با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی در ایران و استقبال جامعه از انجام خرید های اینترنتی وجود یک موتور هوشمند جستجوی کالا به شدت احساس می شود .

موتور جستجوی کالا چه وظایفی دارد ؟

در ابتدا یک می بایست از تنوع کالایی زیادی برخوردار باشد ، ما در نوبشو تا به امروز دو میلیون کالا را می توانیم به شما نمایش دهیم و بدون شک هر چیزی که شما نیاز داشته باشید در نوبشو به سادگی پیدا خواهید کرد .

برای یافتن کالای مورد نظر همانطور که از اسم سایت پیداست این موتور جستجو باید خیلی هوشمندانه عمل کند تا کاربر با وارد کردن اسم کالا دقیقا نتایج مورد نظر خود را ببیند . متاسفانه در سایت هایی میبینیم که وقتی کاربر موضوعی را جستجو می کند نتایج غیر مرتبط نمایش داده می شود . اما در نوبشو کافیه چند حرف اول هر کالا را وارد کنید تا موتور ما شروع به پیشنهاد دادن کند . امتحانش مجانیه !

حالا وقتی کالای مورد نظر به سادگی پیدا شد ، موتور جستجوی کالا باید اطلاعات دقیقی از کالا در اختیار شما قرار دهد . در نهایت نوبت به خرید میرسه !

در زیر هر محصول شما لیست فروشندگان زیادی از محصول را مشاهده می کنید ، فروشندگان وب سایت های اینترنتی و فروشندگان پیج های اینستاگرامی ( برای اولین بار در ایران ) که به ترتیب کمترین قیمت برای شما لیست شده اند . تصمیم گیری با شماست که از کدام فروشنده خریدتان را انجام دهید، فقط کافیه روی دکمه خرید محصول کلیک کنید تا به سایت فروشنده منتقل شوید . در مورد فروشگاه های اینترنتی فقط کسانی که اینماد دارند مورد تائید ما هستند . اما در مورد فروشندگان اینستاگرامی حتما قبل از خرید اطمینان حاصل کنید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین سایت های خودرو

 

اگر به دنبال کالای استوک یا دست دوم هم باشید ما فکرش رو کرده ایم !  در بالای همان لیست قیمت گذاری ها میتوانید با تغییر منو لیست را کلا تغییر دهید و قیمت فروشندگان کالاهای دست دوم را مشاهده بفرمائید .

برای بالا بردن کیفیت نوبشو دکمه گزارش تخلف را تعبیه کرده ایم ، بدین منظور که اگر کاربری با فروشنده ای دچار اختلاف شدند نوبشو وظیفه دارد در حد توان این اختلاف را رفع نماید .

در صفحه محصولات نمودار قیمتی هر کالا طی ماه های اخیر قابل نمایش هست که شما می توانید پیش از خرید از روند قیمتی محصول اطلاعات کاملی بدست آورید .

اگر کالایی موجود نبود از گزینه گوش به زنگ استفاده کنید ، به محض موجود شدن نوبشو با ارسال پیامک شما را مطلع می سازد .

بخش نظرات کاربران بر خلاف بسیاری از سایت ها که در دسترس نیست ، در نوبشو خیلی واضح و جلوی دست قرار داده شده تا کاربر بتواند بهترین اطلاعات را قبل از خرید بدست آورد و از نظرات سایرین مطلع شود . همچنین از شما خواهش داریم تا نظرات ارزشمند خودتان را برای بالابردن کیفیت نوبشو و کمک در جهت خرید با کیفیت تر هموطنانمان بنویسید .

بخش ویژه ای در نوبشو ساخته ایم به نام کد تخفیف : در این قسمت فروشندگان نوبشو کد تخفیف های خود را ارائه می دهند و شما می توانید به صورت رایگان از این کد تخفیف ها برای خرید مناسب تر در سایت فروشندگان استفاده کنید.

در صفحه دیگری محصولات تخفیف دار ویژه به صورت روزانه برای شما نمایش داده می شوند و شما با استفاده از فیلتر های کامل نوبشو می توانید دسته بندی های مورد نظر خود را از میان میلیون ها کالا انتخاب کنید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   جدیدترین آمارها از قیمت اجاره ویلا در رامسر

در پایان ضمن تشکر از همراهی شما ، امیدواریم با وجود موتور جستجوی کالای نوبشو توانسته باشیم تاثیر مثبتی در جهت انجام خرید های اینترنتی شما داشته باشیم .