شاید موتورولا خیلی در ساخت پرچمداران پرفروش موفق نبوده باشه؛ اما خونواده گوشیای اقتصادی سری G این شرکت همیشه یکی از گزینه های وسوسه انگیز بازار بودن. امسال هم این شرکت با سری موتو G7 به میدون اومده و با عرضه چهار مدل جور واجور از اون، می خواد سهم بیشتری از بازار رو تصرف کنه.

موتو G7 واسه سال ۲۰۱۹ در کنار نسخه استاندارد، شامل مدلای پلی، پاور و پلاس هم می شه که همه اونا از درگاه USB-C و جک هدفون بهره مند بوده، به اندروید ۹ پای مجهز شده و از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کنن.

در ادامه به توصیف مشخصات هر مدل می پردازیم:

موتو G7 پلی

نسخه پایه میان رده سری G موتورولا واسه سال ۲۰۱۹ با پسوند پلی به بازار عرضه می شه و شرکت سازنده در این مدل تموم تمرکز خود رو روی کاهش قیمت قرار داده.

هر چهار مدل موتو G7 از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کنن

در نمایشگر ۵٫۷ اینچی این محصول که از رزولوشن ۱۵۱۲ در ۷۲۰ برخورداره، از یه بریدگی به سبک آیفون ۱۰ با فلاش دوربین جلو استفاده شده و واسه پردازش امور هم چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ با ۲ گیگابایت رم به دستگاه نیرو میدن. البته شاید رم ۲ گیگابایتی واسه سال ۲۰۱۹ کم به نظر برسه، اما با در نظر گرفتن قیمت ۲۰۰ دلاری موتو G7 پلی تا حدودی قابل توجیه س.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی از دیگر مشخصات نسخه پلی هستن که با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به دست مشتریان می رسه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   اپل از iOS 12 رونمایی کرد؛ با ویژگی‌های این نسخه آشنا شوید

موتو G7 پاور

موتورولا در نسخه پاور میان رده جدید خود توجه خاصی به عمر باتری داشته و با یه نمونه غول آسای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، جای هیچ حرف و حدیثی رو باقی نمی ذاره. البته این افزایش ظرفیت باتری در کنار افزایش ابعاد نمایشگر به ۶٫۲ اینچ، وزن دستگاه رو هم از ۱۵۱ گرم به ۱۹۸ گرم رسونده که رقم محسوسی هستش.

بقیه تغییرات هم شامل پیشرفت رم به ۳ گیگابایت و کاهش رزولوشن دوربین اصلی به ۱۲ مگاپیکسل بوده که در این مورد، اندازه پیکسلا بزرگ تر شده و کارکرد دوربین در محیطای کم نور بهبود پیدا کرده. موتو G7 پاور با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار عرضه می شه.

موتو G7

نسخه استاندارد موتورولا موتو G7 با ارائه بهترین بالانس قیمت و مشخصات، شایدً پرفروش ترین مدل هم می شه. این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و همون چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ که در دو مدل قبلی هم حضور داشت روونه بازار می شه اما از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره مند شده و رزولوشن نمایشگر ۶٫۲ اینچی اونم به ۲۲۷۰ در ۱۰۸۰ زیاد شده.

G7 استاندارد با وزن ۱۷۲ گرم، از یه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده و به ماژول دوربین دوگانه ۱۲+۵ مگاپیکسلی مجهز شده. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم تو یه بریدگی قطره ای قرار گرفته و شرکت سازنده برچسب قیمتی ۳۰۰ دلاری رو واسه این مدل روش زوم کرده.

این مطلب را هم از دست ندهید :   هر آنچه از سرویس های دوره ای خودرو باید بدانید- بخش دوم

موتو G7 پلاس

در آخر گرون ترین و قدرتمندترین نسخه موتو G7 رو داریم که مهم ترین نقطه فرق اون از مدل استاندارد، چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و نمایشگر ۶٫۲۴ اینچی بوده که از همون رزولوشن ۲۲۷۰ در ۱۰۸۰ استفاده میکرد. دوربین مدل پلاس هم کمی پیشرفت یافته و سنسور اصلی اون ۱۶ مگاپیکسلی شده.

در کنار موارد فوق، توانایی شارژ سریع ۲۷ واتی هم به موتو G7 پلاس اضافه شده که میتونه با ۱۵ دقیقه شارژ، انرژی لازم واسه ۱۲ ساعت کاربری استاندارد رو جفت و جور کنه. این مدل با قیمت ۳۴۰ دلار قابل خریداری میشه.