نوع جدیدی از خریدا، به خرید از فروشگاه های اینترنتی اختصاص داره. آدمایی که در سایتای خود تجارت الکترونیکی راه اندازی کردن باید شرایط مناسب و امن رو واسه کاربران جفت و جور کنن تا به بهترین راه ممکن بتونن خرید انجام داده و در مورد جنسای فیزیکی، مشتری در اسرع وقت خرید رو درب منزل تحویل گیرد. اما این روش خرید، امتیازات و معایبی داره که در ادامه بیان انجام میدی تا در مورد خرید بهتر تصمیم بگیرین.

امتیازات خرید از فروشگاه اینترنتی

۱-    وقتی که شما اجناس خود رو در سایت معرفی می کنین، باعث شدین که نه فقط در ایران بلکه در بیرون مرز کشور محصول شما دیده شه و در نتیجه شانس فروش و گسترش فعالیتا در سایت بیشتر می شه.

۲-    در فروشگاه اینترنتی، شما هر زمان از روز می تونین وارد شید و اجناس رو بارگذاری کنین هم اینکه مشتری در لحظه می تونه وارد سایت شده و خرید انجام بده بنابر این محدودیت وقتی نداره.

۳-    در این فروشگاه ها همه اجناس در صفحات اینترنتی کنار هم هستن در نتیجه سریع تر می تونین همه اجناس رو با هم مقایسه کنین.

۴-    در فروشگاه های سنتی اگه بخواین شکل های جور واجور برنده ها رو با هم مقایسه کنین باید وقت و انرژی زیادی بذارین و هم اینکه شاید شرکتای برند، از هم فاصله زیادی داشته باشن بنابر این این کار خیلی سخته ولی در فروشگاه های اینترنتی شما بدون صرف انرژی و بدون خستگی می تونین سایتای برنده های جور واجور رو مشاهده کرده و اجناس رو با هم مقایسه کنین.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مفهوم کلمات کلیدی

۵-    در فروشگاه اینترنتی ترافیک جمعیت وجود نداره.

مشکلات خرید از فروشگاه اینترنتی

۱-    در مورد پوشاک چون شما امکان پرو کردن لباس رو ندارین ممکنه پس از خرید و تحویل گرفتن اون، پشیمون شید.

۲-    نمی تونین کالا رو از نزدیک بررسی کنین بنابر این ممکنه محصول دقیقا با عکس اون یکی بودن نداشته باشه

۳-    از زمان خرید محصول تا زمان به کار گیری اون چند روز زمان فاصله س و این مورد واسه خیلی از مشتریان نبود رضایت رو به دنبال داره.

۴-    ممکنه سایتی که شما از اون خرید انجام می دید، معتبر نباشه در نتیجه یا جنس بی کیفیت به شما تحویل میده، یا قیمت رو بیشتر از سایت فروشگاه ها میگه و یا حتی ممکنه کلاهبرداری انجام داده و پس از خرید شما کالایی تحویل نده و همین امر دلیل می شه که کاربران به سراغ هر فروشگاه اینترنتی نرن.

امتیازات و مشکلات به کار گیری فروشگاه اینترنتی
  • امتیازات و مشکلات به کار گیری فروشگاه اینترنتی

۵

خلاصه

امتیازات و مشکلات به کار گیری فروشگاه اینترنتی !!! این روش خرید، امتیازات و معایبی داره که در ادامه بیان انجام میدی تا در مورد خرید بهتر تصمیم بگیرین

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست