صبح امروز عکسای نگاه نزدیک موبایل جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که می گن به +HTCU12  تعلق دارن. قبلا مشخص شده بود که این شرکت تایوانی امسال فقط یه پرچمدار رو به بازار عرضه می کنه که اونم رقبای سرسختی به نام گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ و هواوی پی ۲۰ پرو رو پیش روی خود داره. و حالا همراستا با شایعات منتشر شده در مورد معرفی این محصول در اواخر اردیبهشت ماه، عکسای جدیدی از اون به دست اومده که در ادامه مشاهده می کنین.

همونطور که در تصاویر دیده می شه پرچمدار آینده اچ تی سی می خواد دنباله رو ترن گذشته صنعت موبایل باشه و به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده. اما باحال اینجاس که شرکت سازنده قصد اضافه کردن بریدگی به صفحه نمایش این پرچمدار رو نداره و در مقابل تصمیم گرفته که حاشیه ها رو در بالا و پایین به کمترین حد ممکن برسونه.

خبری از بریدگی در نمایشگر نیس

در حاشیه بالایی این صفحه نمایش هم بخشایی مثل اسپیکر صحبت و هم اینکه یه دوربین دوگانه سلفی تعبیه شده. در مورد پشت بدنه دستگاه هم باید بگیم که شکلی مثل آینه داره و یه دوربین دوگانه دیگه رو در خود جای داده. این دوربین رو یه فلش LED دو رنگ و شاید سیستم فوکوس خودکار لیزری همراهی میکنه.

علاوه بر این موارد در بخش پشتی بدنه دستگاه تماشاگر حضور یه حسگر اثرانگشت هستیم که روند گرفتن هویت کاربرانش رو ساده تر می کنه. در سمت راست بدنه +HTC U12 دکمه پاور و هم اینکه دو کلید تنظیم صدا قرار گرفتن و در سمت چپ هم میشه اسلات سیم کارت رو دید که به احتمال زیاد نقش درگاه کارت حافظه میکرو اس دی رو هم اجرا می کنه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نمونه سایت های برگزیده :

+HTC U12 همه با هم ۴ دوربین رو در بدنه خود جای داده

علاوه بر این موارد اسپیکر دیگری در بخش انتهایی بدنه قرار داره و یه پورت USB Type-C هم در این بخش مشاهده می شه. بدیش اینه اونطور که از روی تصاویر مشخصه اچ تی سی تصمیم گرفته که جک صدا رو از بدنه این موبایل حذف کنه.

شایعه شده که پرچمدار آینده شرکت تایوانی توان پردازشی خود رو از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ میگیره که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم اونو همراهی می کنن. البته پیش بینی شده که این شرکت ظرفیتای دیگری رو هم واسه پرچمدار خود در نظر بگیره. جالبه بدونین +U12 طبق شایعات همراه با اندروید ۸.۱  اوریو از جعبه خارج می شه.

اینجا شاید بد نباشه اشاره کنیم که اچ تی سی هم درست مانند سونی واسه کسب سود بیشتر به دنبال کوچیک کردن کار و کاسبی موبایل خوده. این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی متحمل ۵۷۰ میلیون دلار زیان در واحد نامبرده شد. هم جهت با کوچیک کردن کار و کاسبی واحد موبایل هم تایوانیا اعلام داشتن از تعداد موبایلای تولیدی شون در سال جاری کم می کنن و اگه این درست باشه شاید تماشاگر کاهش تعداد پرچمداران جدید اونم هستیم.

بروزرسانی:

تازگیا در سایت gizmichina تصاویری منتشر شده که احتمال میره به وسیله دوربین +U12 ثبت شده باشه. بعضی از اطلاعات تصاویر خبر از حسگر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.6 و هم حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیگه با گشودگی دیافراگم f1.8 میدن.

کیفیت این تصاویر فوق العاده نیستن. با این حال کیفیتشان بالاتر از متوسطه. باز تولید رنگا خوب به نظر می رسن و حسگرها در نور مصنوعی و هم طبیعی خوب عمل کردن.

در ادامه از می تونین تصاویر رو ببینین: