سال گذشته پس از زد و خوردای فراوون آخرسر تاپ گیر محبوب ترین برنامه تلویزیونی در بخش خودرو به پایان یه برهه مهم از تاریخ خود رسید. البته این معنیش این نیس که دیگه این سه مجری محبوب رو نبینیم بلکه با پلت فرم جدیدتری برمی گردن.

همونطور که بیشتر طرفداران این سه مجری با خبر هستن قرار شده که برنامه اونا از تلویزیون به آنلاین عوض شه. هر سه مجری طی قراردادی میلیون دلاری به شبکه آمازون پرایم ملحق شدن. از نظر بعضی ترک تاپ گیر کار خوبی نبوده اما با امید به اینکه این جوری نباشه.

تا کنون عکسای مخفی منتشر شده امید دهنده فیلمبرداری سری جدید این مجموعه س که اطلاعات خیلی از اون به رسانه ها درز نکرده.

همونطور که مشخصه شرکت آمازون بودجه سنگینی واسه این سه مجری تعیین کرده پس انتظار یه برنامه فوق العاده، بعید نیس.

کار اونا فقط این نیس که عالی ترین خودروای دنیا رو تشویق یا سرزنش کنن، با بودجه خیلی زیادی که تحت اختیار دارن می تونن مکانای مرموزی رو واسه جفت و جور برنامه تعیین کنن. مثل برنامه های خاص تاپ گیر.

طبق گفته های خودشون، عزمشونو جزم کردن تا به بدترین جاها سفر کرده تا بعضی از اونا رو پیدا کنن. همه جاها بر رابطه با شخصیتای این سه مجری تعیین شده.

سفر به عمق صحراهای موریتانی

یه کشور آفریقایی در حاشیه مراکش  که به فقر تنگ دستی مشهور بوده و آخرین کشور در دنیا (در ۱۹۸۱) بود که بردگی رو ممنوع کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   هر آنچه از سرویس های دوره ای خودرو باید بدانید- بخش دوم

با وجود ممنوع بودن برده داری دست کم ۴ درصد از مردم هنوز برده هستن و یا مثل برده ها زندگی می کنن. به لطف صحرا آفریقا آب و هوا هم به طور کامل گرم و خشکه.

یکی از طولانی ترین راه آهنا به شهر زویرات، پایتخت موریتانیا وصل شده. شهر معدن هم در جنوبی ترین نقطه قرار داشته و حمل و نقل هم مقداری در قسمتای بیابانی که بیشتر مردم زندگی می کنن بی قانونه. بذارین مثالی روشن تر بزنیم، وضعیت در موریتانی تقریبا مثل قبیله هاییه که در فیلم Mad Maxبه تصویر کشیده شدن. Nouadhibou بزرگترین شهر این کشوره.

قطار در مسیرای اصل خطوط ریلی در موریتانی فقط دارای چند واگن مسافر بریه و مردم واسه راهی ۴۰ ساعته واسه اینکه بتونن روی صندلی بشینن باید بلیط جفت و جور کنن. اما بیشتر واگنای یه  قطار به طول دو مایل از سنگ آهن پر شده. این در حالیه که مردم روی واگنای سنگ آهن با حیوانات خود وای میستن.

فکر می کنیم که برنامه این شکلی درست کنن که جیمز می و ریچارد هموند به وسیله قطار تردد می کنن و جرمی با آخرین مدل از لندرور دفندر با اونا مسابقه بده.

رانندگی با خودروهای دیزلی آلاینده در خیابونای لوس آنجلس

این یکی ممکنه باعث شه که هر سه مجری و گروه فیلمبرداری رو دستگیر کنن اما به خنده های بعد اون می ارزه.ایالت کالیفرنیا بخاطر قوانین سنگین وضع شده در مورد آلودگی هوا می شناسنش، مخصوصا رسواییای جدیدی که به وجود اومده، باعث بد نامی دیزل شده. در واقع منظور ما اینه که اونا به تقلید از Volkswagens خودروایی درست کنن تا بتونن قوانین رو دور بزنن.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترکیب فرمول io با تبرها در Axe.IO؛ پرتاب تبر روی موبایل هم لذت بخش است

بذارین این جوری مثال بزنیم که یه موتور لوکوموتیو آلمانی رو با یه سیستم اگزوز دستکاری شده که اندازه دود خروجی رو کمتر از اندازه واقعی نشون بده، کارشناسان رو دور بزنن.

تست یه خودرو نزدیک مرزای کره شمالی در کره جنوبی

به طور کامل روشنه که عبور کردن از مرزا و جفت و جور فیلم در کره شمالی کار نشدنی بعدیه. مگه اینکه کیم جون اون (رهبر الان کره شمالی) یکی از طرفداران کلارکسون باشه که موضوع مسخره اییه. مگه اینکه این سه مجری با دلقک بازیای خود در مرزای کره شمالی توجه اونا رو به خود جلب کنن.

برند جنسیس زیر مجموعه ایی از هیونداکه تازگیا معرفی شده. بخشی کوچیکی از بازار خودروای لوکس رو تصرف کرده و همزمانی معرفی این برند با حضور مجریان قبلی تاپ گیر در کره باعث می شه تا ایده ایی به ذهن ما خطور کنه.

جرمی و همراهانش با بودجه بزرگی که در اختیار دارن می تونن دو بدل کار رو استخدام کنن و یکی رو به عنوان رهبر کره شمالی جا زده و با اون در کنار مرزای کره شمالی با جنسیس G90 شروع به حرکات موزون کنن

.

به آمازون برن و تلاش کنن با یه قبیله گمشده در آمازون صحبت کنن

چه راه بهتری واسه جشن گرفتن شبکه جدیدشون،جز برگشتن به جنگلایی هم اسم با شرکتشانه؟ البته در یکی از قسمتای خاص تاپ گیر هم هم اینکه برنامه ایی رو ساخته ان. اما دلیل اصلی واسه برگشت دوباره، رابطه برقرار کردن با یکی از آخرین قبایل آمازونه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بررسی نسل جدید X1 BMW؛ جذاب ترین کراس اوور بازار

قبیله ماشکوپیرو، به مدت نیم میلیون سال در جنگلای پرو زندگی می کنن، بخاطر رفت و اومد زیاد توریستا و کش مکشای قبیله ایی اهالی ماشکوپیرو مجبور به جستجو بیشتری در روستاها بافرهنگ تر واسه پیدا کردن غذا و اسلحه هستن.

اندازه درگیری میان اونا در حال زیاد شدنه و هر بار که درگیری اتفاق می افته با عقد یه قرار داد موافقت می کنن. بعضی مواقع هم دولت پرو تلاش در ایجاد دوستی و رابطه بین اونا داشته. شاید دیپلماسیای غیر مناسب این سه مجری باعث شه تا عقیده اونا در مورد این جور زندگی عوض شه.

برگشتی دوباره به طرف فرانسه

آخرین بار واسه برنامه مخصوص کریسمس (Perfect Road Trip) این سه مجری به فرانسه سفر کرده بودن. همه چیز طبق برنامه در حال پیشرفت بود تا اینکه هموند و جرمی از سرعت مجاز (۵۰ کیلومتر در ساعت) عبور کرده و این قانون شکنی اونا  رو بدون اینکه به دادگاه ببرن با جریمه ایی سنگین و ممنوع بودن رانندگی تا سه ماه در فرانسه مواجه کرد.

این اتفاق در سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد که باعث شد جرمی و همراهانش دو درس در مورد محدودیت سرعت در فرانسه یاد بگیرن البته شاید. ممکنه برگردن تا بیشترین حد سرعت بوگاتی کایرون رو بدست بیارن یا اینکه باعث شه که پشت میله های زندان بیفته یا با بد جنسیایی که در تاپ گیر تماشاگر بودیم باعث شن دیگری به زندان بیفته.