فروشگاه اینترنتی جانبی شو به عنوان فروشنده و وارد کننده اصلی لوازم جانبی موبایل در ایران از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده است و تا به امروز حجم وسیعی از بازار را به دست آورده است . با قیمت های ویژه همکاری و خدمات و پشتیبانی مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید .

واردات جانبی شو به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده لوازم جانبی در چین بوده و به عنوان نماینده رسمی برند های نیا NIA ، ریمکس Remax، الدینیو Ldino، شیائومی xiaomi  ، سامسونگ Samsung  ، اپل Apple  ، بیتس Beats  ،  جی بی ال JBL افتخار همکاری داشته است .

سیاست کاری جانبی شو ارائه بهترین قیمت ها در حوزه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ، و بهترین کیفیت کالا می باشد .

شما می توانید با مراجعه به سایت جانبی شو و پیج اینستاگرام janebishow    به صورت آنلاین خرید کنید به منظور اطمینان از خرید می توانید استعلام ما را از سامانه نماد اعتماد الکترونیک ( نماد دو ستاره ) بگیرید و با آرامش خاطر خرید خوبی را تجربه کنید .

 

 

 

به منظور حمایت از همکارانی که قصد خرید عمده دارند کانال تلگرامی جانبی شو به آدرس janebishow.ir   راه اندازی شده است که می توانید قیمت ویژه خرید همکاری را با مارجین سود بالا از ما دریافت نمائید .

کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال می گردند و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان ارسال به صورت رایگان انجام می شود ، در صورتی که خرید عمده دارید می توانید به صورت حضوری به شو روم جانبی شو در تهران مراجعه کنید و تمام کالاها را از نزدیک تست کنید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه قالب وردپرس تهیه کنیم؟

ما موجودی کاملی از پاوربانک ها ، هدفون ها ، اسپیکر ها ، قاب و گلس موبایل و تبلت ، هدست و هندزفری ها ، انواع شارژرها و کابل شارژها و هر آنچه که از لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر شما نیاز داشته باشید حاضر داریم .

همانطور که می دانید کیفیت های متفاوتی از لوازم جانبی موبایل در بازار موجود هست که این موضوع همواره قیمت ها را تحت الشعاع قرار می دهند ، پیشنهاد ما به شما خرید از یک فروشگاه معتبر است پس قبل از خرید حتما از اصالت و کیفیت کالا ها مطمئن شوید . خرید آنلاین از جانبی شو به شما این امکان را می دهد که در صورت هر گونه ایراد در لوازمی که خرید می کنید تا ۷ روز بدون چون و چرا کالا را عودت دهید و وجه خود را دریافت کنید که این امر جانبی شو را از سایر فروشگاه ها متمایز کرده است .

در مجله خبری جانبی شو ما همه روزه مطالب جدیدی از خبرهای روز در رابطه با لوازم دیجیتال برای شما آماده می کنیم و شما می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات خود را به روز کنید و از تکنولوژی های روز دنیا مطلع شوید . بهتر است قبل از خرید سری به این مجله بزنید زیرا که ما راهنمایی های دقیقی از نحوه انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای شما منتشر کرده ایم .

کد تخفیف های فروشگاه جانبی شو به صورت هفتگی برای جلب نظر مشتریان ارائه می شوند که با مراجه به صفحه کد تخفیف ها در حین خرید می توانید از خریدتان لذت دوچندان ببرید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   انواع حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

 

نکته جالب دیگر در هنگام خرید از  جانبی شو  کادوهای تخفیف دار و بسته های جادویی هست که ما در اینجا باندل هایی را برای شما عزیزان مخصوص کادو دادن در مناسبت های مختلف آماده کرده ایم و شما اگر کمبود زمان برای آماده سازی کادو برای عزیزانتان را دارید ما این کار را برای شما انجام می دهیم .

در پایان ضمن تشکر از شما که همیشه همراه جانبی شو بوده و هستید ، امیدواریم بتوانیم برای شما عزیزان خدمت گذار خوبی باشیم و خاطرات خوبی را در ذهن شما بسازیم .

به امید دیدار شما در جانبی شو