واسه بیشتر کسب وکار ها صرف هزینه و وقت کمی دودلی برانگیزه. هم اینکه هنوز خیلی از کار و کاسبی های اینترنتی به و خدمات بر اساس ایمان نیاورده ان. شکل های جور واجور و اقسام راه های مدرن واسه شناخته شدن در فضای وب هست که فست سئو تموم اون ها رو پوشش داده؛ اما بازم بعضی واسه صرف هزینه در این مورد دست دست می کنن! شاید اگه بدونن ناجی برند و کسب وکارشون می شه لحظه ای دودلی به دلشون راه نمی بدن و همین حالا اقدام می کنن!
باید ها و نباید هایی داره. شاید نباید های از بایدها مهم تر باشه؛ چون که دست کم با دوری از اون ها جایگاه فعلی خود رو نگهداشتیم. مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته بعضی از نبایدهای است که برندتون رو در هر شرایطی نجات می دهد.

نبایدهایی در سئو حرفه ای که باید از اونا دوری کنین

نباید یه روز معطل کنین
هر مشکل و چالشی که کسب وکارتون رو تهدید می کنه رو کنار بذارین! اولین جایی که باید سرمایه گذاری کنین و شما هستش. حتی یه روز معطلی واسه بهره مندی از منطقی نیس!
نباید به هر کارشناس سئو اعتماد کنین
هر کسی نمی تونه مسئولیت خطیر رو رو دوش بگیره. اگه واسه شما هزینه داره واسه مسئولیت داره. پس شرکت مسئولیت پذیری رو واسه این مهم انتخاب کنین که با نمونه کار های موفق خود به شما اعتماد دهد.
نباید از کلمات کلیدی راحت بگذرید
از کنار کلماتی که انتخاب می کنین راحت نگذرید. انتخاب این کلمات مثل انتخاب یه محصول از سوپر مارکت نیس؛ کلمات کلیدی سرنوشت شما رو تعیین می کنن و انتخاب اون ها زمانبره. در این مورد می تونید از کارشناسان فست سئو مشاوره بگیرین.
نباید انتظار پیشرفت یه روزه داشته باشین
از انتظارات زیادی داشته باشین. با اینکه بازاری اشباعه و هر سایت بخشی از گوگل رو با رتبه خود اشغال کرده اما هیچی در این میدون ثابت نیس. شما می تونید در آینده در جایگاه سایت اول مشابه با خود قرار گیرید. اما انتظار پیشرفت یه روزه نداشته باشین. در دراز مدت جواب می دهد. هر روز رنک سایت رو چک نکنین و خیلی نگران نباشین.
نباید محتوا اسپم تلقی شه
مبحث مهم و مفصلیه. اگه خود رو به فست سئو می سپارید می تونید مطمئن باشین که محتوا سایت شما اصلا بوسیله اسپم تلقی نمیشه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   مشخص کردن مخاطب و موضوع