Posted on

هر وبمستر واسه این که بتونه سایت خود رو به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنه، باید بعضی وقتا طی یه برنامه مشخص، سایت خود رو تحلیلی کنه تا متوجه نقاط قوت و ضعف سایت خود شه. اگه شما تحلیل سایت رو به درستی انجام بدین مطمئنا اثرات مثبت اون رو در رتبه بندی سایت خود می بینید. بعضی از این تحلیلا بوسیله خود وبسمتر قابل انجامه ولی یه سری های دیگه نیاز به مشورت با یه سئوکار داره. هر وبمستر واسه این که بتونه سایت خود رو به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنه، باید بعضی وقتا طی یه برنامه مشخص، سایت خود رو تحلیلی کنه تا متوجه نقاط قوت و ضعف سایت خود شه.

اگه شما تحلیل سایت رو به درستی انجام بدین مطمئنا اثرات مثبت اون رو در رتبه بندی سایت خود می بینید. بعضی از این تحلیلا بوسیله خود وبسمتر قابل انجامه ولی یه سری های دیگه نیاز به مشورت با یه سئوکار داره. تحلیلایی که خود شما به عنوان یه وبمستر می تونین انجام بدین شامل بعضی موارد می شه:

۱- نشانی صفحات جور واجور سایت خود رو بررسی کنین که درسته یا نه.

۲- همیشه به محتوای سایت خود به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین و به روز رساین اونا رو یادتون نره.

۳- لینکای داخلی و خارجی خود رو کنترل کنین شاید بعضی از لینکا پس از یه مدت خراب شن.

۴- متا تگا در سایت شما نقش مهمی رو رو دوش دارن بهینه بودن اونا رو بررسی کنین.

۵- تصاویر و عناوین سایت رو بهینه کنین.

۶- نقشه سایت خود رو کنترل کنین چون گوگل از این روش سایت شما رو پیدا می کنه.

وقتی ما به آزمایش موفقیت در تحلیلها میپردازیم‬ باید بالاتر از بازدید صفحات و‬ بازدید کننده ها عمل کنیم‬. هدف از تحلیلها گرفتن ارزشی‬ واسه تموم چیزای موجود در وب سایته‬. عامل حیاتی، پیگیری ارزشی در تحلیلها‬ بوده تا بتونن در وسیله کار و کاسبی استفاده شن.‬ وسیله کاری شما رو قادر به‬ اندازه گیری تاثیر کار در بخشهای مشخص‬ میسازد تا بتونین اونا رو آزمایش کنین.‬ با اون می تونین مشخص کنین کدوم صفحات، کدوم اقدامات‬ یا کمپین بیشترین بازده رو داشته.‬ اگه شما از تحلیلها واسه شمارش بازدیدها استفاده میکنین‬ در واقع فقط از ۱% قدرت‬ واسه برنامه تحلیلی خوب استفاده میکنین.‬ همونطور که می دونین تبدیل یه هدفه. گرفتن فروش‬ یا گرفتن رزرو یا گرفتن تبلیغات کلیکی‬ تموم چیزایی که موضوع کسب و کاره.‬ شما تبدیلی می خواید چون بازده هایی رو میسازد‬.

موفقیت در تحلیلها در سئو

اهداف شما ارزشی دارن. ارزش رزرو کردن چیه؟ چه مقدار ارزش سازمانی داره‬؟ چقدر این سود ارزش داره؟‬ چون ما میخوایم بودجه بازاریابی خود رو مصرف کنیم‬ و صرف هزینه و زمان بهتری داشته باشیم‬ روی بازاریابی و نمایش آنلاین کسب و کارمون و‬ کسب و درآمدی مقبول. پس رزرو کردن یه هدفه‬‬‬. هدف داشتن یه ارزش مالیه.‬ این ارزش مفاهیمی واسه دیگه داده‬ های سایت جفت و جور می آورد‬ و برنامه های تحلیلی ما رو‬ قادر به اینجور کاری میسازد.‬ با پیگیری ارزشها ما میتونیم ارقام دیگری رو بررسی کنیم،‬ مثلا بازدیدکنندگان منحصر به فرد یا‬ بازدید کنندگانی از موتورهای جستجو، بازدیدکنندگانی‬ از لینکها یا کمپینهای ایمیل‬.

همه اینا مفاهیمی ارزشی رو جفت و جور میکنن‬‬‬ و ما میتونیم به صورتی درست تر‬ اونا رو اندازه گیری کنیم‬، پس اصل کار در پیگیری ارزش در تحلیلها قرار داره.‬ به این صورت می تونین بفهمین که صفحه سپاسگذاری شما‬ در تحلیلها و صفحه تایید قرار داره.‬ هر رویدادی هدف مشخصی رو به دنبال داره‬ پس هر کسی هر نوع محتوایی‬ رو دانلود کنه من می تونم اون رو پیگیری کنم.‬ صفحه سپاسگذاری به عنوان هدفی واسه‬‬‬ اعمال ارزش هستش‬ پس شما همیشه باید فاکتورهایی داشته باشین واسه‬ پیگیری ارزش فروش مخصوصا در‬ وب سایتهای تجارت الکترونیک یا وب سایتهای رزرو‬ که در جایی هستن که ارزش مالی پیگیری میشه‬.

این میتونه با برنامه تحلیلی پیگیری شه‬.‬ حال با معنی ارزشی من می تونم اراده کردن بهتری واسه‬ کمپینها داشته باشم و کانالها واسه‬ فروشها، بیشترین تاثیر رو میذارن.‬ من می تونم ارزش رو بر صفحات‬ سایت و مخصوصا در وبلاگ‬ ببینم که مقالات بازدید‬ کنندگانی رو می آورد که‬ نه فقط محتوا رو میخونه بلکه تورهایی رو رزرو میکنن‬. ‬در خدمات سئو و بهینه سازی سایت که شرکتای جور واجور ارائه میدن هم این مسائل می تونه درگیری ذهنی بسازه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست