونه پاپ آپ رو ببنده و این مسئله اون رو آزار نده.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نقش نام دامنه بر سئو سایت

۳- محتوای پاپ آپ

در بعضی از سایتا که مطالب سایت واسه یه رده سنی خاصی تنظیم می شه، وبمستر به محض ورود کاربرد، پاپ آپایی رو فعال می کنه که در اون نوشتن سن کاربر الزامیه. درسته که اگه شما در این صفحه سن رو وارد نکنین بازم سایت واسه شما دیده میشه ولی دلیل این کار اینه که اگه سن شما کمتر از محدوده عریف شده واسه مطالبه، قبل از خوندن اونا، به شما اخطار داده شه که در صورت تمایل سایت رو ترک کنین. البته اگه شما از کاربر بخواین که مشخصاتی مثل تاریخ تولد، سن و.. رو بگه در این صورت گوگل این کار رو یه جور تخلف هستش و شما رو جریمه انجام میده.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست