در دنیای امروز که رابطه تموم دنیا از راه اینترنت ممکن شده، بهترین و موفق ترین راه واسه موفقیت در کار و کاسبی و فروش اجناس، راه اندازی یه سایت موفقه. در این مورد، باید با ، خود رو به رتبه اول گوگل برسونین تا اندازه بازدید از سایتتون و در نتیجه معرفی بیشتر فعالیتا و اجناس شما بیشتر شه.

واسه این منظور کارایی بوسیله انجام می شه که این اقدامات باید به شکل فاکتورهای قانونی گوگل باشه تا تاثیر مثبت اونا رو در رتبه بندی سایت خود توجه کنین اما این وسط بعضی از افراد، از متنایی استافده می کنن که در واقع ارزشی نداره و کیفیت اون بسیار پایینه و حتی خلاف قوانین گوگله به خاطر همین گوگل پس از یه مدت، به این سایتا اخطار میده و اون سایتا رو در بلک لیست (لیست سیاه) گوگل قرار میده. این اتفاق، بدترین اتفاق در به حساب می اید و شما پس از این که فهمیدین در بلک لیست (لیست سیاه) قرار گرفتین باید خیلی سریع اخطارها رو رفع کنین تا سایت شما به حالت اول برگرده.

روشای جلوگیری از قرار گرفتن در بلک لیست (لیست سیاه)

۱- مخفی کردن متن
تو یه مقاله با عنوان “مخفی کردن متن در سایت، ترفندی در سئو” ، مفصل درباره این عمل صحبت کردیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله رو کامل بخونین. گوگل این عمل رو تقلب می دونه و اگه بارها تکرار شه، سایت رو در بلک لیست قرار میده.
۲- استفاده زیادتر از اندازه کلمات کلیدی
اگه از کلمات کلیدی بیشتر از اندازه استفاده شه حال خواه به صورت مخفی و چه به صورت متن رو، گوگل اون رو یه جور تخلف محسوب می کنه.
۳- رشد سریع سایت
به سرعت گذاشتن مطالب در سایت دقت کنین. اگه تو یه روز تعداد زیادی مطلب در سایت بذارین تا سریع تر خود رو به رتبه عالی برسونین، گوگل به شما مشکوک می شه و در نتیجه اگه این عمل بازم تکرار شه، شما در بلک لیست گوگل قرار می گیرین.
۴- به کار گیری مطالب تکراری
اگه از مطالبی که سایتای دیگه قبلا نوشتن کپی ورداری کنین، گوگل این حالت رو یه سرقت ادبی می دونه و در نتیجه شما رو جریمه انجام میده.
۵- تبلیغات در سایتای غیر در رابطه
اگه شما با سایتایی که پر از تبلیغات هستن و هم اینکه به سایت شما ارتباطی ندارن نه فقط در افزایش رتبه شما تاثیری نداره بلکه گوگل شما رو جریمه می کنه و اگه این کار تکرار شه حتما در بلک لیست (لیست سیاه) گوگل قرار می گیرین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات مهم درمورد پاپ آپ در سئو