قرار گرفتن در بلک لیست (لیست سیاه) گوگل، یکی از اتفاقاتیه که بیشتر اوقات در اثر اشتباهات ناخواسته بوسیله افراد اتفاق می افته. جالبه بدونین که گوگل روزانه در حال سرچ در میان سایتا هستش و هر سایتی که خارج از فاکتورهای قانونی عمل کرده باشه و یا اقدامات غیر معمولی انجام داده باشه رو شناسایی و در بلک لیست (لیست سیاه) خود قرار میده. در این مقاله به ادامه راهکارهایی می پردازیم که به ما کمک می کنن تا در بلک لیست (لیست سیاه) گوگل قرار نگیریم:
۱- وجود صفحات دروازه در سایت
منظور از صفحات دروازه، صفحاتی هستن که وقتی کاربر وارد انا می شه، ناخواسته به صفحات دیگه وارد می شه. پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله “صفحات چندگانه یا دروازه در ” ، رو بخونین. وجود این صفحات، بدترین فرم است که گوگل شدیدا با انا برخورد می کنه چون این صفحات شدیدا کاربر رو گیج و کسل می کنه و در نتیجه یه امتیاز منفی واسه سایت هستش.
۲- تکرار در ثبت سایت
بعضی از افراد پس از این که سایت خود رو ثبت کردن، دوباره واسه لینک گیری از گوگل، مبادرت به ثبت سایت می کنن ولی اگه بعد از یه بار ثبت سایت، دوباره دست به کار شین یا گوگل شما رو جریمه کرده و به حالت تعلیق در می آورد یا گوگل واسه سایت شما در رتبه بندی ارزشی قائل نمی شه.
۳- فیشینگ کردن
بدترین نوع تخلف در ، فیشینگ است که به عملی می گن که بعضی فراد سایتایی رو طراحی می کنن تا بتونن به اطلاعت پنهونی کاربران دسترسی داشته باشن. این عمل به شکلی صورت میگیره که کاربر متوجه اون نمی شه و در نتیجه خیلی راحت در اون سایت در رابطه به دام میفته در این صورت احتمال هک شدن کاربر بسیار بالا هستش. به خاطر همین گوگل بدون این دست اون دست کردن که متوجه این تخلف بشه خیلی سریع این سایتا رو در بلک لیست (لیست سیاه) قرار داده و بلاک می کنه.
۴- محتوای مطالب سایت
همونجوریکه گفتیم به کار گیری مطالب جذاب و جدید، بهترین روش جذب کاربر به سمت سایته ولی لازمه بدونین که اگه از مطالبی استفاده شه که خارج از عرف جامعه س و مسائل اخلاقی رو زیر سوال می بره، گوگل سایت در رابطه رو در بلک لیست (لیست سیاه) قرار داده و اون رو جریمه می کنه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   نبایدهایی در سئو حرفه ای که برندتان را نجات می‌دهد!